Sivu 1/1
tuplista
Lähetetty: 18 Tammi 2007 19:51
Kirjoittaja seoriesa
juu pitäs varmaa tuplia tunkea toho 2.0 ohc koneesee et ruoka riittäs nykyiseen kone versioon ni mitä mahdollisia muita vermeitä moiset vaatii,tehokkaampi bensapumppu ja säädin on....
Lähetetty: 19 Tammi 2007 16:27
Kirjoittaja Ilkka2
Ei tuplat muuta vaadi kuin riittävän tehokkaan sähköisen bensapumpun ja paineensäätimen. Olettaen että olet ottanut huomioon jo sopivan imusarjan,vivustot kaasareihin,vaijerit ym.
tuplista
Lähetetty: 19 Tammi 2007 17:19
Kirjoittaja seoriesa
juu se vaijeri vivusto pitää sit kattoo...mul toi faceti bensapumppu jonka pitäs riittää n.180hv asti...tos koneessa o karvanverran laskettu isompi venttiilinenkansi...et luulisin et piisais?
Lähetetty: 19 Tammi 2007 22:55
Kirjoittaja seoriesa
tietenki jos puhaltimen laittas kylkee

eikai ny mahottomia tartte muutella
Lähetetty: 20 Tammi 2007 15:13
Kirjoittaja Bootsi
Hyvin tuntuu kunnossa oleva alkuperäinenkin mekaaninen b-pumppu riittävän... ja ilman paineen säädintä.

Lähetetty: 20 Tammi 2007 18:52
Kirjoittaja seoriesa
jaa riittää?????mitä sinne pellin alle on tehty

Lähetetty: 21 Tammi 2007 13:16
Kirjoittaja Bootsi
seoriesa kirjoitti:jaa riittää?????mitä sinne pellin alle on tehty

Normi halpis viritys..
2.0 vakio alakerta, 1.6 kansi (koti porttauksella), fr21 nokka (tuplajousilla), 40:set lorttot, XL peltisatsi, 2" putkisto.
Lähetetty: 21 Tammi 2007 14:03
Kirjoittaja sierain
Kysytäänpä nyt samassa aiheessa että jos budjett on reilu 1000e ja 1.6 ohc niin miten virittäisitte, ja saisiko ulkomailta halvemmalla viritysosia, kun näyttää mopo sport olevan sen verran hintava.
Lähetetty: 21 Tammi 2007 18:49
Kirjoittaja Bootsi
sierain kirjoitti:budjett on reilu 1000e ja 1.6 ohc niin miten virittäisitte?
Vaihtamalla pellin alle 2.0 OHC:n

Lähetetty: 21 Tammi 2007 19:49
Kirjoittaja janzamar
Bootsi kirjoitti:
Vaihtamalla pellin alle 2.0 OHC:n

Samoilla linjoilla täälläkin

..
Lähetetty: 21 Tammi 2007 21:10
Kirjoittaja seoriesa
kumman iso ero kyl 1.6 ja 2.0 ohc koneissa...vakiona

noh kone ku kone kuha ei e-max

Lähetetty: 21 Tammi 2007 22:08
Kirjoittaja janzamar
Budjettiviritys tohon olis kai kannen lasku, peltisarja ja 2-litrasen nokka vaikkapa. Eikä se peltisatsikaan välttämätön ole,vaikka auttaa tietenkin jotain. En nyt muista viestiketjun alusta että oliko kaasari vai ruisku kyseessä..mutta pientä lisää tuolla saa.
Tuolla keinoin "viritetty" 1.6 pärjää jo vakio 2-litraselle paitsi väännössä.
Jaa joo,tuplathan tolla luki näköjään..isompi kaasari vaikuttaa useimmiten suht positiivisesti.
Lähetetty: 23 Tammi 2007 22:36
Kirjoittaja usa.power.xr4ti
budjetti 1000e? lyhyestä virsi kaunis... ford pinto 2.3 turbo ja sutia

Lähetetty: 23 Tammi 2007 22:52
Kirjoittaja jaska74
usa.power.xr4ti kirjoitti:ford pinto 2.3 turbo ja sutia

eipä oo niissä 175:ssä hepassa paljoa hehkuttamista

Lähetetty: 24 Tammi 2007 21:45
Kirjoittaja usa.power.xr4ti
Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa....

Lähetetty: 24 Tammi 2007 23:54
Kirjoittaja henu
usa.power.xr4ti kirjoitti:Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa....

hieman OT, ja sen jälkeen suli männät

Lähetetty: 25 Tammi 2007 06:50
Kirjoittaja TVR
usa.power.xr4ti kirjoitti:Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa....

Cossn vakio alakerta kestää ainakin 700hv
