Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Joo,
sync meni OTAna. Tikulta ei vaan alottanu.
Oletetusta karttamätöstä puolet taaskin verkon yli, ja sitten loppu. Ja auton mukaan kaikki päivitetty, vaikka F7 pesässä.
On aika tympeän näköinen ui, ainakin nuo päivänäytöt tosi vaaleita. Ja sitten ne tummat napit alla...
P
sync meni OTAna. Tikulta ei vaan alottanu.
Oletetusta karttamätöstä puolet taaskin verkon yli, ja sitten loppu. Ja auton mukaan kaikki päivitetty, vaikka F7 pesässä.
On aika tympeän näköinen ui, ainakin nuo päivänäytöt tosi vaaleita. Ja sitten ne tummat napit alla...
P
Re: Uusi Focus mk4 2018
Takakontti on yllättäen saman levyinen ja pituinen kuin vanhassa Focuksessa ja MATALAMPI! Vasta kun ottaa takakontin pohjalevyn pois tulee korkeutta reilusti lisää. Jos subbari vie tuota korkeutta pois niin... Ja ilman pohjalevyä on aikamoinen kynnys. Kovin tätä uutta kehuttiin tilavammaksi kuin vanha mutta en mittaamalla saa juurikaan eroa, fiilis sisällä on hiukan avarampi.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Takana istuja huomaa selvän eron. Ei tavaratila ole isompi mutta hyvin on tavarat mukaan sopineet.EeroH kirjoitti: ↑01 Loka 2020 18:48 Takakontti on yllättäen saman levyinen ja pituinen kuin vanhassa Focuksessa ja MATALAMPI! Vasta kun ottaa takakontin pohjalevyn pois tulee korkeutta reilusti lisää. Jos subbari vie tuota korkeutta pois niin... Ja ilman pohjalevyä on aikamoinen kynnys. Kovin tätä uutta kehuttiin tilavammaksi kuin vanha mutta en mittaamalla saa juurikaan eroa, fiilis sisällä on hiukan avarampi.

Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Myös edessä istuja. Vanhemmassa oli tosiaan 173cm lyhyellä allekirjottaneella polvet hanskalokerossa kiinni, kun takapenkillä oli recaron turvaistuin selkä menosuuntaan. Mk4:ssa sama istuin ja edessä mahtuu melkein juoksemaan 110m aidat. Tai ero ainakin tuntuu siltäfocst kirjoitti: ↑01 Loka 2020 19:28Takana istuja huomaa selvän eron. Ei tavaratila ole isompi mutta hyvin on tavarat mukaan sopineet.EeroH kirjoitti: ↑01 Loka 2020 18:48 Takakontti on yllättäen saman levyinen ja pituinen kuin vanhassa Focuksessa ja MATALAMPI! Vasta kun ottaa takakontin pohjalevyn pois tulee korkeutta reilusti lisää. Jos subbari vie tuota korkeutta pois niin... Ja ilman pohjalevyä on aikamoinen kynnys. Kovin tätä uutta kehuttiin tilavammaksi kuin vanha mutta en mittaamalla saa juurikaan eroa, fiilis sisällä on hiukan avarampi.![]()

BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Etupenkkien ja ohjauspyörän pituussäätö ei kyllä pitkäjalkaiselle riitä. Oma ruho 187 cm ja hivenen suhde niin, että "pitkä jalat, lyhyet kädet", niin seuraus on se, että jalat jää koukkuun, reisitukea ei juuri ole ja ohjauspyörään ei riittävän hyvin yletä. Näin ainakin vakiopenkissä (Active). Monella 190 cm on saman mittaset jalat, mutta kädet pidemmät. Toisaalta, mahdun takapenkille itseni taakse, mikä kuvaa kyllä hyvin sisätilojen väljyyttä edelliseen Focukseen verrattuna. Sähköpenkissä taisi olla pidemmät säädöt, mutta ohjauspyörä jää vähän kauas. Ja sitten on vielä semmonen, että penkki pitää olla suht alhaalla, koska korkeudensäätö tuo penkkiä myös eteenpäin kun sitä tunkkaa ylös. Seuravassa autossa on kyllä pakko kiinnittää enemmän huomiota ergonomiaan etenkin kuskin paikalla.AAR85 kirjoitti: ↑01 Loka 2020 22:11Myös edessä istuja. Vanhemmassa oli tosiaan 173cm lyhyellä allekirjottaneella polvet hanskalokerossa kiinni, kun takapenkillä oli recaron turvaistuin selkä menosuuntaan. Mk4:ssa sama istuin ja edessä mahtuu melkein juoksemaan 110m aidat. Tai ero ainakin tuntuu siltä![]()
