Sivu 1/1

Transiteista

Lähetetty: 15 Tammi 2007 19:43
Kirjoittaja TeRoK
Mistä hemmetistä löytyis noi 2000 eteenpäin transittien malli selvennökset ja tekniset tiedot???
Noi on niin jumalattoman sekaviksi jotenkin saatu.
Pitäs firmalle kattoa työautoks jotain kuorma-autoks rekisteröityä mallia ja olis kiva tietää esim. minkä tehonen kone missäkin mallissa on... ja myöskin onko se pitkä tai korkea.

Re: Transiteista

Lähetetty: 15 Tammi 2007 20:29
Kirjoittaja henu
TeRoK kirjoitti:Mistä hemmetistä löytyis noi 2000 eteenpäin transittien malli selvennökset ja tekniset tiedot???
Noi on niin jumalattoman sekaviksi jotenkin saatu.
Pitäs firmalle kattoa työautoks jotain kuorma-autoks rekisteröityä mallia ja olis kiva tietää esim. minkä tehonen kone missäkin mallissa on... ja myöskin onko se pitkä tai korkea.
eikös ne kuorma-autoks rekisteröidyt oo silä 2.4 koneella ja hepoja oliko noin 140 :? varma en oo mut muistelen

Lähetetty: 15 Tammi 2007 22:26
Kirjoittaja TeRoK
No kun niitäkin tuntuis olevan useammalla teholla.
Ilmeisesti toi 75 ,90 tai 125 mallimerkinnän perässä tarkottaa tehoja???
Mutta mikä tai mitkä mallit on sitte kuorma-autoja?
Mitä esim. tarkottaa mallimerkintä 300L kombi 125 37,5???

..ttu kun toi on pitänyt tehdä vaikeeksi. :twisted:

Lähetetty: 18 Tammi 2007 06:29
Kirjoittaja korgie
TeRoK kirjoitti:Mitä esim. tarkottaa mallimerkintä 300L kombi 125 37,5???
MUTU toi kirjain 300:n perässä tarkoittaa akseliväliä; S=lyhyt, M=keskipitkä, L=pitkä. Lieneekö tuo 37,5 sitten peräylitys vai mikä. Pitkässä mallissa käsittääkseni on aina vähintään puolikorotettu katto; matalana on saanut vain lyhyen ja keskipitkän mallin.

Lähetetty: 06 Heinä 2007 00:33
Kirjoittaja ransitti
300L vois olla kokonaispaino 3000tonnia L Long pitkä 125 tehot ,37,5 akseliväli tai jotain?mutta transitin kuorma-autot yleensä takavetoja ellei kyseessä kevytkuorma-auto se voi olla etuveto.esim 3+4 rekisteröidyt

Lähetetty: 02 Elo 2007 16:23
Kirjoittaja swoody
Vähän ot mut meillä on töissä tuollainen -03 transit pitkä ja korkea kuorma-autoksi rekisteröity. Siitä ei ainakaan ole kovin paljon hyvää sanottavaa. Koneessa olematon vääntö alle 2000r/min, varsinkin täydessä lastissa aiheuttaa ongelmia. 173000 kohdalla meni vaihdelaatikko ja kytkin. Peräylitystä reilusti, jolloin perä monesti raapii esim. pihoista lähdettäessä. Juu ja takavetoinenhan tuokin on, mallimerkintää en nyt muista mutta muistaakseni 125 heppanen kone. Jos itse olisin hommaamassa jotain tuollaista niin ennemmin sprinter tai volkkarin vastaava.

Lähetetty: 02 Elo 2007 17:13
Kirjoittaja TeRoK
Kaikki ne samanlaisia louskuja on kun tehdään pakettiauton pohjalle kuorma-auto.

Mulla on sitte taas sprintereistä ja volkkarin LT:stä kokemuksia eikä todellakaan ole ne kokemukset hyviä.
Sen takia olenkin ollut tohon transistoriin ihan tyytyväinen nyt kun saatiin se kulkemaan suoraankin. Ei tarvinnut vaihtaa kun hanttarin pyörän laakeri ja molemmat ulommat raidetangon päät. :lol:

Lähetetty: 04 Elo 2007 18:40
Kirjoittaja ft79
työ autona (pakettiauto tosin)ihan uus (-07) 85 T300
eikä oo kyllä mitään pahaa sanottavaa ks. autoista
(neljäs etoveto ransiitti) hyviä ajettavia eikä mitään vikoja
ole tullu vastaan (jaa.. no ekassa sähköt reistaili kun oli hyllyjen asentaja vetässy ruuvin johtonippuun :roll: ) kyllä noilla on tullu vedettyä trailerilla autoa perässä ja ihan hyvin on menny... vaikka on ollu max. 100hp

mutta kyllä tää uusin malli pesee ton edellisen ihan mennen tullen...
(tai aika sen näyttää, mutta tällä hetkellä ainaskin ihan ykkönen)

Lähetetty: 04 Elo 2007 18:42
Kirjoittaja Jukka T
ft79 kirjoitti:mutta kyllä tää uusin malli pesee ton edellisen ihan mennen tullen...
Ainakin rumuudessa...

Lähetetty: 04 Elo 2007 18:44
Kirjoittaja ft79
kyllä siihen tottuu... ja tollasia noista kaikista tulee... :lol: :lol: