Ajattelin rempasta laitella pikkasen kuvien kanssa. Valitettavasti purku vaiheessa en kuvia napsinut yhtään, mutta purettuna ja kasauksesta joitakin on.
Lohko tyhjänä...
Alhaalta päin. Kannattaa sitten etukäteen stekata että omistaa momenttiavaimen missä on 8Nm. Jouduttiin vetämään meinaan käsituntumalla momentit ja sitten se 90astetta mitä korjausopas sanoo KK-laakeripukkiin

Hattu lattialla. Nokkapyörät täytyy irroittaa nokkia poistaessa koska pyörä ottaa kanteen kiini nokkaa nostaessa.
Männät rengastettuna pöydällä. Jos autosi syö vastaavasti öljyä (0,5-1L/100km) niin mikään kone huuhtelu ei tule auttamaan kun ei liottelu ämpärissäkään irroittanut niitä

Uutta laakeria. Nelosen laakeriin oli päässyt tulemaan jostakin syvä naarmu joten jos joku tekee rengastusta niin ostakaa uudet laakerit jottei tule mitään ylläreitä

Konehan on tuettava ylhäältä kun ö-pohja on irti ja konekannake on kannessa.
Jotakuinkin näin...
Kansi nostettu paikolleen.
Kone nipussa...
Kannattaisi tosiaan purku vaihesta ottaa kuvia meinnan helpottaisi kasausta huomattavasti

Muistakaa sitten ilmata jäähdytysjärjestelmä kunnolla ja varmistaa että kaikki klemmarit on paikoillaan! Ei meinaan ole kivaa että just rempattu kone keittää 100km jälkeen keskellä korpee

Jos jollain samanlaisia himoja rueta remontoimaan foorttin konetta niin neuvoa voin täällä sen minkä osaan ja jos jokin jäi akarruttamaan niin voi muutenkin kysellä

Käyntiongelmat johtui lambdasta tai ainakin piuhan irroitus auttoi. Pitää päivänä jonakin kun ehtii niin putsailla ja testata.