ohc vapari

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Avatar
Fordson-Riesa-87
Viestit: 161
Liittynyt: 28 Tammi 2006 19:49
Paikkakunta: Hyllykallio

ohc vapari

Viesti Kirjoittaja Fordson-Riesa-87 »

Elikkä mitä kannattaisi tehdä vapari alakerralle kyseessä on 2.0 ohc 1.6 kansi jossa on kuplan jouset ja kent camsin 280 nokka tulee 40 weberit ja pelti pako sarja yms.. kannataako alakerralle tehdä jotai vai pitää suht vakiona ja kannenpaffi vakiona?
cossu2
Viestit: 264
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:17

Viesti Kirjoittaja cossu2 »

Vauhtipyörästä painoa pois + kunnon kytkin.
Kampuran kiilloitus + tasapainotus + uudet laakerit
veivien laakereiden vaihto.
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
jate2
Viestit: 68
Liittynyt: 20 Helmi 2006 23:30

Viesti Kirjoittaja jate2 »

Pistäs vielä punniten mäntä-kiertokanki paketti. Tulis olla mahdollisimman samanpainoisia... Jos ei, sitte nakertaan...
Myös kampura ja vauhtipyörä pitää olla keskenään tasapainossa...

Käytä myös sitten hyvälaatuisia tiivisteitä( Reinz. tms), Varsinkin kansipahveissa on eroja...

Tarkastettava ettei mäntä ja venttiili tapaa toisiaan (ikinä ei tiedä näistä, mitä niille on tehty)...

Onko alakerta kunnostettu, porattu ja uudet männät ja renkaat... Ei ole pitkäikäinen jos sohlosta tekee. Rengastus ei välttämättä riitä...

Tulpat sitte niin kylmät kun kestää, johdot + sytkäosat uusia...

Muista sitte käyttää 98 bensaa, voi kilistää herkästi. Ennakon joudut sitte säätämään kokeilemalla...

Kyllä siitä hyvä tulee...
Avatar
tikkku
Viestit: 55
Liittynyt: 19 Joulu 2006 22:52

Viesti Kirjoittaja tikkku »

no jos ihan viriviri konneen tekkee niin wolskin mäntää ja saabin kankea peliin ja lohkosta siivua, rupeaa ohari laulamaan ;)
Avatar
Fordson-Riesa-87
Viestit: 161
Liittynyt: 28 Tammi 2006 19:49
Paikkakunta: Hyllykallio

Viesti Kirjoittaja Fordson-Riesa-87 »

jate2 kirjoitti:Pistäs vielä punniten mäntä-kiertokanki paketti. Tulis olla mahdollisimman samanpainoisia... Jos ei, sitte nakertaan...
Myös kampura ja vauhtipyörä pitää olla keskenään tasapainossa...

Käytä myös sitten hyvälaatuisia tiivisteitä( Reinz. tms), Varsinkin kansipahveissa on eroja...

Tarkastettava ettei mäntä ja venttiili tapaa toisiaan (ikinä ei tiedä näistä, mitä niille on tehty)...

Onko alakerta kunnostettu, porattu ja uudet männät ja renkaat... Ei ole pitkäikäinen jos sohlosta tekee. Rengastus ei välttämättä riitä...

Tulpat sitte niin kylmät kun kestää, johdot + sytkäosat uusia...

Muista sitte käyttää 98 bensaa, voi kilistää herkästi. Ennakon joudut sitte säätämään kokeilemalla...

Kyllä siitä hyvä tulee...

Joo ajattelin painottaa sellaisella äiteen talousvaaalla:lol: ja vinguttaa sitte mutta mistä kohdista kannatais?ja vauhti pyörän ja kammen vien painotettavaksi... vai onko siihe jotai omaa konstia ajattelin sorvauttaa kaverin isälle vauhti pyörästä 1 kilon tai 1.5 vai mikä kannattaa ettei vääntö häviä?

mistä noita esim reinz tiivisteitä saa ja mikä paffi olis hyvä?

ala kerta on vasta aloittelu vaiheessa ja ei ainakaa tuntunu rappua kynnellä pieni karsta kerros ja ajtteliin ette menee pelkällä hoonauksella en tierä onko porattu en oo kerinny kattomaa männistä että onko std.


varmaan pirän noi männän vaihtelut pois mielummi tarkotus on vaan tehdä joku viri kone itelle joka päivääseen käyttöön.
Vastaa Viestiin