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eilen ilmeni mielenkiintoinen tilanne, kun kävimme tankilla. Auto ilmoitti, että n. 50 km ajomatkaa jäljellä, vaimo tankkaasi ja minä rämppäsin puhelimesta musiikkia usb-kytkettynä autoon. Rouva ei ehtinyt tankkauspistooliin tarttua, kun navin näyttö sammui, eikä moneen yritykseen Ford-logoa pidemmälle käynnistynyt. Rouva tuli tankattuaan autoon. Käytin ovia lukossa sitten popit heräsi ja musa alkoi soida. Lähdettiin ajamaan ja katsoin että ajomatkaa luvataan n. 500 km ja polttoainetta on 3/4 tankillista jäljellä. Rouva vakuutteli tankanneensa täyteen ja niin se 1,55 €/l hinnan ja käytettyä rahaa vertaamalla siltä vaikuttikin. Jatkettiin ajoa, kun huomasin, että auto "tankkaa" itseään ja ajomatkaa luvataan koko ajan lisää, vaikka 100 km/h ajonopeus sitä toisesta päästä syökin. 25-30 km ajettua tankki oli täynnä ja ajomatkaakin luvattiin jo yli 700 km.
En tiedä liittyikö poppikoneiden temppuilu ja tankkkaussekoilu jotenkin toisiinsa, mutta... noh, mielenkiintoista
Kuluneella viikolla on laittanut vain automaattipäivitykset päälle, kun ajattelin josko joku päivä jaksais Sync+karttoja päivittämään. Mulla on muistaakseni vielä 3.3 ja F8, enkä tiedä onko ikinä päivittyneet. Olisko auto huoltoasemalla alkanut päivittämään jotain?
En tiedä liittyikö poppikoneiden temppuilu ja tankkkaussekoilu jotenkin toisiinsa, mutta... noh, mielenkiintoista

Re: Uusi Focus mk4 2018
Käsittääkseni päivityspaketteja tulee vain jos Sync on kytketty johonkin wifi-verkkoon. Sitä en tiedä tulisivatko USB-kaapelin kautta. Eli pelkkä automaattipäivitysten päälle laitto ei tee ymmärtääkseni mitään.Rusakko_ kirjoitti: ↑02 Loka 2020 11:48 En tiedä liittyikö poppikoneiden temppuilu ja tankkkaussekoilu jotenkin toisiinsa, mutta... noh, mielenkiintoistaKuluneella viikolla on laittanut vain automaattipäivitykset päälle, kun ajattelin josko joku päivä jaksais Sync+karttoja päivittämään. Mulla on muistaakseni vielä 3.3 ja F8, enkä tiedä onko ikinä päivittyneet. Olisko auto huoltoasemalla alkanut päivittämään jotain?
Minulla kun Sync 3.4:n build päivittyi toissapäivänä 20136:een, niin paketin latauksen jälkeen Sync pimeni hetkeksi ja sen jälkeen olikin uusi build käytössä.
Nyt on tullut yksi uusi paketti jo sisään ja toinen on latauksessa (kun Sync wifissä). Olisikohan F9-kartta?
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Focus mk4 2018
Auto on nyt sunnuntain jälkeen lataillut jotain paketteja päivittäin. 3.4 versio tuli siis jo sunnuntaina ja tiistaina tais vaihtua kartta versioon F9. Auto seisoo tällä hetkellä enimmäkseen pihassa niin latailua voi edesauttaa jättämällä auto käyntiin. Auto tosin sammuu puolen tunnin jälkeen mutta lataus jatkuu kuitenkin vielä sen toisen puolituntisen sammumisen jälkeen. Onko jollain parempaa ideaa kuinka latausta vois avittaa? Tuossa tunnissa kun ei hirveästi ehdi ladata kun nopeudet ei mitään kovin hyviä ole, enimmillään hetkittäin 7Mbit/s
Focus Active wagon, 182hp Ecoboost A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko kellään activessa (tai muussa mallissa) alkuperäisiä roiskeläppiä? Kiinnostaisi verrata ebayn kiinalaisiin. Niille piti etuläppien yläpään kiinnitykseen porata yksi reikä peltiin asti.
Ei sinänsä ongelma. Kotelosuojaa ja alustamassaa reikään ja ruuviin.
Ei sinänsä ongelma. Kotelosuojaa ja alustamassaa reikään ja ruuviin.
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Pitkät tyhjäkäynti pyöritykset ei ihan parasta taida olla koneelle. Varsinkin jos kylmänä käynnistää..Mon85 kirjoitti: ↑02 Loka 2020 13:32 Auto on nyt sunnuntain jälkeen lataillut jotain paketteja päivittäin. 3.4 versio tuli siis jo sunnuntaina ja tiistaina tais vaihtua kartta versioon F9. Auto seisoo tällä hetkellä enimmäkseen pihassa niin latailua voi edesauttaa jättämällä auto käyntiin. Auto tosin sammuu puolen tunnin jälkeen mutta lataus jatkuu kuitenkin vielä sen toisen puolituntisen sammumisen jälkeen. Onko jollain parempaa ideaa kuinka latausta vois avittaa? Tuossa tunnissa kun ei hirveästi ehdi ladata kun nopeudet ei mitään kovin hyviä ole, enimmillään hetkittäin 7Mbit/s
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ota 30min sammutus pois niin voit jättää käyntiin koko päiväksi.Mon85 kirjoitti: ↑02 Loka 2020 13:32 Auto on nyt sunnuntain jälkeen lataillut jotain paketteja päivittäin. 3.4 versio tuli siis jo sunnuntaina ja tiistaina tais vaihtua kartta versioon F9. Auto seisoo tällä hetkellä enimmäkseen pihassa niin latailua voi edesauttaa jättämällä auto käyntiin. Auto tosin sammuu puolen tunnin jälkeen mutta lataus jatkuu kuitenkin vielä sen toisen puolituntisen sammumisen jälkeen. Onko jollain parempaa ideaa kuinka latausta vois avittaa? Tuossa tunnissa kun ei hirveästi ehdi ladata kun nopeudet ei mitään kovin hyviä ole, enimmillään hetkittäin 7Mbit/s
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kävin ajamassa 125hv mhev HB, pitäisi olla enemmän vääntöä kuin vanhassa 125hv mutta en kyllä huomannut eroa. 155hv ei ole missään vielä ajettavaksi, siinä 240nm niin luulisi kulkevan yhtälailla kuin vanha 1.5 150hv. Ihan sokkona ei viitsisi tilata.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eipä tuossa 125hv mHEV mallissa ole kasvanut vääntö muualla kuin lithium akun auttaessa.Koeajolla tämän huomasi tiellä jossa oli paljon ylä -ja alamäkiä.Auto keräili talteen energiaa alamäessä ja kun moottori joutui vääntämään niin auttoi sähköllä. Kiihdytyksissä esim. moottoritien ramppi, ei minusta tuo sähkö tuonut suurta parannusta suorituskykyyn.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Huoltoväli on 30tkm myös pikkudieselissä mutta väliöljynvaihto tehdään 15tkm välein.EeroH kirjoitti: ↑29 Syys 2020 19:01Omat muistikuvat alkupään 1.5tdci HB automaatista on ettei se kummoinen voimanlähde ollut. Wagon painavampi ja activessa isommat renkaat, voisi olettaa sen oleva laiska laitos. Toisaalta koeajoauto oli 125hv A8 ja silläkin pääsi jotenkuten eteenpäin. Pikku dieselissä 15tkm huoltoväli niin taidan unohtaa sen kokonaan. Manuaali houkuttaa niin taidan kääntää katseet 155hv MHEV laitokseen...
Silkkaa hulluutta muutenkaan ajella 30tkm samoilla öljyillä oli auto mikä tahansa jos nyt yhtään autostaan välittää.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Noniin tässä vähän feedbackia mitä tehty ja mitä havainnoitu toimenpiteiden jälkeen.AAR85 kirjoitti: ↑21 Syys 2020 23:21Mulla on tuota b-pilarista tulevaa särinää. Ja juurikin kuskin puolelta. Kerroppa sitten, että saivatko särinän pois.Moore kirjoitti: ↑21 Syys 2020 11:59 Autoni menossa nyt kolmatta kertaan hoitoon S/S:n vuoksi. Tämä siis ei käytännössä toimi ollenkaan minulla.
En tiedä mikä on "korjaustoimenpide", mutta jotain nyt tehdään.
Samalla pyysin tsekkaamaan kuskin puolen B pilarista tulevaan särinää. Kyselin tuosta täältäkin, mutta ilmeisesti tällaista ongelmaa ei muilla ole. Sen sijaan jotain ovien räminää johtuen musiikin aiheuttamasta resonoinnista, johon jokin korjausohje fordilla on. Mutta omassa autossani särinä tulee (myös ilman musiikin luukuttamista) B pilarin sisältä, mielestäni turvavyön korkeussäädön kohdalta. Väilllä kuuluu todella selkeästi tasainen särinä, kun taas välillä voi olla ihan hiljaa päiviä.
Autoon vaihdettiin akun miinus-navan johto, jossa tuo valvontamoduuli. Eli moduuli uusittiin myös. Kuskinpuolen oveen lisättiin fylliä räminän vuoksi.
S/S toimi autossa ensimmäisen päivän käytännössä, jonka jälkeen katosi taas. Eli varmaan akku ladattu huollossa, eikä tuo moduulinvaihto vaikuttanut mitään. Kuskinoveen lisätty fylli ei auttanut räminään. Kerroin, että räminä tulee B pilarista, mutta siihen ei koskettu.
Viime viikolla otin asiakseni päivittää SYNC ja kartat. Tämä onnistui kivuttomasti USB:n kautta. Eli molemmat niin SYNT 3.4 ja F9 kartat vedin tikusta.
Ja TADAA! mulla on S/S toiminnassa. Toiminut päivityksen jälkeen täysin normaalisti. Vahva veikkaus, että tässä päivityksessä on joku fixi tähän asiaan.
Sen verran vielä tuosta päivityksestä. F9 kartat oli niin iso paketti (22G) että jouduin ajamaan sen tuollaiselta isolta 250G USB levyltä, jonka tiedostomuoto NFST. Hienosti toimi. Purin tuon paketin juureen ja vaikka levyllä oli muutakin tavaraa niin osasi se lukea oikeat filut sieltä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Siis mistä F9 kartat saa ladattua? 1,5 h automatkan aikana, puhelimen netillä, latautui noin puolet jostakin päivityksestä (5U5T-14G381-AL_....).
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ensin latasin Syncin. Tän jälkeen lähetin Fordille tuolta samalta sivulta logifilen päivityksestä. Tämän jälkee tarjosi MAPs päivitystä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Juuri Tällä tavalla sen pitäisi toimia mutta eipä onnistu kaikissa tapauksissa vaan sivusto väittää sync updaten + lokifilen lähettämisen jälkeen kaiken olevan kunnossa eikö tarjoa ladattavaksi mitään.
Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost A8 Titanium -18
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eipä ollut tikulla mitään logfileä.
Nyt auto ei lähde jatkamaan eilen kesken jäänyttä latausta. Se siitä sitten.
Nyt auto ei lähde jatkamaan eilen kesken jäänyttä latausta. Se siitä sitten.
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Olen nytkin öljyt vaihtanut 10tkm välein se ei ole ongelma, mutta jos pitää viedä jonnekkin että saa leiman ja takuu säilyy on alkaa olemaan kallista ja hankalaa. Huoltohinnaston mukaan 15tkm huolto maksaa liki 200€

En tiedä, näin köyhänä tuntuu vaikeaa ostaminen olevan. Saksasta saisi 1v vanhaa n.10ke halvemmalla mitä täällä uusi, säästöä sekin olisi. Activea ei saa manuaalina muita kuin Mhev, Titanium 2l diesel olisi saman hintainen kuin 155hv mhev active. Maavara olisi kiva mutta olisiko vääntö ja webasto (joka tuskin toimii

Re: Uusi Focus mk4 2018
Kauppareissun aikana lähti jatkamaan aiempaa päivitystä (oli ladannut ~ 50%). Kaupasta kotiin lähtiessä sync ilmoitti olevansa ajantasalla, mutta alkoi heti perään lataamaan 4U5T-14G422-BDE_... päivitystä.
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Noista öljynvaihtoväleistä:
En nyt tiedä mika on "silkkaa hulluutta" ja mikä tervejärkisten hommaa mutta vaihuttaahan siihen öljyn vanhenemiseen muutkin asiat kuin puhdas kilometrilukema.
