
Tarpeen tullen auton saa vakioksi. Omassa(XC60:nen) lataan auton vakioksi, kun vien huoltoon. En tiedä,että lataavatko Fordilla huollon yhteydessä mitään päivityksiä, kuten Volvolla on tapana tehdä?
Kyllä saattavat Fordillakin ladata. Jääköhän tuosta joku "jälki" moottorinohjaukseen että siellä on ollut muu ohjelma? Mietin vaan takuujuttuja..Ecobuusteri kirjoitti:On, kun oman auton softa on myös siellä. Sillä se kävikin kivuttomasti, kun laiton sähköpostia Atehon Ilkalle, että haluan ohjelman Fiestaan. Ilkaa lähetti laskun ja maksettuani sen, niin saman päivän aikana laittoi viestiä, että lataa Fiestan alkuperäisen ohjelman iSoftloaderiin ja lataa sen Rican serverille. Reilun tunnin päästä uusiohjelma oli ladattavissa takaisin. iSoftloader kiinni auton Obd pistokkeeseen ja reilu 5min, niin auto oli käytökseltään aivan toinen![]()
Tarpeen tullen auton saa vakioksi. Omassa(XC60:nen) lataan auton vakioksi, kun vien huoltoon. En tiedä,että lataavatko Fordilla huollon yhteydessä mitään päivityksiä, kuten Volvolla on tapana tehdä?
Onko Fordilla sitten vastaava systeemi, kuin Volvon 2.0 Service huolto mikä kuuluu automaattisesti huoltoon? Ilmeisesti VW on sellainen Ecu/tiedonkeruu, että sinne jää jälki. Ford en osaa sanoa.Jap3 kirjoitti: Kyllä saattavat Fordillakin ladata. Jääköhän tuosta joku "jälki" moottorinohjaukseen että siellä on ollut muu ohjelma? Mietin vaan takuujuttuja..
Ei fordilla samanlaista konseptia huoltojen suhteen ole kuin volvon 2.0 mutta kyllä fordilla ohjelmistopäivitykset kuuluu normi huoltoihin jos niitä on tehtaalta tullut.Ecobuusteri kirjoitti: Onko Fordilla sitten vastaava systeemi, kuin Volvon 2.0 Service huolto mikä kuuluu automaattisesti huoltoon? Ilmeisesti VW on sellainen Ecu/tiedonkeruu, että sinne jää jälki. Ford en osaa sanoa.
kalle_a kirjoitti:Jss et sopivaa lediä löydä, niin esim Saksasta Osramin Cool Blue H8 4200K polttimo. Eikös sinne H8 mennytkin?
Itselle tulossa Xenonpäivitys samasta paikasta ja samalla tilasin myös kääntymisvalojen H1:iin uudet polttimot, vaikka autoa ei ole edes vielä valmistettukaan![]()
Unohdin tilata nuo sumareiden polttimot tälläkertaa, mutta ehtineehän ne..
ST-Line farkku 1.5 150hv automaatillaJap3 kirjoitti:Millanen Focus tulossa?
Hieman tässä jänskätti, että tuliko sieltä aidot vai piraatit, mutta Osramin saitilla oleva tarkastusohjelma vahvisti, että aidoista xenoneista on onneksi kyse. Muutenkin tuota Lichtext.de -kauppaa on monilla foorumeilla kehuttu.kalle_a kirjoitti:Itselle tulossa Xenonpäivitys samasta paikasta ja samalla tilasin myös kääntymisvalojen H1:iin uudet polttimot
Minkä värinen? Otitko paljon lisävarusteita? St-line on perusvarustukseltaan aika karvalakki..kalle_a kirjoitti: ST-Line farkku 1.5 150hv automaatilla
En nyt sitä perusvarusteiltaan ihan karvalakiksi kutsuisi. Jos sitä vertaa vaikka Titaniumiin, niin nopeasti katsoen puuttuvia ovat kaksoisautomaattinen ilmastointi, kromilista ikkunoiden alareunoissa, takaovien sähköikkunat, takapenkin keskikyynärnoja, led-sisävalot sekä radio 8' näytöllä.Jap3 kirjoitti:Minkä värinen? Otitko paljon lisävarusteita? St-line on perusvarustukseltaan aika karvalakki..
Onko kokemusta paraneeko valoteho xenon-polttimoa vaihtamalla? Ei ainakaan pahan hintaset noi Osramit Saksanmaalta tilattuna.kalle_a kirjoitti: Hieman tässä jänskätti, että tuliko sieltä aidot vai piraatit, mutta Osramin saitilla oleva tarkastusohjelma vahvisti, että aidoista xenoneista on onneksi kyse. Muutenkin tuota Lichtext.de -kauppaa on monilla foorumeilla kehuttu.
Onko? Kysyin myyjältä ja sanoin että sama alusta kuin muissakin.kalle_a kirjoitti: 10mm matalampi jousitus
Ympyrä ja salama,korjaus lasku kamalaEeroH kirjoitti:No niinpä tietysti...
Hiukan tuollainen 182hv automaatti st-line houkuttaisi, samaan rahaan saisi kyllä Astran paremmilla varusteillaJostain syysta avaimetonta lukitusta ei enää ole saatavilla
Takuu 5v/150tkm niin kai sen aikaa korjauslaskut pysyy kohtuullisina69dude kirjoitti: Ympyrä ja salama,korjaus lasku kamala
Huomasin aivan saman noin 9000-10000km kohdalla, siitä lähtien on ajotietokone näyttänyt aivan omiaan. Ajotietokoneen lukema saattoi tippua litrankin kerralla ja teki sen lyhyen ajan sisään kahdesti. Pikkuhiljaa sitten hivuttautui tuonne 3.x l/100km -lukemiin, jossa kohtuullisen tiukasti nyt pysynytJhy80 kirjoitti:Mulla kulutus tippu litran kun tuli 7-8000 mittariin
Tähän ei lienee kukaan vastannut? Mun mielestä se katolla oleva antenni on kyllä radion antenni. Kun ottaa sen pesun ajaksi pois, radiosta kuuluu korkeintaan Ylen YkkönenEeroH kirjoitti:Mikä antenni wagonin katolla, ei kai radioantennia enää 2016 autossa voi olla? Kuskinpuolen takakontin lasissa on antennilangat myös.
Mielenkiintoista, meillä ei ole webastoa mutta langat on. Appiukon autossa webasto ilman kaukosäätöä ja on myös langat. Ostettaessa kysyttiin saako kaukosäätöä ja sanoivat että ei saa eikä sitä hinnastostakaan löydy, outoa jos laittaneet antennin sille.habbe kirjoitti: Tähän ei lienee kukaan vastannut? Mun mielestä se katolla oleva antenni on kyllä radion antenni. Kun ottaa sen pesun ajaksi pois, radiosta kuuluu korkeintaan Ylen YkkönenMä muistaisin automyyjän selittäneen, että ne kuskinpuolen takalasissa olevat antennilangat liittyvät webaston kaukosäätöön.