Sivu 1/1
Mitä mieltä 1.6Ohc sierran perästä
Lähetetty: 01 Maalis 2007 20:59
Kirjoittaja Rotta-Racing
Joo elikkäs olis kiva tietää muiden kokemuksia/Tuntemuksia kyseisen auton perästä, Itelläni laukes keskiviikkona sierrasta perä, olihan sillä ajettu jo about 400tuhattakilometriä.
Elikkä siis Mikä on sierran vakioperän heikoinlenkki..
En ole ehtinyt avaamaan vielä sitä ni en tiedä mikä on pettänyt,Saas nyt sit nähdä..
Lähetetty: 01 Maalis 2007 21:55
Kirjoittaja jaska74
kannattaako sitä edes avata? suoraan tunkiolle vaan jos on ajettu jo kuuhun ja takas. purkamolta vaan uutta tilalle, saatat jopa päästä halvemmalla
Lähetetty: 01 Maalis 2007 22:00
Kirjoittaja Rotta-Racing
Itellä on varastossa (Juuri Talvea varten) 1.6 ja 2.0 Kemppilukolliset perät,Ja avaan sen koska taunuksestani meni kans perä samal tavalla ja hitsasin siihen kempin ni katon et jos ton sais kans hitsattuu ni pääsis kaikista helpoimmalla,Muuten joutuu vaihtaa perän..
Lähetetty: 01 Maalis 2007 22:47
Kirjoittaja jn79
Ei pitäis vielä noilla kilometreillä hajota...Meillä on yhden sierran mittarissa 420tkm eikä perästä kuulu vielä mitään ääniä.Kunhan vaan viitsii joskus tarkistaa öljyn määrän niin kyllä kestää...
Lähetetty: 01 Maalis 2007 22:55
Kirjoittaja Rotta-Racing
ironlake kirjoitti:Ei pitäis vielä noilla kilometreillä hajota...Meillä on yhden sierran mittarissa 420tkm eikä perästä kuulu vielä mitään ääniä.Kunhan vaan viitsii joskus tarkistaa öljyn määrän niin kyllä kestää...
Sehän tässä kumma juttu onkin ku perä ei ääntänyt eikä mitään muutakaan öljyt ja muutkin oli ok..Ja se vaan kolahti ku lähdin ramppii kiihdyttää ni 120Km vauhdis paukahti ja auto sammu sit vaan rullasin penkanviereen ja häthätää kattoo et ei hihnat menny poikki.ja sit kurkkasin roikkuuko kardaani eipä roikkunu, noh sit koitin vaihdetta silmään ni kuulu vaan pientä kolinaa joten perä petti..noh ku saa avattuu ni sit näkee

Lähetetty: 01 Maalis 2007 23:21
Kirjoittaja Mikko R.
1.6:n 6,5" perä on sieltä heikoimmasta päästä. Ei kannata korjata, hommaa jostain halvalla toimivan tilalle. Jotain rost-offia, niihin pitkiin pultteihin, joilla se on kiinni, voivat olla niittautunut lujaan siihen alumiinikoteloon, toisessa Sierrassa kävi näin, ei ole yhtään hauskoja irroitella rälläköimällä/poraamalla/sahaamalla, kun ei ole tilaa oikeen millekkään työkalulle. Ennen kuin muuta purkaa, niin toisen puolen rengas irti, samoin laakeripesä, niin saa nypättyä toisen vetarin perästä irti. Toinen lähtee sitten kyllä kun tiputtaa sitä perää sieltä ja kikkailee vähän. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä. Pakoputki saattaa tulla vähän tielle, mutta en ole ite ainakaan jaksanut alkaa irrotteleen.
Lähetetty: 01 Maalis 2007 23:59
Kirjoittaja henu
eiköhän sielt oo menny se normiperän heikoinlenkki eli tasauspyörästö...takaluukkua raottamallahan sen näkis jos on intoo
Lähetetty: 02 Maalis 2007 11:52
Kirjoittaja jaska74
mulla korkkas aikoinaan 1.8 sierrasta perä, ja sielä oli joka ikinen ratas niin sileenä kun olla voi, eikä tosiaan varotellu pätkääkään
Lähetetty: 02 Maalis 2007 16:44
Kirjoittaja henu
jaska74 kirjoitti:mulla korkkas aikoinaan 1.8 sierrasta perä
sitä se WOIMA teettää