Joku tahkoaa ympäri vuoden pari kolme kertaa päivässä lyhyttä väliä esilämmittämättömällä koneella. Moottori ei välttämättä saavuta koko talvena normaalia käyntilämpötilaa, jolloin polttoainetta ja vettä päätyy öljyn sekaan ohipuhalluksen vuoksi käytönnössä koko ajan eikä vesi pääse matalan lämpötilan takia haihtumaan. Dieselpolttoaineen haihtumisesta nyt puhumattakaan.
Toinen taas esilämmittää moottorin talviolosuhteissa aina ja ajaa pelkästään pitkiä siivuja moottori lähes koko ajan normaalissa käyntilämpötilassa.
Ohipuhallus on vaatimatonta ja vesi haihtuu korkean lämpötilan johdosta pois.
Ensin mainitussa tapauksessa öljyjä tosiaan kannattaa vaihtaa vähän tiheämmin mutta jälkimmäisessä tapauksessa en sitä valmistajan suosittelemaa pitkää vaihtoväliä pitäisi aivan hullujenhuoneella laadittuna.
En nyt tiedä mika on "silkkaa hulluutta" ja mikä tervejärkisten hommaa mutta vaihuttaahan siihen öljyn vanhenemiseen muutkin asiat kuin puhdas kilometrilukema.
Joku tahkoaa ympäri vuoden pari kolme kertaa päivässä lyhyttä väliä esilämmittämättömällä koneella. Moottori ei välttämättä saavuta koko talvena normaalia käyntilämpötilaa, jolloin polttoainetta ja vettä päätyy öljyn sekaan ohipuhalluksen vuoksi käytönnössä koko ajan eikä vesi pääse matalan lämpötilan takia haihtumaan. Dieselpolttoaineen haihtumisesta nyt puhumattakaan.
Toinen taas esilämmittää moottorin talviolosuhteissa aina ja ajaa pelkästään pitkiä siivuja moottori lähes koko ajan normaalissa käyntilämpötilassa.
Ohipuhallus on vaatimatonta ja vesi haihtuu korkean lämpötilan johdosta pois.
Ensin mainitussa tapauksessa öljyjä tosiaan kannattaa vaihtaa vähän tiheämmin mutta jälkimmäisessä tapauksessa en sitä valmistajan suosittelemaa pitkää vaihtoväliä pitäisi aivan hullujenhuoneella laadittuna.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Juu meidän 2020 focukseen ladannut ja asentanut ilmeisesti ainakin kuusi pakettia wifin kautta sen jälkeen kun usb tikulla latasin ford sync sivulta imaistun tiedoston, nämä wifi kautta latautuneet ovat olleet 1U5T- alkuisia.
Karttaversio päivittyi F8 ->F9 versioiksi jo toisen wifi kautta ladatun paketin jälkeen.
Sellaisen huomion tein tänään että auto varoitti läheisessä valoristeyksessä sijaitsevasta kamerasta en muista että sitä aiemmin olisi tehnyt, ilmeisesti F9 karttojen /ladattujen fileksien mukana päivittyi myös kamerasijaintitiedot.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mulla on ollut automaattiset päivitykset pois päältä koko auton omistuksen ajan viimeviikkoon asti jolloin pistin päälle ja kokeilin tuloksetta ladata noita päivitykisä. Auto ilmeisesti kumminkin osaa ladata itsekseen jotain tärkeitä päivityksiä vaikkei tuo autom. päivitykset olisi päällä tai, että auto olisi wifissä kiinni. Helmikuussa mulle tuli Passiin ilmoitus, että tärkeä päivitus asennettu ja pitäisi viimeistellä asennus käynnistämällä ja sammuttamalla auto kerran. Jotenkin hämmentävää.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tuolla aiemmin kirjoitin, että mulle tuli sama fiilis. Akun varaustila nousi päivitysprosessin aikana.Moore kirjoitti: ↑05 Loka 2020 09:25 Viime viikolla otin asiakseni päivittää SYNC ja kartat. Tämä onnistui kivuttomasti USB:n kautta. Eli molemmat niin SYNT 3.4 ja F9 kartat vedin tikusta.
Ja TADAA! mulla on S/S toiminnassa. Toiminut päivityksen jälkeen täysin normaalisti. Vahva veikkaus, että tässä päivityksessä on joku fixi tähän asiaan.
Mutta pettymykseksi joitui taas toteamaan, että ilo oli ennenaikainen.
Nyt se painui taas keikkumaan 70% molemmin puolin, eli s/s toimii / ei toimi.
Ei sieltä mitään korjausta tullut.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci