Musta Ford Orion eilen turunväylällä?
-
- Viestit: 102
- Liittynyt: 26 Kesä 2006 00:01
Musta Ford Orion eilen turunväylällä?
Eikai kukaan täältä? Musta pakoputkiviritteinen Orion, jotain teippauksia takaluukussa, mustat lasit ja M3 malliset peilit? Kääntyi Kehä kolmoselle Espoon Keskustassa.
Ensi kerralla ajan kontista sisään. Haasta seuraavan kerran roska-auto.
Ensi kerralla ajan kontista sisään. Haasta seuraavan kerran roska-auto.
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: 29 Kesä 2005 02:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 102
- Liittynyt: 26 Kesä 2006 00:01
Meinas jo eilen saada niskaansa vajaa 4000kg rautaa. Pelle veti liinat lukkoon moottoritien kiihdytyskaistalla. Taisi olla liian kova pala että vaikka oli morttelius pakoputki, m2 peilit, bunderwaum kuuset & korvanapit ja Noki- iskarit niin ei se rysä silti meinannut päästä pois tieltä.appelsiini kirjoitti:Täyttää amisauton tuntomerkit. Älä huoli, yleensä luonnonvalinta hoitaa tuollaiset yksilöt jossain vaiheessa.
Nimim. 160 hp 400 Nm ja voimasavua

... ja luonnollisestikin roikuit aivan takapuskurissa kiinni kärkkymässä, eikö niin?pikku-matti kirjoitti:Taisi olla liian kova pala että vaikka oli morttelius pakoputki, m2 peilit, bunderwaum kuuset & korvanapit ja Noki- iskarit niin ei se rysä silti meinannut päästä pois tieltä.
Nimim. 160 hp 400 Nm ja voimasavua
Jos näin, niin se luonnollinen valinta saisi hoitaa tehtävänsä myös kohdallasi. Jos taas et ollut kärkkymässä, niin sitten nostan hattua sinulle ja toivon ettet sillä isolla autollasi edes ala harrastamaan moista touhua.
Mikään ei ole niin vittumaista, kun takapuskurissa roikkuva auto, oli nopeus tai ylinopeus sitten mikä tahansa. Aina löytyy näitä jotka luulevat omistavansa koko tien ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Vielä täsmennys: en jyrää apinana vasenta kaistaa alinopeutta, en provosoi mikäli minua ei ensin ole provosoitu jne, pyrin pitämään turvavälit enkä todellakaan ole tientukkona. Siltikin noita puskuriperttejä riittää joka ikiselle päivälle, varsinkin Kehä 3:lla. Vai miltä kuulostaa se, että 80km/h rajoituksella todellinen nopeus ~95-100km/h (GPSn mukaan), oikea kaistaa ajetaan ja vasen tyhjä -> roikutaan takapuskurissa vajaan kymmenen metrin etäisyydellä eikä mennä ohi vaikka vasen kaista on tyhjänä.
Vielä lisäyksenä se, ettei minulla ole havaintoakaan kyseisestä Orionista saatika sen omistajista.
Tämän avautumisen tarkoituksena oli kenties herättää keskustelua aiheesta turvaväli, jota ei nykypäivänä pahemmin kunnioiteta.
Laittaa napin kojelautaan ja sen jarruvalokatkaisijan rinnalle. Kunnon lisäjarruvalot maksimivaloteholla ja kun pelle on imussa ja painaa nappia niin kummasti panikoituu vaikka vauhti ei hiljenisikään 

Mustang GT -12
RIP: Cortina -69, Cortina -72, Taunus -77, Capri -69, Escort -84, Taunus -76, Fiesta -83, Fiesta -84, Sierra -87, Taunus -78, Sierra -88, Mondeo 1.8 -93
RIP: Cortina -69, Cortina -72, Taunus -77, Capri -69, Escort -84, Taunus -76, Fiesta -83, Fiesta -84, Sierra -87, Taunus -78, Sierra -88, Mondeo 1.8 -93
-
- Viestit: 102
- Liittynyt: 26 Kesä 2006 00:01
Mainaat että normaalisti tuon painoisella autolla ajetaan "imussa"? Käsittääkseni moottoritien kiihdytyskaista on sitä varten että kiihdytetään moottoritielle, ei sitä varten että ensin kiihdytetään 80 nopeuteen ja siitä jarrulla jarrutetaan takanatulevien vauhti lähes pysähdyksiin ja sitten liityntä moottoritielle.Japi kirjoitti: ... ja luonnollisestikin roikuit aivan takapuskurissa kiinni kärkkymässä, eikö niin?
