Taunuksen maksimitehot 2.3L/V6 on 108hp. Tuohon katsastustehot lisää +20% ja päästään siis leimahepoihin 129.6hp. Nyt kun Taneen laitetaan Sierran ruisku (vakiona 115hp) isommilla suuttimilla, ilman ilmamassamittaria ja megasquirtilla varustettuna niin eikös jo noilla mennä rajan yli?
Ahdinkin on tulossa välkkärin kanssa joten joutuu squirtilla rajoittamaan jo noita kaakkeja leimalapun saamiseksi.
Millä tehoilla olette katsastuttaneet taunuksia? Rata-ajoon kyllä haluan riittävästi hepoja, mutta maltillisesti koska sillä ajetaan myös normaali siviiliajot. Sierran olis saanut kyllä tehokkaampana, mutta eihän siinä haastetta ole, ruostetta vain..
Tehoa, tehoa
Tehoa, tehoa
Mondeo 1.8 -93
RIP: Cortina -69, Cortina -72, Taunus -77, Capri -69, Escort -84, Taunus -76, Fiesta -83, Fiesta -84, Sierra -87, Taunus -78, Sierra -88
RIP: Cortina -69, Cortina -72, Taunus -77, Capri -69, Escort -84, Taunus -76, Fiesta -83, Fiesta -84, Sierra -87, Taunus -78, Sierra -88
Re: Tehoa, tehoa
tutulla oli aikoinaan 2.8 tt taunus leimattuna, heposia +300j-k kirjoitti:Millä tehoilla olette katsastuttaneet taunuksia?
Focus 1.0 edition a6 2017
Omavalmistemoottoriksi menee. Joten teholappu kelpaa konttorille. Oma asiansa on miten ne tehot saa lailliseksi. Jos meinaa ahtaa tulevaisuudessa, niin tietty vaparina tehot kannattaa merkkauttaa aika alas, jolloin ei ole myöhemmin uskottavuusongelmia. Vaikka eihän sillä vaparikoneella ole mitään merkitystä ahdetun kannalta, mutta kuitenkin tykkäävät niitä katsella ja vertailla. Vapariahan saa leiman jälkeen virittää suht vapaasti, toisin kuin ahdettua.
Eli ihan sama mitä on tehoa, kunhan on alle sallitun.
Eli ihan sama mitä on tehoa, kunhan on alle sallitun.
Jos sitä ei voi virittää, myy se.
Konttorista riippuu,mutta Taunukselle on merkattu
omistajan käsikirjassa ja jossain korjaamo-kirjoissakin 114 heppaa.
Taitaa olla noihin viimeisiin malleihin,mutta sama autohan se on
rakenteeltaan 71-82,mitättömiä muutoksia siellä täällä.
Kokemusta ei ittellä ole,mutta kuulemma kelvannut vanhempiinkin.
Eli 136 heppaa olis sen kautta se "katto".
Ja ilmeisesti kun on leimattu saa taas siirtyä "vapaaseen virittelyyn".
omistajan käsikirjassa ja jossain korjaamo-kirjoissakin 114 heppaa.
Taitaa olla noihin viimeisiin malleihin,mutta sama autohan se on
rakenteeltaan 71-82,mitättömiä muutoksia siellä täällä.
Kokemusta ei ittellä ole,mutta kuulemma kelvannut vanhempiinkin.
Eli 136 heppaa olis sen kautta se "katto".
Ja ilmeisesti kun on leimattu saa taas siirtyä "vapaaseen virittelyyn".
ei sieltä mitään junia t...
-
- Viestit: 214
- Liittynyt: 26 Heinä 2006 20:07
- Paikkakunta: Espoo
Mullekin vois lahjoittaa muutaman hepan Heh...
Konttoreissa on eroja
Toisissa ne ei ees avaa konepeltii toisissa ne syynää joka nurkan....
Tosiaan kannattaa varmaan leimaa se taunus noilla tehoilla mitkä menee varmasti läpi ja sit sen jälkeen vaik lyödä turbo kylkeen saapahan ainakin vuoden ajella ilman inssin kyyläämistä ellei kilvet lähde..
Konttoreissa on eroja
Toisissa ne ei ees avaa konepeltii toisissa ne syynää joka nurkan....
Tosiaan kannattaa varmaan leimaa se taunus noilla tehoilla mitkä menee varmasti läpi ja sit sen jälkeen vaik lyödä turbo kylkeen saapahan ainakin vuoden ajella ilman inssin kyyläämistä ellei kilvet lähde..
NYKYISET
-Sierra 2.0Is -86 (Talvilelu)
-Nissan KingCap 2.5Td -88 (Metsä peli)
-Mondeo V6 -98 STW (Projekti)
-Mondeo 2.0 STW -97 (Vaimon kauppakassi)
EXÄT tuolla
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=110208
-Sierra 2.0Is -86 (Talvilelu)
-Nissan KingCap 2.5Td -88 (Metsä peli)
-Mondeo V6 -98 STW (Projekti)
-Mondeo 2.0 STW -97 (Vaimon kauppakassi)
EXÄT tuolla
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=110208
http://www.taunusfinland.com/keskustelu ... php?t=4148
http://www.taunusfinland.com/keskustelu ... php?t=4214
Tuolla on aika paljon juttua
http://www.taunusfinland.com/keskustelu ... php?t=4214
Tuolla on aika paljon juttua
ei sieltä mitään junia t...