Sivu 3/6

Lähetetty: 12 Maalis 2005 09:34
Kirjoittaja s.o.h.c
Bootsi kirjoitti: :roll: :?:

Vaikuttaa hiekkalaatikko keskustelulta.. jos meidän isi ja teidän isi tappelis, niin meidän isi varppina voittais. :lol:

Radalle tai penkkiin ja faktat esiin, muuten tämä on turhaa..
pitääkin tästä heti viedä auto penkkiin ja katsoa mikä on huippunopeus tai 0-100km/h kiihtyvyys.

Lähetetty: 12 Maalis 2005 09:49
Kirjoittaja s.o.h.c
WSE kirjoitti: Jos tekniikka tosiaankin on http://www.netikka.net/rami/ekkeri/IMG_0054.html
tuon kuvan mukainen ihmettelen noita arvoja suuresti...
Kun ei huilaa vakio 2 litraisellakaan tuommoisia lukemia niin aivan sama mitä 16sataselle on muuten tehty mikäli siellä tuo orkkis valupakosarja on paikoillaan...
No noi kuvat on jostain viime kesältä. Koneeseen vaihdettu syksyn aikana mm. kansi (gp1 venat,laskettu,portattu,fr32 nokka jne..), lohko porattu ylikokoon,martelius 4-2-1 XL peltisarja, 38/38 DGMS, vauhtipyörästä pois lastua ym. pientä säätöä...

Arvoja saa toki mun puolesta ihmetellä vaikka maailman tappiin. Riittää kun ite tiedän mihin tehot riittää :)

Lähetetty: 12 Maalis 2005 09:58
Kirjoittaja Bootsi
s.o.h.c kirjoitti: pitääkin tästä heti viedä auto penkkiin ja katsoa mikä on huippunopeus tai 0-100km/h kiihtyvyys.
Toi mun viesti ei ollut tarkoitettu kenellekkään henkilökohtaisesti. :?

Käytäntö on opettanut että aina kun tällainen "mun auto vastaan sun auto" topic avataan siinä alkaa herneet lentelemäääään.

Auton kiihtymiseen ja kulkemiseen (käyttäytymiseen) vaikuttaa niin moni muukin seikka kuin, koneen teho/vääntö tai laatikon/perän välitykset.
Virityksen tulokset nähdään RADALLA!
(tehopenkki tuloksetkaan ei kerro juurikaan muuta kuin koneen toiminnan.) :?

Lähetetty: 12 Maalis 2005 10:52
Kirjoittaja p3
hiekkalaatikko jutut :lol: :lol:
tehosta voi kyllä päätellä aika tarkkaan myös kulkupuolen, kun se teho siihen eniten vaikuttaa. paino on toinen, mutta siinä 1000kg molemmin puolin yleensän mennään. jenkit siinä tietysti vähän häviää. ilmanvastus taas autojen perusarvojen eroavaisuuksilla ei 0-100 merkkaa juuri mitään.

8) on mullaki melkeen 1000hp, n:100hp/a.

Lähetetty: 13 Maalis 2005 00:52
Kirjoittaja raato
Kokeilin.. men ihan täysil :D

Lähetetty: 13 Maalis 2005 10:34
Kirjoittaja TeRoK
Bootsi kirjoitti: Toi mun viesti ei ollut tarkoitettu kenellekkään henkilökohtaisesti. :?

Käytäntö on opettanut että aina kun tällainen "mun auto vastaan sun auto" topic avataan siinä alkaa herneet lentelemäääään.

Auton kiihtymiseen ja kulkemiseen (käyttäytymiseen) vaikuttaa niin moni muukin seikka kuin, koneen teho/vääntö tai laatikon/perän välitykset.
Virityksen tulokset nähdään RADALLA!
(tehopenkki tuloksetkaan ei kerro juurikaan muuta kuin koneen toiminnan.) :?
No onko joku kertonut jotain hatusta revittyjä suoritysarvoja?
Kyllä suurin osa vastanneista on mun mielestä kertonut mitanneensa suorituskyvyn.
Kai sitä saa missä tahansa aiheessa herneet lentelemään jos sä tommosta viestiä sinne heität. Ihan asialllita juttua oli ennen sitä ollut.

Lähetetty: 13 Maalis 2005 12:41
Kirjoittaja Bootsi
Hoh hoijaa, tulipa luettua tämäkin viestiketju alusta asti uudestaan... :?

Mä en enään leiki sun kaa, mä meen omalle pihalle tekemään lumilinnaa. :lol: :lol:

Lähetetty: 13 Maalis 2005 12:46
Kirjoittaja voicecoil
TeRoK kirjoitti: Ja popit soi vielä kovemmin :wink:
joo ja pari pykälää pystyy vielä volumee nostamaan..

