Mondeon (-96) takaiskareiden vaihto/nokkahihnan vaihto

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
ahintikka
Viestit: 87
Liittynyt: 25 Huhti 2005 08:50

Mondeon (-96) takaiskareiden vaihto/nokkahihnan vaihto

Viesti Kirjoittaja ahintikka »

Lueskelin tossa Alfamerin korjauskäsikirjaa ja sen mukaan "½ autoa" pitää purkaa iskareita vaihdettaessa. Onko tosiaan näin, kertokaa viisaammat?

Mikähän olisi edullinen paikka vaihdattaa nokkahihna ko. autoon? Kysäsin AD:sta mutta siellä hinnoittelu on ihan per***ä. Sama oli iskareiden kohdalla... Työ olevinaan edullista mutta osista veloitetaan hirveä summa...
Avatar
Megado
Viestit: 628
Liittynyt: 02 Helmi 2005 15:51
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Megado »

Oletko miettinyt vaihtoehtoa sille että haet itse osat edullisemmasta paikasta ja viet vain vaihtoon ne AD:hen
Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
ahintikka
Viestit: 87
Liittynyt: 25 Huhti 2005 08:50

Viesti Kirjoittaja ahintikka »

Megado kirjoitti:Oletko miettinyt vaihtoehtoa sille että haet itse osat edullisemmasta paikasta ja viet vain vaihtoon ne AD:hen
Olen sitäkin miettinyt... Siinä on vaan se vaara että osat ei käy, jotain puuttuu tai nokkahihnan ollessa kyseessä... jos se hajoaa niin onko vika asennuksessa vai tuotteessa...

Ja siis en todellakaan vertaa hintaa Bilteman iskarit+työt vastaan AD:n kokonaispaketti vaan AD:ltä on varaosaiskareidenkin hinta...

Mutta jotain pitää keksiä...
Viimeksi muokannut ahintikka, 25 Huhti 2005 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Megado
Viestit: 628
Liittynyt: 02 Helmi 2005 15:51
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Megado »

Jos sitä pelkäät niin hae suoraan foordilta valmiste numeron perusteella, mut tosiaa voi kyllä tulla kalliiksi osat.
Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
raato
Viestit: 37
Liittynyt: 09 Helmi 2005 23:58
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja raato »

Ei tarvii purkaa 1/2 autoa,iskarien vaihdos,ottaa ensin pyörät,ja sit tolpat :lol:
Mondeo 1,8 GLX-96 (myyty aikoja sitten)
Chrysler LeBaron-90
Mondeo 1,8 Amb. sedan
Vastaa Viestiin