Jos näin, niin se luonnollinen valinta saisi hoitaa tehtävänsä myös kohdallasi. Jos taas et ollut kärkkymässä, niin sitten nostan hattua sinulle ja toivon ettet sillä isolla autollasi edes ala harrastamaan moista touhua.
Mikään ei ole niin vittumaista, kun takapuskurissa roikkuva auto, oli nopeus tai ylinopeus sitten mikä tahansa. Aina löytyy näitä jotka luulevat omistavansa koko tien ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Vielä täsmennys: en jyrää apinana vasenta kaistaa alinopeutta, en provosoi mikäli minua ei ensin ole provosoitu jne, pyrin pitämään turvavälit enkä todellakaan ole tientukkona. Siltikin noita puskuriperttejä riittää joka ikiselle päivälle, varsinkin Kehä 3:lla. Vai miltä kuulostaa se, että 80km/h rajoituksella todellinen nopeus ~95-100km/h (GPSn mukaan), oikea kaistaa ajetaan ja vasen tyhjä -> roikutaan takapuskurissa vajaan kymmenen metrin etäisyydellä eikä mennä ohi vaikka vasen kaista on tyhjänä.
Vielä lisäyksenä se, ettei minulla ole havaintoakaan kyseisestä Orionista saatika sen omistajista.
Tämän avautumisen tarkoituksena oli kenties herättää keskustelua aiheesta turvaväli, jota ei nykypäivänä pahemmin kunnioiteta.
Taitaa olla tämä foorumi ihan samoja pellejä täynnä.
Tuota jos tuon takia avauduit, niin täältä seinäjoen seudulta päin saisi kirjoittaa samasta asiasta joka päivä tänne foorumille. Koska melkein puolet kuskeista vieläkin melkein pysähtyy ja osa pysähtyykin kiihdytys kaistan loppuun odottamaan sitä sopivaa väliä.. Oli varmaan se orioni kuski vain täältä päin kotoisin, ihan normaalia tällä suunnalla...pikku-matti kirjoitti: Mainaat että normaalisti tuon painoisella autolla ajetaan "imussa"? Käsittääkseni moottoritien kiihdytyskaista on sitä varten että kiihdytetään moottoritielle, ei sitä varten että ensin kiihdytetään 80 nopeuteen ja siitä jarrulla jarrutetaan takanatulevien vauhti lähes pysähdyksiin ja sitten liityntä moottoritielle.

Edit: Niin ja minähän en sitten tällä tyylilla aja, ettei mua aleta tästä asiasta haukkumaan

Viimeksi muokannut Riesa2.0, 09 Joulu 2006 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Kyllä näitä isoillakin härveleillä imussa ajavia löytyy, ikävä kyllä. Hyvä ettet itse ole sellainen, siitä propsit kotiin.pikku-matti kirjoitti: Mainaat että normaalisti tuon painoisella autolla ajetaan "imussa"? Käsittääkseni moottoritien kiihdytyskaista on sitä varten että kiihdytetään moottoritielle, ei sitä varten että ensin kiihdytetään 80 nopeuteen ja siitä jarrulla jarrutetaan takanatulevien vauhti lähes pysähdyksiin ja sitten liityntä moottoritielle.
Taitaa olla tämä foorumi ihan samoja pellejä täynnä.