Lähetetty: 13 Maalis 2005 15:03
Kirjoittaja Mak383
voicecoil kirjoitti: joo ja pari pykälää pystyy vielä volumee nostamaan..
Nii, mut mullapa soi vielä siitä pari pykälää kovempaa ;)

Lähetetty: 13 Maalis 2005 16:03
Kirjoittaja janzamar
:lol:

Lähetetty: 13 Maalis 2005 22:12
Kirjoittaja s.o.h.c
TeRoK kirjoitti: No onko joku kertonut jotain hatusta revittyjä suoritysarvoja?
Kyllä suurin osa vastanneista on mun mielestä kertonut mitanneensa suorituskyvyn.
Kai sitä saa missä tahansa aiheessa herneet lentelemään jos sä tommosta viestiä sinne heität. Ihan asialllita juttua oli ennen sitä ollut.
se on näköjään joillekkin kova paikka jos jonkun ilmoittavat arvot ovat omaa koslaa kovemmat :lol:

..no joo arvasin melkein miten tässä topic:ssa käy, eli mitä tästä opimme => kannattaa pitää autosi suorituskyky arvot ihan omana tietonaan 8)

Lähetetty: 13 Maalis 2005 22:21
Kirjoittaja janzamar
taunus gt-coupe,120-130 hp??
suurinpiirtein,avarrettu hoonattu ja peltisarjat,tuplasolex..
huiput 150 :lol: :lol: :lol:
kiihtyvyydestä ei tietoo,sopivasti.."pikkuatlas"..4-v laatikko..
noin 8.5 litraa sadalla..sekalaisessa..motarilla en kyllä aja
yli 120,kun ei kestä kuunnella kun se huutaa..
mutta mielellään sillä silti ajelee :D
ja aika rauhallisesti täytyy vanhaa käsitellä..

Lähetetty: 13 Maalis 2005 22:29
Kirjoittaja p3
s.o.h.c kirjoitti: se on näköjään joillekkin kova paikka jos jonkun ilmoittavat arvot ovat omaa koslaa kovemmat :lol:

..no joo arvasin melkein miten tässä topic:ssa käy, eli mitä tästä opimme => kannattaa pitää autosi suorituskyky arvot ihan omana tietonaan 8)
mikäs siinä hyvin oot 1.6 viilannu, tehoksi voi arvioida 160-180 hp. välityksistä / painostariippuen 8)

Lähetetty: 13 Maalis 2005 22:52
Kirjoittaja Tonski
Mulla on ihan vakio :D
Kulkee tarpeeks ja sillä hyvä :D

Lähetetty: 14 Maalis 2005 15:48
Kirjoittaja jype
190km/h jälkeen alkaa kuulumaan piipitytstä jostain oikealta puolelta :)

Lähetetty: 16 Maalis 2005 16:56
Kirjoittaja transitman
0-100km/h -> n.15s
Huiput -> 150km/h
Ransiitilla

Repikää siitä :twisted: :twisted: :twisted:

Lähetetty: 16 Maalis 2005 17:54
Kirjoittaja TeRoK
Aika kireessä kunnossa on vielä. Firman -95 ransiitti jolla on ajettu 290tkm ottaa tooodella hikiseen 120km/h :lol:

Lähetetty: 16 Maalis 2005 23:31
Kirjoittaja s.o.h.c
transitman kirjoitti:0-100km/h -> n.15s
Huiput -> 150km/h
Ransiitilla

Repikää siitä :twisted: :twisted: :twisted:
pitäiskö tähänkin alkaa väittämään että ei se noin kovaa voi kulkea :lol:

..no joo asiaan.... ihan hienosti tuntuu transit kulkevan :)

Lähetetty: 16 Maalis 2005 23:44
Kirjoittaja Basisti
Enpä oo omalla ransitilla viä viittinä sattaakolmeekymppiä kovempaa kokkeilla. Eikä sennynii vaikeesti saavutettavalta tuntunu. Ja mallikkaasti kulkee.
Notta ihan Suomen teille riittävä on suorituskyky. Ei oo tarvinnu liikenteessä jarruna olla.
Kyähän se ny jyrkempiin mäkiin vähän hyytyy. Ylös asti on kuitenkin toistaiseksi päästy.

Lähetetty: 17 Maalis 2005 17:52
Kirjoittaja transitman
s.o.h.c kirjoitti: pitäiskö tähänkin alkaa väittämään että ei se noin kovaa voi kulkea :lol:

..no joo asiaan.... ihan hienosti tuntuu transit kulkevan :)
Huomioikaa että on pikkusen hitusen piristetylla 2.0i ohc:llä 8)
EI DIESEL

Lähetetty: 17 Maalis 2005 18:45
Kirjoittaja TeRoK
Juu mulle iski se kanssa tänää mieleen ettei se sun ransitti ollukkaa kiisseli :D

Lähetetty: 22 Maalis 2005 23:24
Kirjoittaja COSSUHENKKA
Tehdas lupas huippuja 170km/h, joten saattaa se sen kulkea.
Kiihtyvyydestä sen verran, et KÄVELLEN OLISIT JO PERILLÄ :lol: :lol:

Lähetetty: 23 Maalis 2005 09:40
Kirjoittaja Mikkovaan
Meillä oli hommissa 90vm Transit ja oltiin keikalla Hämeenlinnassa. Riihimäeltä ku lähettiin ni sai ajaa kaasu pohjassa koko matkan ja just ennen h-linnaa oli vauhtia jo 130 :!: :o

Lähetetty: 23 Maalis 2005 12:55
Kirjoittaja iegres
Hmm, mitähän tehoja olisi, ehkäpä jotain 140hp luokkaa, ei uskalla arvata liikaa yläkanttiin :)

0-100km/h : ~8sek
Huiput: 200km/h ajanu (ajettavuus loppuu 130km/h:ssa)

Auto siis toi alla oleva ygöskoppa Riesa.

Lähetetty: 25 Maalis 2005 00:18
Kirjoittaja Monteonisti
Nelosella reilut 170, vitosen huippuja ei ole vielä tarvinnut tienpäällä! :D