Sierran perä vuotaa, Korjaus?
Sierran perä vuotaa, Korjaus?
Saako sierran perään ostettua tarvikkeena tiivisteitä/ stefoja vetoakselin reikään?? Toinen puoli innostui vuotamaan
Sierra 2.0 Dohc sedan
Sierra 1.6ohc coupe
Sierra 1,6ohc sedan
Sierra 1.6ohc coupe
Sierra 1,6ohc sedan
Varmaankin näillä mitoilla mennään...Pitänee purkaa nuo vetarit irti ja irrottaa se stefa ja kysellä samanlaista paikallisesta laakeriliikkeestä...tupu kirjoitti:Tossa vähän mittailin 2litrasen perän stefaa. ulkomitta 62mm sisä 44mm,leveys 12mm . sisämitta pitäisi varmistaa mittaamalla vetoakselin tiiviste pinnan halkaisija.itse en löytänyt akselia.
ennemmin kyselen tarvike-osan kun menen merkkiliikkeeseen, täällä kainuussa fordin osamyynti on wetterillä.. varaosamyyjät kyrpiä ja palveulu yhtä vittua...
KIITOKSET TUPULLE MITOISTA
Sierra 2.0 Dohc sedan
Sierra 1.6ohc coupe
Sierra 1,6ohc sedan
Sierra 1.6ohc coupe
Sierra 1,6ohc sedan
Re: Sierran perä vuotaa, Korjaus?
No saako niitä nyt erikseen?
-
Saa saa, ainakin voortilta, en muista kokoja ulkoa, mutta omaan tuli juuri laitettua hiljakkoin..
Muuten, yleensä stefan huuli on hiertänyt uran vetoakseliin, ja vuotaa siitä. Itse sain stefan asennettua hieman syvempään, joten huuli ei hiero samaa kohtaa vetarista.. Alunperin stefat eivät olleet siis ihan pohjassa.
Muuten, yleensä stefan huuli on hiertänyt uran vetoakseliin, ja vuotaa siitä. Itse sain stefan asennettua hieman syvempään, joten huuli ei hiero samaa kohtaa vetarista.. Alunperin stefat eivät olleet siis ihan pohjassa.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Tjooh 8e kipale oli merkkiliikkeestää eli tilasin pari sellaista.