Sapphire (= myös four-door-saloon) meinaa vissiin yleiseti ottaen porrasperä sierrojariesa-reising kirjoitti:mitäs toi saphire tos sit meinaa? ett onks noi saphiret aina turbollisii?

Sapphire (= myös four-door-saloon) meinaa vissiin yleiseti ottaen porrasperä sierrojariesa-reising kirjoitti:mitäs toi saphire tos sit meinaa? ett onks noi saphiret aina turbollisii?
Oho aika hyvät poweritki vielä ottanu vaikka kaikki on vakiotahenu kirjoitti: Eiköhän se toimi siinä missä muutkii rakennetut turbot, mut eiköhän se ahdettujen dokkien vähäisyys johdu rakentamisen kalleudesta.
Onhan niitä dokkeja saanu stocman turboinakii...
edit: tarkemmin kun rupesin miettimään ni aivan 100% varma en nyt ookaa tosta stocmannin ahtamasta dokista mut jossain näin esitteen jostain paikasta missä ahtovat noita dokkeja
edit 2: joo eli tätä muistelin....
http://www.fordsierranet.com.ar/Fotos/turbotec01.jpg
http://www.fordsierranet.com.ar/Fotos/turbotec02.jpg
Oisko karvanverran kevyempi ku cossu ja tiheemät välitykset, vääntööhä tossa näyttäs olevan noin 250 NM et ei niin hirvee ero 2wd cossuun....jaska74 kirjoitti:aika jännä tossa henun linkissä. vaikka heposia on 50 vähemmän niin 0-100 on sama kun cossussa
Kyseinen auto ei siis ole minun, onneksihenu kirjoitti:http://www.powerpage.dk/tuningshistorie ... _18_01.jpg
Vois kysyä et ihanko ite teiton vissii ollu vähä kiire saaha kasaan toi vehe.
henu kirjoitti: Oisko karvanverran kevyempi ku cossu ja tiheemät välitykset, vääntööhä tossa näyttäs olevan noin 250 NM et ei niin hirvee ero 2wd cossuun....
Ja eikös se niin menny et väännöllä kiihtyy ja teholla kulkee