Harraste6vessan ihmettelyä, johon aiemmin tuli kasattuu uudet kässärit sekä etujarrujen vuosihuolto (tappien ja palojenliukukiskojen voitelu), eli aloin vielä tutkia lootan öljyvuotoo ja siirtäjäntangon stefaltahan se tihkuu. Itse stefa ei ollu ihan kunnolla näemmä menny pohjaan viime syksynä niin kopautin sopivalla hylsyllä ja holkilla syvempään. No, vuotaa se vieläki

Tulin kumminki siihen tulokseen että tolla meni viime syksy ongelmitta ja leimaki irtosi, niin antaa olla noin, siihen asti että löydän jostain mahd. uuden naarmuttoman siirtäjänakselin. Kasailin siis valitsinmoduulin ja tsekkasin Opcomilla että löytyy pykälät oikein P, R, N, D, 3, 2 ja 1. Ne oli ok, niin tein vielä jäähdytyssysteemille painetestin, näkyi pitävän eli yhä kansinahkat ehjät

Auton otin alas pukeilta ja höräytin käymään. Huomattavasti kauniimpi ääni tollasessa hihnakoneessa hydenostimin, verrattuna ketjurallattimiin tai sellasiin jossa kovat nostimet
Käyttiksestä käytin pihalla pyörät irti kulma kerrallaan ja pesin painepesurilla pois joka paakun, sen jälkeen vielä naamapuoli Korrekin vannepesuaineella, josta vasta takas autoon sekä momenttiin. Päälle vielä autolle pesu, pesukinnas jäi toiselle puolelle lääniä, niin otin vaan harjalla. Sisältä lopuksi imuroin auton ja jynssäsin kojelaudan ym. puhtaaksi.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER