Sivu 1/1

Kone nakuttaa ja on tehoton kansiremontinkin jälkeen (OK!

Lähetetty: 27 Tammi 2007 16:57
Kirjoittaja Poude
Kone on nyt koottu, mutta sama nakutus on pysynyt ja auto on paaaljon tehottomampi, käyntiin silti lähtee laakista, mikä vaikuttaa tehottomuuteen?. Imusarjan takana olevasta johtopaketista lähtee yksi johto ,enkä tiedä mihin se kuuluu, mustavihreä väriltään, noin 25cm pitkä, ja sen päässä on kuin mopon tulpan hattu pienoiskoossa.

Kanteen tehtiin seuraavat työt:

-Kansi plaanattiin, (noin milli lähti.)
-Seetit työstettiin
-Venttiilit työstettiin / karstat pois
-Venttiilien päistä jouduttiin ottamaan vähän pois koska venttiilit jäivät kantamaan, kaiken tämän jälkeen venttiilien pidot mitattiin ja kaikki oli OK.

Kansipahvi sekä pakosrj. tiivisteet uusittiin.

Loppuuko hydr. nostimista vara, vai onko ne niin jumissa että ei tule tarpeeksi ulos? sisään ne kyllä painuvat kun ne ensin öljystä tyhjentää. Kuinkahan paljon niiden kuuluu tulla poispäin? näyttäis kyllä että niissä on joku toppari ja siihen asti se tuleekin.

Lähetetty: 27 Tammi 2007 20:22
Kirjoittaja jaska74
onko jako varmasti oikein? ootko tarkistanu käyttämisen jälkeen?

Lähetetty: 27 Tammi 2007 21:15
Kirjoittaja Poude
Piuhalle löytyi paikka, oli siitä "öljynrajapaineventtiilistä" irronnut, ei liity vissiin öljynpainevaloon koska ei palanut.

Jako tarkastettiin vain sillon kun konetta pyöritettiin käsin, tuskin on hypännyt, nollasin ohjausyksikön ja kone kerää kierroksia paremmin. Voi nyt toimiakkin niinkuin pitää, koeajolle en päässyt kun oli painava peräkärry tallin ovien edessä :(

Nakutus pienenee muuten kokoajan, mitä enemmän konetta käyttää,tai sitten vaan korva tottuu...

Auto muuten käynnistyy nyt todella terävästi :wink: siitä plussat. ja tyhjäkäyntikin löytyy komeasti.

Lähetetty: 27 Tammi 2007 22:23
Kirjoittaja Volmari
voipi olla että hydet vain keräilee öljyjä sisuksiin..

ei ole tästä zetecin purusta ja kasauksesta mitään käsitystä vielä, mutta CVH ainakin rallatti kuin kuolemaa tekevä pari min kunnes hiljeni aivan kokonaan, kone toimi edelleen siis :D

Lähetetty: 27 Tammi 2007 22:24
Kirjoittaja overboost
Poude kirjoitti: Nakutus pienenee muuten kokoajan, mitä enemmän konetta käyttää,tai sitten vaan korva tottuu...
Hydraulipainimet täyttyvät pikkuhiljaa öljystä ja ne alkavat toimia oikein.

Lähetetty: 28 Tammi 2007 01:01
Kirjoittaja Monteonisti
Jos ei tokene niin jakopäätä veikkaisin! 8)

Lähetetty: 28 Tammi 2007 11:21
Kirjoittaja Poude
Jeps. Täytyy tänään heittää joku lenkki tolla, luulen että ne nostimet kerää öljyä pikkuhiljaa koska ääni on pienentynyt kokoajan, melko hitaasti ne kyllä täyttyy, no, ei se niiden röörikään mikään iso ole...
Jos ei auta niin täytyy vilkasta jako..tai no voishan sen vilkasta ennen koeajookin..

Lähetetty: 28 Tammi 2007 18:16
Kirjoittaja Poude
Nonni :oops: Jakohan siellä oli ihan päin Perr... :twisted:
Kaveri sano kyllä että joojoo on se kohdallaan kun kysyin että onko alamerkki OK :lol: noo se saa kyllä kuulla tästä :D Nyt käynnistyy hyvin, käy tyhjäkäyntiä, kiihtyy ja kulkee, mutta nostimet kalkattaa vieläkin, noo eipä se menoa haittaa :roll:

Lähetetty: 28 Tammi 2007 19:37
Kirjoittaja VesQ
Poude kirjoitti: Jakohan siellä oli ihan päin Perr..........mutta nostimet kalkattaa vieläkin, noo eipä se menoa haittaa :roll:
Tai sitten vääntynyt/neet venttiilit :roll: :D

Lähetetty: 29 Tammi 2007 19:36
Kirjoittaja usa.power.xr4ti
1.8 kalisee aina. männän "helmat" kylmänä,aiheesta oli aikoinaan huoltotiedote ja joitakin alakertojakin vaihdettiin. mut nostajat saattaa kolista
viikonkin ennen kun rauhoittuu..