Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Renee kirjoitti: ↑02 Kesä 2020 10:04
Tuota ajattelin vain että jos käyntihäiriö ja ostettu peli sillä ei saisi ajaa metriäkään.
Tuo on kyllä ihan totta.
Lainaus aloitusviestistä:
jari k kirjoitti: ↑02 Touko 2020 23:47
ylämäessä loppui veto, ja alkoin nykimään, kuin kaasuläppäkotelo oireili volvossa vuosia sitten. Pääsin valutteleen onneksi appiukon korjaamolle
jari k kirjoitti: ↑01 Kesä 2020 22:32
Mutta entäs ne puristukset, ainakin appiukon mittari toimi?
Tämä kommentti tietämättä, että millainen puristuspainemittari on ollut käytössä, mutta tuossa 1.6 ecoboosterissa(kin) on melkoisen syvällä ne tuIpan kierteet, eikä ihan joka mittarisarjassa ole tarpeeksi pitkää kierrreosuutta, että sen saisi tarpeeksi syvälle ja tiiviisti kierrettyä paikoilleen. Joten ihan vaan huomiona, että onko ihan pois suljettu tuo vaihtoehto, että osa paineista karannut mitatessa väärästä välistä?
Eipä tullu vikavaloa päälle kuin huoltamon pihassa, onneksi korjaamo oli parinsadan m päässä, kun levis. 2minuutin aikana sinne ei litraa mene bensaa.
Auto on nyt hinattu rs huoltoon, jossa korjauskustannus putosi 1100e, josta kauppa maksaa puolet. Eiköhän sitä ammatikseen tekevä osaa paineet mitata ja miksi sitte tulos oli aina sama vaikka niitä olis mitannu missä järjestyksessä ja tulpat paikallaan ja ilman.
jari k kirjoitti: ↑02 Kesä 2020 21:53
Eiköhän sitä ammatikseen tekevä osaa paineet mitata ja miksi sitte tulos oli aina sama vaikka niitä olis mitannu missä järjestyksessä ja tulpat paikallaan ja ilman.
Jos toinen ammattikseen tekevä mittaa 3 baria ja toinen vähän myöhemmin 10, niin kyllä ongelma on jossain ihan muualla kuin siinä moottorissa.
Noni, kaikki loppujen lopuksi hyvin. Suuttimimen vaihdolla, tulpat ja 2x öljyt ja taas käy ja kukuu
Onneksi ne puristukset oli kiinni siittä bensasesta öljystä. Mikan ja anssin huollolle saa kyllä näyttää lampaan takaliston, heidän korjausarvio 1900-2000€ ja kun taasen rs huolto teki vajaa 1100e saman huollon. Kävi sakallekki vallan mainiosti auton siirto rs huoltoon. Itselle jäi 466e maksettavaa jonka iloisesti maksoin
jari k kirjoitti: ↑13 Kesä 2020 18:57
Noni, kaikki loppujen lopuksi hyvin. Suuttimimen vaihdolla, tulpat ja 2x öljyt ja taas käy ja kukuu
Onneksi ne puristukset oli kiinni siittä bensasesta öljystä. Mikan ja anssin huollolle saa kyllä näyttää lampaan takaliston, heidän korjausarvio 1900-2000€ ja kun taasen rs huolto teki vajaa 1100e saman huollon. Kävi sakallekki vallan mainiosti auton siirto rs huoltoon. Itselle jäi 466e maksettavaa jonka iloisesti maksoin
Hyvä homma että tuli noin kohtuu hinnalla kuntoon.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024