Tuo kiihdytyskaistajuttu on kyllä harvinaisen totta. Ehkä yhdellä kerralla viidestä löydetään se kaasupoljin siellä kiihdytyskaistalla, loput kiihdyttävät vasta kun pääsevät liityttävälle tielle. Oma lukunsa ovat sitten nämä jarrumaakarit, joita ei onneksi kovin usein tapaa.
Ehkä se vaan on niin vaikeata joillekin ihmisille, tiedä sitten.
Kyllä täältä forumilta varmasti löytyy ratinpyörittäjiä laidasta laitaan, pelleistä en sitten tiedä.
Ja vielä Nuorelle Sierralle uhoamisesta, kukas täällä on jotain uhonnut?
Ei ainakaan allekirjoittanut, eikä kyllä Pikku-Mattikaan...
Re: Musta Ford Orion eilen turunväylällä?
pikku-matti kirjoitti:Eikai kukaan täältä? Musta pakoputkiviritteinen Orion, jotain teippauksia takaluukussa, mustat lasit ja M3 malliset peilit? Kääntyi Kehä kolmoselle Espoon Keskustassa.
Ensi kerralla ajan kontista sisään. Haasta seuraavan kerran roska-auto.
Oisko vuosi aikaa ku malmin nesteen liittymässä joku lähti "kiihdyttämään" kehä I länteen päin. Puolessa välissä liityntäkaistaa kuski vetäs liinat tiskiin. Seurauksena muutaman auton paha ketjukolari, en ole varma kuoliko jopa joku tässä?! Joku varmaan muistaakin?! Itse pistän kyllä liittymässä samantien kaasun pohjaan jos vaan mahdollista ja heitän vilkun päälle hyvissä ajoin ennen kuin vaihdan kaistaa ja melkein aina olen saanut tilaa.
Viimeksi muokannut arska82, 10 Joulu 2006 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Up The Irons!
Elmeri -74
Elmeri -74
Malmin Nesteeltä kehä lll:selle? Siinähän on kehä 1:nen. Ja olihan tuossa joku kuukausi pari sitten joku kolari tuossa kehä ykkösen Pukinmäen liittymässä, muistaakseni joku liittymäonnettomuus just.
Käyttökinnerinä Escort -96 1.8l CLX
Sekalaisessa ajossa Mondeo -07 Limited 125.
Harrastepelinä VW Kupla 1.7l (tekeillä gasserlook)
Sekalaisessa ajossa Mondeo -07 Limited 125.
Harrastepelinä VW Kupla 1.7l (tekeillä gasserlook)
Myönnän. minä olen semmoinen että jos ajat liian perseessä niin ilman varoitusta voitkin olla mun takaluukussa..
vituttaa ylikaiken semmoiset kusipäät jotka tulee niin perseeseen kiinni että en näe edes heidän ajovaloja kun ne ovat jääneet takaluukun katveeseen. ja heti kun tämmöinen sattuu tapahtumaan että tämä perseessä nysvääjä tulee mun päälle vaikka sen takia että minä painan jarrua, niin olen luvannut itselleni että vedän lättyyn siltä seisomalta. ja silläkin pelolla että itse saan selkään siltä.
itse pyrin pitämään hyvät välimatkat edellä olevaan autoon. mutta mahdottomuus sekin välillä tuntuu olevan kuin juurikin näitä perseessä viipottavat mulkut ohittavat ja täyttävät aina sen välin.. joka ei kummiskaan ole loppujen lopuksi kovin iso.
mutta tosiaan jos joskus joku pistää liinat kiinni teidän edessä niin miettikään ensin miten paljon oli välimatkaan tämän edellä ajavan takapuskuriin. ja sitten kiehukaa jos on asiaa.
vituttaa ylikaiken semmoiset kusipäät jotka tulee niin perseeseen kiinni että en näe edes heidän ajovaloja kun ne ovat jääneet takaluukun katveeseen. ja heti kun tämmöinen sattuu tapahtumaan että tämä perseessä nysvääjä tulee mun päälle vaikka sen takia että minä painan jarrua, niin olen luvannut itselleni että vedän lättyyn siltä seisomalta. ja silläkin pelolla että itse saan selkään siltä.
itse pyrin pitämään hyvät välimatkat edellä olevaan autoon. mutta mahdottomuus sekin välillä tuntuu olevan kuin juurikin näitä perseessä viipottavat mulkut ohittavat ja täyttävät aina sen välin.. joka ei kummiskaan ole loppujen lopuksi kovin iso.
mutta tosiaan jos joskus joku pistää liinat kiinni teidän edessä niin miettikään ensin miten paljon oli välimatkaan tämän edellä ajavan takapuskuriin. ja sitten kiehukaa jos on asiaa.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Kyllähän sitä pinna palaa välillä ja tulee näyteltyä käsimerkkejä yms., mutta äkkijarruttamista en harrasta kun saattaa muille sivullisille sattua jotain esim. lapsille kusipään kyydissä. Sitähän ei kovin helposti taustapeilistä näe onko siellä lastenistuin takapenkillä..
Ite oon huomannu tehokkaimmaksi ja turvallisimmaksi keinoksi poistaa takaluukussa hiillostavat pudottamalla nopeuden n. kympillä alle rajoitusten. (En nyt millään äkkijarrutuksella kuitenkaan)
Tähän mennessä on joka ikinen tajunnut vinkin
Ite oon huomannu tehokkaimmaksi ja turvallisimmaksi keinoksi poistaa takaluukussa hiillostavat pudottamalla nopeuden n. kympillä alle rajoitusten. (En nyt millään äkkijarrutuksella kuitenkaan)
Tähän mennessä on joka ikinen tajunnut vinkin

Tässä on oikeesti idea, joka toimii! Ekan kerran kun sen tekee, niin huomaakin ettei satu yhtään vaikka joku mennee ohi.Jooke kirjoitti:Kyllähän sitä pinna palaa välillä ja tulee näyteltyä käsimerkkejä yms., mutta äkkijarruttamista en harrasta kun saattaa muille sivullisille sattua jotain esim. lapsille kusipään kyydissä. Sitähän ei kovin helposti taustapeilistä näe onko siellä lastenistuin takapenkillä..
Ite oon huomannu tehokkaimmaksi ja turvallisimmaksi keinoksi poistaa takaluukussa hiillostavat pudottamalla nopeuden n. kympillä alle rajoitusten. (En nyt millään äkkijarrutuksella kuitenkaan)
Tähän mennessä on joka ikinen tajunnut vinkin

Ei se ota, jos ei annakkaan!
Auttaa huomattavasti kun ajaa kesät jollain muulla kuin laatikkomallia olevilla umpi koreilla, samalla heittää puolet pyöritä pois ja triplaa kiihtyvyyden.... ei paljoa talvisin muut törpöt tiellä haitta kun on koko vuodeksi hankkinut vauhdin tuntua varastoon
ja jos vielä meinaa hermot liikenteessä talvella mennä, voipi mennä jäälle näyttämään taitojaan vaikka kerran kuussa, niin pitäisi hieman rauhoittua....
ihan vaan vinkkinä.

ihan vaan vinkkinä.
Osaamattomat valittaa
Hyvä konsti karistaa rekan perseessä roikkujat on ehtiä kaikki kivet ja hiekat tiestä, 8 akselia nimitäin nostaa sepelin aikas korkeelle
ja ihan turha on tulla inisemään konepeltiä tai tuulilasiaan puskurissa ajaneena.

Viimeksi muokannut jype, 19 Joulu 2006 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuning sucks
Ei luulisi rekkakuskin palleja puristelevan miten lähellä se HA siellä takana tulee? Itse ajan myös suht lähellä ja kyttäilen ohituspaikkaa, en ymmärrä mikä siinä ison auton kuskia v*tuttaa? Se nyt vaan on niin että kun sen yhdistelmän nopeus välillä tippuu ~70km/h niin ei siellä perässäkään jaksa ajella.
