Sivu 1/1

käynti ongelma tic sierra..

Lähetetty: 22 Maalis 2007 22:15
Kirjoittaja mcb88
Juu eli semmosia ongelmia on että ei käy tyhjäkäyntiä kiltisti lämpösenä ja että alle 2 donan kierroksilla putki paukkuu ku polkasee vähänkin kaasua. Kyse on weber 32 kaasarista ja siis turbo 2,0 ohc. Olisiko pelkkä sytys vituillaan vai voisiko olla joku venttiileihin liittyvä? muuten ei nakuta eikä pidä mitään ylimääräisiä ääniä ja toimii kuin enkeli.

Lähetetty: 22 Maalis 2007 23:10
Kirjoittaja tt-r
mulla oman ruisku ohc kanssa sama vika. ei tahtonu nostaa ahtoja,paukutteli vaan,mutta kun kävi ajamassa,ni vihelti ihan nätisti,eikä saa paukkumaan oikeen mitenkään :? veikkaan et ois jotai paskaa sähköissä

khyl

Lähetetty: 22 Maalis 2007 23:27
Kirjoittaja mcb88
Se voi olla kyl kanssa.. sytkäpoksi? puola? tulpan johdot? virranjakajan kansi? sehän voi olla mikä tahansa nuistakin mut ei nyt jaksais kamoja ruveta taas vaihtelee. mut voishan se olla myös että nokka on väärässä asennossa vai? kertokaan mogulit sen suositus asento vaikka tommosessa turpo vehkeessä ja myös kaikki muukin mitä tulee mieleen 8)
siinä samassa joku jeesus vois myös valaista mistä saan ton weber 32 dat kaasuttimen seosta pikkusen rikkaammalle. jos kuvaa vaikka löytyis..
kitooooos.

Lähetetty: 30 Touko 2007 23:49
Kirjoittaja mcb88
tosiaan kyse oli palaneista/jumissa olevista männänrenkaista.. ku kone lämpiää ni rupee sinistä tulemaan putkesta sekä kampikammion huohotus rööristä ja käyntii muuttuu epätasaiseksi..

Lähetetty: 31 Touko 2007 22:02
Kirjoittaja jaska74
mcb88 kirjoitti:tosiaan kyse oli jumissa olevista männänrenkaista..
jumissa olevia renkaita irrotellaan kotikonstein suihkasemalla vähän vettä kaasarin imuaukosta sisään kun kierrokset on korkeella

Lähetetty: 31 Touko 2007 23:28
Kirjoittaja mcb88
perkule en oo tollasta koskaan kuullutkaan :lol:

Lähetetty: 01 Kesä 2007 22:59
Kirjoittaja evolution
jaska74 kirjoitti: jumissa olevia renkaita irrotellaan kotikonstein suihkasemalla vähän vettä kaasarin imuaukosta sisään kun kierrokset on korkeella
ja fiksumpi konsti on kiertää tulpat pois ja lirauttaa joka männän päälle reilu annos polttoöljyä(sitä mitä käytetään lämmitykseen) ja annetaan auton seistä pari päivää jonka jälkeen uudet öljyt ja menoksi

Lähetetty: 02 Kesä 2007 11:29
Kirjoittaja kimmok
Vedellä kylläkin putsataan kone ei sillä mitään renkaita irroitella. Putsaa muuten tehokkaasti koneen ja katin ja putken jos ei meinaa mennä päästöistä läpi. Reilu annos vettä erittäin korkeilla kierroksilla niin, että kone meinaa sammua.
En kuitenkaan suosittele tehtäväksi, kun sivusta katsottuna oli kyllä melko härskiä touhua :lol:

Tuo evolutionin konsti voi toimia hyvinkin männänrenkaiden irroitukseen eipä ole koskaan ollut tarvetta kokeilla.

Lähetetty: 03 Kesä 2007 21:20
Kirjoittaja kekkonen
Asiasta toiseen. Tuli avattua oma turbo ohc 2.0, saabin kanget volkkarin männät,onko noilla männillä oma asentonsa kun ekassa nuoli eteen kolme muuta nuoli taakse. Eikös nuoli pitäis olla kaikissa eteenpäin?.

Lähetetty: 03 Kesä 2007 22:33
Kirjoittaja janzamar
Ares kirjoitti:Vedellä kylläkin putsataan kone ei sillä mitään renkaita irroitella. Putsaa muuten tehokkaasti koneen ja katin ja putken jos ei meinaa mennä päästöistä läpi. Reilu annos vettä erittäin korkeilla kierroksilla niin, että kone meinaa sammua.
En kuitenkaan suosittele tehtäväksi, kun sivusta katsottuna oli kyllä melko härskiä touhua :lol:

Tuo evolutionin konsti voi toimia hyvinkin männänrenkaiden irroitukseen eipä ole koskaan ollut tarvetta kokeilla.
Omaan tein syksyllä,jonkun 0.5 desiä sumutinpullolla
ja kyllähän tuo käynti parani :wink: