Lähetetty: 16 Marras 2006 14:43
eli johtuis sytkäst tai polttoainepuolest ku ei tolpasta lämmitettynä lähe käyntii?
Ford-Club Finland keskustelu
https://www.fordclub.fi/foorumi/
Kyllä ne sittenkin taitaa olla samasta kohdasta noi kuvat, kuhan sekoan. Ja jos toi jousi tosiaan puuttuu, ni se on se jousi, näin ymmärrän, joka kääntää tai auttaa kääntää sitä läppää kiinni kone kylmänä, onko se niin ? Koita vähän matkia sormilla, kuminauhalla tai muulla jousella tekeekös se niin kun kaasun käyttää pohjassa. Elikkä silloin siinä ryypyssä se kellojousi lämmettyyään kääntää läppää auki ja toi vääntää läppää vastaan toiseen suuntaan (kiinni).fragmented kirjoitti:http://i4.photobucket.com/albums/y150/sutari/sff.jpg eli siis tässä on elävä kuva omasta kaasarista ja tässä tuo ohjekirjan kuva http://i4.photobucket.com/albums/y150/sutari/ryyppy.jpg
siis mulla ei tota yhtä jousta ole siellä? onko se tarkoituksellista vai onko tuollanen juosi kadonnu?
Totta.....kaippa se tärkeä on se, ettei se ryyppy jostain syystä jumi itteään pysyvästi kokonaan päälle(jousi poikki), niinku mulla oli...., ei jaksanu käydä kunnolla ja tulpat oli paksussa paksassa....katotaan nyt miten tässä menee....jostain se vika löytyy se on aivan varma ja jostakin täytyy aloittaa....janzamar kirjoitti:Kyllähän Fordit lähtee käymään ilman lämpöjä,jos kunnossa ovat.
Mulla Taunuksessa saman ikänen kone (89-90)ja käytän tolppaa kun kerran on,mutta lähtee kyllä suht helposti käyntiin ilmankin.
Pakkasilla siis,lämpimällä ei mitään miettimisiäkään,ja ei ole ryyppyä ollenkaan tuossa webrussa mikä nyt on kiinni.
Ei jaksanut miettiä vaijereita eikä vesiletkuja tai sähköstä ryyppyä,ruuvattiin irti kaasarin kyljestä koko koneisto.
Satuitkos ostamaan jotkut näistä vai mitkä ?fragmented kirjoitti:tänää meen ostaa tulpat ja koitan oisko siit jotain apua,eilen tuli jo tulosta, oli auto ollu lämmitykses jotain tunnin, ja lähti ihan mukisematta käyntii...josko oisin pikkuräpellyksillä taas saanu jotain aikaseks...