Sivu 1/1
v 8 granu
Lähetetty: 20 Huhti 2005 18:22
Kirjoittaja henu
ni onko näitä enemmänkii rakennettu suomessa ku pisti vaan silmään tämmönen
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=240744
Lähetetty: 20 Huhti 2005 18:51
Kirjoittaja janzamar
onhan noita muutamia.
Lähetetty: 20 Huhti 2005 19:17
Kirjoittaja henu
janzamar kirjoitti:onhan noita muutamia.
no saakos tollasen rakentamiseen enää lupia

Lähetetty: 20 Huhti 2005 19:18
Kirjoittaja lalli69
Ei taida saada noin isolle, mutta sierran saa leimattua esim. roverin 3,5 V8 koneella.
Lähetetty: 20 Huhti 2005 19:46
Kirjoittaja TeRoK
näin siis suomessa.
Norjassa on ainakin yks 700cid V8:lla varustettu vehje. Granada klubon galleriassa oli linkki sivuille jossa sitä esiteltiin.
joku puhu että siitä olis otettu 1200heppaa.
Ja ruotsissa on ihan messevä granu cossu sierran koneella.
Kaveri meinaa että kesällä tulevilla uusilla osilla irtoo hyvin onnistuessa 600-800hummaa.
tossa linkki josta molemmat löyty
Saispa suomessaki virittää noin. Vaikka eipä sitä rahaa kuitenkaa olis

Lähetetty: 20 Huhti 2005 20:51
Kirjoittaja henu
lalli69 kirjoitti:Ei taida saada noin isolle, mutta sierran saa leimattua esim. roverin 3,5 V8 koneella.
mites toi homma menee, pitääkö siihen hankkia jostain jotkut luvat vai saako tommosen paketin värvätyy ihan muutoskatastuksella

vai

onko jollain tietoo

Lähetetty: 20 Huhti 2005 21:03
Kirjoittaja lalli69
ihan menee normaalilla muutoskatsastuksella
Alusta ym kilkuttimet vain vastaamaan xr4:sta (2900cm³ + 25% = 3625cm³)
Lähetetty: 20 Huhti 2005 21:29
Kirjoittaja henu
lalli69 kirjoitti:
ihan menee normaalilla muutoskatsastuksella
Alusta ym kilkuttimet vain vastaamaan xr4:sta (2900cm³ + 25% = 3625cm³)
jep jep

oishan tos toi sierrakii jos vähän rupeis kehitämään

Lähetetty: 20 Huhti 2005 23:43
Kirjoittaja TuningUkkeli
No onhan näitä!!! Joensuussakin yx tollanen on, tai oli??? Kulki nätisti. Nykyään vaan turha edes kuvitella edes et tekis tuollasta!!!

PERKE!¤!#%%#"!%!&%(%)/(=/(les!!!!!!!!
Lähetetty: 21 Huhti 2005 01:56
Kirjoittaja Zaarin
Tuohan on kunnon sleeperi.

Pitäisköhän omaan Scorppariinkin ruuvata Mustangin 5-litranen, kun näkyvät Saksassa ja Ruotsissa tehneen ihan tarpeeksi vertailumalleja...

Lähetetty: 21 Huhti 2005 07:30
Kirjoittaja adrian
Onhan noita kasikone Granuja Suomessa väsäilty.
ks. esim
http://granada.damage.fi/index.html
hyvä rakennuspäiväkirja tuolla...
terv.Aa
Lähetetty: 21 Huhti 2005 08:42
Kirjoittaja henu
joo toi on myös siisti mut ton olemassaolosta tiesin jo aikasemmin

Lähetetty: 21 Huhti 2005 18:36
Kirjoittaja Herkko
lalli69 kirjoitti:
ihan menee normaalilla muutoskatsastuksella
Alusta ym kilkuttimet vain vastaamaan xr4:sta (2900cm³ + 25% = 3625cm³)
Vois myös käyttää Fordin omaa pikkulohkoa,
221cid.=3,6 liter.
Voi vaan olla nykyään jo suht vaikea
löytää,kun valmistettu ainoastaan vuosina 62-63.
Lähetetty: 21 Huhti 2005 18:40
Kirjoittaja lalli69
Herkko kirjoitti:
Vois myös käyttää Fordin omaa pikkulohkoa,
221cid.=3,6 liter.
Voi vaan olla nykyään jo suht vaikea
löytää,kun valmistettu ainoastaan vuosina 62-63.
Jos sierraan ajattelit, niin ei mee päästöistä läpi sitten millään.
Tommosesta 60-luvun moottorista tulee bensaa raakana putkesta ~5l/100km

Lähetetty: 21 Huhti 2005 18:47
Kirjoittaja henu
lalli69 kirjoitti:
Jos sierraan ajattelit, niin ei mee päästöistä läpi sitten millään.
Tommosesta 60-luvun moottorista tulee bensaa raakana putkesta ~5l/100km

totta mut mites se menee toi esim kasi koneen päästö mittaus jos on kahella putkella myllystä asti, mitataanko se kumastakii vai

Lähetetty: 21 Huhti 2005 19:17
Kirjoittaja lalli69
Molempiin putkii trönö kiinni, ja muuten normaalisti.
Lähetetty: 21 Huhti 2005 21:32
Kirjoittaja Herkko
Kunnossa oleva -60 luvun pikkulohkon
päästöt saa yllättävän pieneksi.
Itelä aikoinaan muistissa-65 289 koneesta
että kun säätömielessä mittailtiin,niin
mittauksen tekijä tuumas että"täähän menis
testeistä läpi jos tarve vaatis"
Arvoja en vaan muista...
Lähetetty: 05 Touko 2005 20:22
Kirjoittaja rat_013