35-40tkm tulee vuodessa ajettua ja paljon isoilla teillä, kyllä näkee näiltä "ammattikuskeilta" välillä uskomattomia suorituksia, ottaen huomioon kuinka paljon on painoa yhdistelmässä jne.
35-40tkm tulee vuodessa ajettua ja paljon isoilla teillä, kyllä näkee näiltä "ammattikuskeilta" välillä uskomattomia suorituksia, ottaen huomioon kuinka paljon on painoa yhdistelmässä jne.
Seat Leon 1.0 Tsi Dsg -17
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10
omakohtainen kokemus tästä rekan persiissä ajamisesta on: ei sieltä näe mitään. tarvii renkkua puoliksi vastaantulevien kaistalla että näkee mitään ja muutenkin horottaa puolelta toiselle rekkaa että näkee mitä tulevan pitää. eli kannattaako?Rahnu kirjoitti:Ei luulisi rekkakuskin palleja puristelevan miten lähellä se HA siellä takana tulee? Itse ajan myös suht lähellä ja kyttäilen ohituspaikkaa, en ymmärrä mikä siinä ison auton kuskia v*tuttaa? Se nyt vaan on niin että kun sen yhdistelmän nopeus välillä tippuu ~70km/h niin ei siellä perässäkään jaksa ajella.
35-40tkm tulee vuodessa ajettua ja paljon isoilla teillä, kyllä näkee näiltä "ammattikuskeilta" välillä uskomattomia suorituksia, ottaen huomioon kuinka paljon on painoa yhdistelmässä jne.
kun taas sitä voisi pitää reilua välimatkaa ja katsella PIIIIITKÄLLE eteen miltä näyttää ja kiihdyttää omalla kaistalla kunnolla ja heittää ohitse. voin sanoa tässäkin kohtaa että siinä kohtaa riittää pienempikin rako ohituksessa. kun kerran en mitään superurheiluautoa omista. eikä tarvi alkaa säätämään siinä väärällä kaistalla mitään omia.
ja pysyy rekkakuski hyvällä päällä.
se vain vituttaa jos joku roikkuu perseessä olit sitten rekkaa ajamassa tai hornettia lentämässä.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Varmasti alkaa v*tuttamaan jos perässä roikutaan kilometristä toiseen. Etenkin moottoritiellä. Usein keväisin karkoitan roikkujan kun hieman lipsautan penkalle.. pölähtää komeesti ja roikkuja ymmärtää viestin. Kannattaa muistaa , että raskas kalusto ei ole siellä muiden kiusana vaan tekevät työtään. Enemmän v*tuttaa kun katselee esim lahdetien aamuruuhkaa jonka aiheuttavat yksityisautoilijat matkalla sinne omaan pikkuRahnu kirjoitti:Ei luulisi rekkakuskin palleja puristelevan miten lähellä se HA siellä takana tulee? Itse ajan myös suht lähellä ja kyttäilen ohituspaikkaa, en ymmärrä mikä siinä ison auton kuskia v*tuttaa? Se nyt vaan on niin että kun sen yhdistelmän nopeus välillä tippuu ~70km/h niin ei siellä perässäkään jaksa ajella.
35-40tkm tulee vuodessa ajettua ja paljon isoilla teillä, kyllä näkee näiltä "ammattikuskeilta" välillä uskomattomia suorituksia, ottaen huomioon kuinka paljon on painoa yhdistelmässä jne.
konttoriinsa.
