Sierra sammuu ja ei lähe käymää ?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Dustez
Viestit: 24
Liittynyt: 30 Marras 2005 19:40
Paikkakunta: tampere

Sierra sammuu ja ei lähe käymää ?

Viesti Kirjoittaja Dustez »

juu sammunu pari kertaa liikenne valoissa ja sit ei v*tullakaan käymää. mut sit ku on puoli tuntii jäähtyny niin lähtee ?

tulpat,jakaja,pyörijä,johdot boschin osii sama uusil ja vanhoil osil ja bensan suotimenkin laitoin ja lämmintä ilmaa saa kun se systeemi toimii että se vetää pakosarjan päältä lämmintä ilmaa. siin on sähkö ohjattu sytytys ja kaasari. auto on -88 2.0 ohc

palaa kii näihin euroihin :x
Ford Taunus 1.6 -82 (osina)
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
Juhis80
Viestit: 31
Liittynyt: 24 Huhti 2006 00:39
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja Juhis80 »

Koitas heilutella noita virranjakajaan meneviä johtoja. (meinaan niitä induktiivi käämille meneviä) siihen jakajan kylkeen, jos jysähtää tulille jakaja irti ja kolvaileen johto poikki. Itellä oli tollanen vika ku TANARIIN jysäytin järettömän sytön. Jos ei niin sit vika on siinä kaasarissa sit vaihda se normaalille WEBERILLE ja käsiryypylle sit skulaa
Ford will Rise Again
Dustez
Viestit: 24
Liittynyt: 30 Marras 2005 19:40
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja Dustez »

joo niin siis tossa on tosiaan se "tietokone" ohjattu sytkä heiluttelin niit johtoi kyl juu on se melkeen tieto et kaasaris on vikaa mut mikää kalvo ei oo jumissa ja kaikki reiät on auki.
Ford Taunus 1.6 -82 (osina)
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
Dustez
Viestit: 24
Liittynyt: 30 Marras 2005 19:40
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja Dustez »

mikä on sen värkin nimi mikä on ilmanputsarissa ja ohjaa sitä venttiili et se vetää ilmaa pakosarjan päältä tai sit ulkoo ? ja miten se toimii saako motonetist uusii ?
Ford Taunus 1.6 -82 (osina)
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
Juhis80
Viestit: 31
Liittynyt: 24 Huhti 2006 00:39
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja Juhis80 »

Alipaineellahan se toimii. Siellä putsarin sisällä on sellanen venttiili joka aukeaa ku alkaa lämpenemään ja sit alkaa alip. menee siihen läpän kalvolle ja alkaa sit aukeamaan. TETAUS imase letkusta ja kato lätkähtikö läppä kiinni jos meni niin kädellä lämmität sitä mötikköö putsarin sisällä pitäs hiljakseen alkaa läpänaukeen ku imet samalla siitä letkusta.
Ford will Rise Again
JanneR
Viestit: 20
Liittynyt: 04 Helmi 2005 12:45
Paikkakunta: Suurhelsinki

Viesti Kirjoittaja JanneR »

Tarkista että laturi antaa n 7 volttia vaihtovirtaa sähköryypylle.
Minulla ei antanut ja ryyppy meni pois päältä vasta kun konehuone oli
tarpeeksi lämmin. Toisinaan kun meni kauppaan tai johonkin
puolilämpimällä autolla niin oli armoton sahaaminen ennenkuin starttasi.
Tuli ajettua vara-akku kontissa jonkun aikaa ennenkuin vika löytyi.
Vastaa Viestiin