Sivu 1/1
mondeo 2,5 v6 viritys
Lähetetty: 22 Maalis 2007 07:40
Kirjoittaja Faabro
miten kyseistä autoa kannattaisi virittää???
Lähetetty: 22 Maalis 2007 08:21
Kirjoittaja jaska74
samalla tavalla kun kaikkia muitakin vapaastihengittäviä....

Lähetetty: 22 Maalis 2007 14:15
Kirjoittaja TuningUkkeli
Ostamalla uus auto

Aika mahdotonta. Mutta kai se st200 on samalla koneella paitsi nokat ja koneen ohjaus yms erilaista.. Vaan hintaa tulee ja paljon.
Lähetetty: 22 Maalis 2007 20:46
Kirjoittaja kimmok
Eipä siinä mitään vaikee ole. Tuollaisesta moottorista saa helposti, poweria. Nokat hiottavaksi, imusarja teet/teetät uuden, megasquirt, pakosarjat joko itse tai teetät. Sitten mennäänkin kevyesti yli 200hp
Lähetetty: 22 Maalis 2007 22:13
Kirjoittaja TuningUkkeli
Hmm, ei ehkä ruuttaa näin tuoreeseen

Vems tai Omex. Ruutassa ei ole toimintoa luistonestolle, mikä taas löytyy ainakin Omexista. Mites nokan hionta, mulle sanottiin että ei onnaa kun kävin kysymässä Jns vauhtipöyrältä?? Eli siis uudet nokat vaikka st200..
Lähetetty: 22 Maalis 2007 23:38
Kirjoittaja henu
TuningUkkeli kirjoitti:mulle sanottiin että ei onnaa kun kävin kysymässä Jns vauhtipöyrältä?? Eli siis uudet nokat vaikka st200..
En tiedä mut oliskohan se nokan hiomattomuus siinä et on ontot nokka-akselit...heikkenisköhän se sit liikaa tai jotain
Lähetetty: 23 Maalis 2007 12:49
Kirjoittaja rotta-riesa
kui pali mahtaa hyödyttää putkisto, vv-filsu ja lastu..
mistä toi (170) o kuristettu st:hen nähden? esson baari jutut sanois et putkistu, moottoriohjaus ja imuputket olis st:ssä isommat...
Lähetetty: 23 Maalis 2007 13:33
Kirjoittaja TuningUkkeli
rotta-riesa kirjoitti:kui pali mahtaa hyödyttää putkisto, vv-filsu ja lastu..
mistä toi (170) o kuristettu st:hen nähden? esson baari jutut sanois et putkistu, moottoriohjaus ja imuputket olis st:ssä isommat...
Nokat myös.
Lähetetty: 23 Maalis 2007 13:39
Kirjoittaja siipicossu
rotta-riesa kirjoitti:kui pali mahtaa hyödyttää putkisto, vv-filsu ja lastu..
mistä toi (170) o kuristettu st:hen nähden? esson baari jutut sanois et putkistu, moottoriohjaus ja imuputket olis st:ssä isommat...
Putkistossakaan ei ole kuin loppuosassa eroa (ulostulo kummallakin puolella autoa).
Isompi kaasuläppä ja isompi ilmamäärämittari löytyy st:stä.
Imusarjaa on sisäpuolelta kiiloitettu
Lähetetty: 23 Maalis 2007 17:20
Kirjoittaja kimmok
St osia vaihtamalla saa tietysti helposti tehoa. Kaikisssa montukoissa ei edes sitä luistonestoa ole. Megaruuttaa vaan ja koko imusarja uusiksi niin hyvä tulee.
Kyllä ne nokat voi hio. Ei se nokka ole ontto vaan se akseli

Lähetetty: 23 Maalis 2007 17:51
Kirjoittaja henu
Ares kirjoitti:Ei se nokka ole ontto vaan se akseli

joo sitä kyllä tarkotin

Lähetetty: 23 Maalis 2007 19:17
Kirjoittaja koskar
TuningUkkeli kirjoitti:Hmm, ei ehkä ruuttaa näin tuoreeseen

Vems tai Omex. Ruutassa ei ole toimintoa luistonestolle, mikä taas löytyy ainakin Omexista. Mites nokan hionta, mulle sanottiin että ei onnaa kun kävin kysymässä Jns vauhtipöyrältä?? Eli siis uudet nokat vaikka st200..
VEMS ~ Mega -> extrakoodilla saa luistoneston rakennettua? Muistaakseni megaan ainakin saa tehtyä jos osaa.
Lähetetty: 23 Maalis 2007 20:38
Kirjoittaja Volmari
kansi irti ja pistää mokoman laihikselle. kanavat porttaa ja vielä seetit tarpeen mukaiseen kuntoon.
uudet nokka-akselit joissa on sitten nostoa tarpeeksi. vauhtipyörä laihikselle. ei kovin rajulle mutta silti selvälle laihikselle. ja nyt olisi sopivaa iskeä jo peltipakosarjaa ja putkistoa vähän isommaksi. ja moottorinohjaus säädettäväksi..
mutta miten paljon olet meinannut rahaa käyttää tähän virittelyyn ja sen semmosta.. voisi olla vähän selkeämpiä ohjeita sen jälkeen..
Lähetetty: 23 Maalis 2007 22:14
Kirjoittaja overboost
koskar kirjoitti:VEMS ~ Mega -> extrakoodilla saa luistoneston rakennettua? Muistaakseni megaan ainakin saa tehtyä jos osaa.
Kyllä noi jälkiasennusruiskut saa unohtaa. Sähköinen kaasuläppä/poljin, muuttuvapituuksinen imusarja, ajonesto, abs/luistonesto... Siinä saa jo muutaman piuhan kytkeä ja vääntää koodia urakalla, että noi saa toimimaan.
Harisen sivuilla oli joskus vakion ja unichipatun(ja putkisto) mondeon tehokäyrät. Tais olla parisen kymmentä heppaa enemmän kuin vakiossa. Vakion tehot oli lähempänä 160:a kuin 170:a.
Lähetetty: 24 Maalis 2007 01:56
Kirjoittaja rotta-riesa
en itse ajatellut kauheesti uhrata ja auton tarttis pystyy olee ajossa ko on käyttö auto ni jotenkin helposti tehoja tarttis... olis se hyvä jos sen 200hv sais ny näin alus irti

Lähetetty: 24 Maalis 2007 08:33
Kirjoittaja jaska74
overboost kirjoitti:Harisen sivuilla oli joskus vakion ja unichipatun(ja putkisto) mondeon tehokäyrät. Tais olla parisen kymmentä heppaa enemmän kuin vakiossa. Vakion tehot oli lähempänä 160:a kuin 170:a.
t.muukkonen
FORD MONDEO 2.5 V6 24V (putkisto muutettu)
163 hv -> 186 hv
226 Nm -> 247 Nm