XR3i
Niin, ehkä se lähellä ajaminen on suhteellinen käsite, en minäkään puolen metrin päässä takapuskurista aja. Se on ihan totta että näkyvyys voisi olla parempikin kun liian lähelle menee mutta itse en vaan ole tottunut sitä vauhtia keräämään vähän matkan päästä.Volmari kirjoitti:
omakohtainen kokemus tästä rekan persiissä ajamisesta on: ei sieltä näe mitään. tarvii renkkua puoliksi vastaantulevien kaistalla että näkee mitään ja muutenkin horottaa puolelta toiselle rekkaa että näkee mitä tulevan pitää. eli kannattaako?
kun taas sitä voisi pitää reilua välimatkaa ja katsella PIIIIITKÄLLE eteen miltä näyttää ja kiihdyttää omalla kaistalla kunnolla ja heittää ohitse. voin sanoa tässäkin kohtaa että siinä kohtaa riittää pienempikin rako ohituksessa. kun kerran en mitään superurheiluautoa omista. eikä tarvi alkaa säätämään siinä väärällä kaistalla mitään omia.
ja pysyy rekkakuski hyvällä päällä.
se vain vituttaa jos joku roikkuu perseessä olit sitten rekkaa ajamassa tai hornettia lentämässä.
ja v*tuttaa tai ei mutta jos itse rekalla ajaisin jolla max nopeus se 90(?) niin keskittyisin vaan siihen ajamiseen ja munien rapsutteluun, turhan minusta henkilöautojen takia hermoja menettää.
Ja monta kertaa on käynyt niin että jos ohitus on menny tiukille esim. useampaa rekkaa ohittaessa ja joutuu jäämään väliin niin sieltä on se Scanian p*ska hinattu puskuriin kiinni, sitten onkin lähötkohta vähän eri kun 1200kg auton takana on xxxxxkg massaa sen metrin päässä. Välillä sattuu virhearviointeja ja joutuu tiukkaan väliin, ei sitä rekan syylärin varaosanumeroa ole kiva tavailla taustapeilistä.
Seat Leon 1.0 Tsi Dsg -17
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10
Rahnu kirjoitti: Niin, ehkä se lähellä ajaminen on suhteellinen käsite, en minäkään puolen metrin päässä takapuskurista aja. Se on ihan totta että näkyvyys voisi olla parempikin kun liian lähelle menee mutta itse en vaan ole tottunut sitä vauhtia keräämään vähän matkan päästä.
ja v*tuttaa tai ei mutta jos itse rekalla ajaisin jolla max nopeus se 90(?) niin keskittyisin vaan siihen ajamiseen ja munien rapsutteluun, turhan minusta henkilöautojen takia hermoja menettää.
Ja monta kertaa on käynyt niin että jos ohitus on menny tiukille esim. useampaa rekkaa ohittaessa ja joutuu jäämään väliin niin sieltä on se Scanian p*ska hinattu puskuriin kiinni, sitten onkin lähötkohta vähän eri kun 1200kg auton takana on xxxxxkg massaa sen metrin päässä. Välillä sattuu virhearviointeja ja joutuu tiukkaan väliin, ei sitä rekan syylärin varaosanumeroa ole kiva tavailla taustapeilistä.
Tuo p*skan ja kivien "heittely" lasille on lähinnä säälittävää ja lapsellista imo.
Seat Leon 1.0 Tsi Dsg -17
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10

XR3i
Aina joutuu välillä motarilla himmaamaan vauhtia ja vielä siirtymään ihan valkoisen viivan tuntumaan kun ei takana tulijaa kiinnostaa pitää minkäänlaista turvaväliä.
Yleensä oon antanu vinkin vauhtia pudottamalla mutta välillä pitää ottaa veemäisempi asenne että viesti menee perille. Ihmettelen kyllä ettei ole kukaan vielä tullut vaatimaan uutta tuulilasia tai konepellin maalausta.
Motari on muuten ihan hyvä paikka harjoitella tuota omalla kaistalla kiihdyttämistä ennen ohitusta jos ei oikeasti osaa
Yleensä oon antanu vinkin vauhtia pudottamalla mutta välillä pitää ottaa veemäisempi asenne että viesti menee perille. Ihmettelen kyllä ettei ole kukaan vielä tullut vaatimaan uutta tuulilasia tai konepellin maalausta.
Motari on muuten ihan hyvä paikka harjoitella tuota omalla kaistalla kiihdyttämistä ennen ohitusta jos ei oikeasti osaa
