Sivu 4/4
Lähetetty: 19 Marras 2007 21:39
Kirjoittaja PutkiKarhu
no lähinnä turboruuvia hain, eli se tulee jotenkin hukkaporttiin kiinni? mutt hyvä että nyt tuo bensapaineen säätimen salakin tuli esille : D
Lähetetty: 02 Tammi 2008 21:22
Kirjoittaja PutkiKarhu
nonniin nostetaas tätäkin kun tuli taas kysyttävää, elikkäs ostin siis turbon, volvosta, siinä on kiinteähukkaportti ja mukana tuli ahtopaineen säädin, asennetaanko se siihen imupuolen ja hukkaportin välisen putken väliin? en muutakaan paikkaa keksinyt. ja voiko siitä samasta haaroittaa dumpille vastapaineen?
Lähetetty: 03 Tammi 2008 16:59
Kirjoittaja Samu
juuri siihen letkuun laitat sen..dumpille mieluiten oma ohjaus imusarjasta ei välttämättä muuten pelitä kunnolla:(
Lähetetty: 03 Tammi 2008 17:26
Kirjoittaja PutkiKarhu
selvä! pitää siis siihen ottaa imusarjasta, kiitoksia!
asd
Lähetetty: 03 Tammi 2008 17:55
Kirjoittaja mcb88
Joo en jaksanu lukee topiccia kokonaa mut tosiaan eti malpassin rikastava (ruiskuturbo) bensapaineensäädin käyttöös sitä saat ruuvia pyörittämällä rikastettua mutta jos kyse on ruiskupelistä?niiku kai onki niin ei se sierrani efi ruiskun kanssa auttani juuri mitään vaikka ahtopaineet oli 0,7 eli veti laihalle mikäli ahtoja (ei siis lisärikastuspiirejä) tuli.. siis joten tärkein asia ahtamisessa on se seosmittarin ostaminen ja lambda anturi putkeen muuten rikot takuulla koneesi.. muita hyödyllisiä infoja kabiinin puolelle on tietysti öljynpaine ja mahdollisesti bensapaine niin pysyt perillä riittääkö sun tuottosi mihinkäään jota sitäkin epäilen. Mutta onnea ja menestystä proojektille

siitä se virittely vimma sitte alkaa!
Lähetetty: 03 Tammi 2008 18:27
Kirjoittaja PutkiKarhu
jeps, voishan sitä seosmittaria miettiä. ja juu bensapaineen säädin on kyl hommattava jostain, ruisku kone on kyl. eikö se bensapaineen säädin tule jotenkin siihen bensan paluu putkeen? ja sitten jostain tulee siihen paine? imusarjasta kenties?
Lähetetty: 04 Tammi 2008 14:17
Kirjoittaja AnttiR
Laita ihan kunnon laajakaista-lambda niin näet sitten oikean seos-suhteen.
Ja mikä ruisku tulossa? Jos K- tai KE-jetronic niin ei kannata laittaa mitään bensapaineensäätimiä todennäköisesti saat vain sekaisin koko ruiskun.
Lähetetty: 04 Tammi 2008 14:47
Kirjoittaja PutkiKarhu
en itseasiassa edes tiedä mikä ruisku on, ford orion -90 on peräisin, sitä pitikin kysyä että mikä ruisku on kyseessä?
Lähetetty: 04 Tammi 2008 16:12
Kirjoittaja AnttiR
Se voi olla K-jetronic tai sitten jo ihan efi:llä. Lukeeko imusarjan päällä efi ja imuputki tulee venttiilikopan yli kaasuläpälle vai onko se imusarja semmonen "tukki" johon tulee imuputki sinne toiseen päähän, tai tuliko koneen mukana ilmamäärämittaria?
Lähetetty: 04 Tammi 2008 17:00
Kirjoittaja PutkiKarhu
ei se efi ole. lukee siinä imusarjassa FORD siinä päällä isolla, siihen tulee venttiilikannen vierestä putki putsarilta.
ASD
Lähetetty: 04 Tammi 2008 20:09
Kirjoittaja mcb88
voisit kuule laittaa sen tonne projektit osioon kuvineen päivineen ni ihmiset täällä osaa auttaa sua paremmin...
Lähetetty: 04 Tammi 2008 21:15
Kirjoittaja PutkiKarhu
voisha sinne tehä juu : P
Lähetetty: 04 Tammi 2008 23:23
Kirjoittaja PutkiKarhu
elikkä nyt on projektit osiolle tehty uusi topicci