Weber IDF kaasuttimien muutos turbokäyttöön

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
gepardi
Viestit: 9
Liittynyt: 05 Marras 2005 12:50

Weber IDF kaasuttimien muutos turbokäyttöön

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Tarvittaisiin tietoa Weberin IDF-kaasuttimien muuttamisesta turbolle soveltuviksi, kun kaveri on tekemässä turbokonetta. Olemme saaneet selville, jotta imu pitää poistaa ja kanavat tukkia ja kohokammion kanteen pitää tehdä kumista tiiviste sekä massakoho pitää olla. Mutta kysymys kuuluu: Onko kaikissa Weberin IDF-kaasareissa massakohot, vai onko ollut myös messinkikohoilla varustettuja kaasareita ja joku muunnoksen tehnyt tai niistä tietävä voisi kertoa asiasta tarkemmin?
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Kaikissa massakohot.
Ryypyn paineistamisen voi tehdä ulkopuolisesti, jos sitä ei halua poistaa käytöstä.
Vakio kannentiivistettä voi käyttää, kun sen 'silikoonaa' ensin.
Vastaa Viestiin