Sivu 2/2
Lähetetty: 08 Touko 2005 14:36
Kirjoittaja Arska
Taso kopasta puhtaaksi tinnerillä ja KENT massasta sopivan paksuinen mato koko matkalle, antaa kuivua kunnolla ja sitten ohuelti vielä samaa tavaraa päälle ja kasaan. Tuubi on painepakkaus josta nokkaa taivuttamalla tulee niin paksua nauhaa kun kärki on leikattu. Vakaa käsi pitää olla... Muutaman vastaavan tiivisteen olen tehnyt eikä ole vuotanut, myös O-renkaan teko onnistuu tietyin varauksin.
Lähetetty: 08 Touko 2005 17:32
Kirjoittaja VesQ
Juu nuo kentin tökötit on ihan hyviä. Saakos niitä muuten enää mistään, kun ei ole silmään osunut. Kaverilla on pari tuubia kentin tiivisteliimaa/massaa ja on kyllä tosi kätevää tavaraa, tosin vuodelta kivi ennen jäkälää mutta toimii vieläkin
Lähetetty: 08 Touko 2005 19:13
Kirjoittaja xrissane
TeRoK kirjoitti:No voi sun zaatana.
Meinaa että ei sitä varmaan uskalla ilman tiivistettä liimailla kun ei yhtään tidä kuin paljon siellä on tilaa.
Siihenpä olen nyt minäkin päätynyt, että tuo vanha tiiviste saa jäädä paikoilleen - mitä nyt siitä siellä vielä on (99 % onneksi). Sitten massaa eli tököttiä päälle. Vissiin pitää laittaa myös vastapuoleen ensin, olisikos hyvä jos sen vastapuolen antaa kuivua, sitten laittaa kannen paikoilleen tiivisteineen tökötteineen
Tää urakanteen tuleva tiiviste on (alkaa jo tuntua hiukka urealle tämä

) lähes 9mm korkea - josta uraan menevän huulen osuus tasan puolet. Leveyttä lärpykällä on 7mm, joten ei ihan korkki eikä perunaliima pelitä tässä...
Ja muuten, noissa varaosapaketeissa oli vain nuo kannen ääritiivisteet - ei niitä sisimmäisiä tulpanympäryskumeja. Pitääköhän nekin tilata erikseen à 300 miljoonaa euroa

Lähetetty: 08 Touko 2005 19:28
Kirjoittaja TeRoK
Jaa ei ollu tulpan ympärys kumeja. Oliskohan ne sitte tullu erikseen mullaki. Juu se vois kyllä olla että liimaa ensin siihen vastapuolelle hyvän pinnan ja antaa kuivua ja sitte vasta uus liimakerros ja kansi paikoilleen.
Lähetetty: 11 Touko 2005 18:11
Kirjoittaja xrissane
Asiasta viidenteentoista - tarkoitus olisi nyt ympätä dochilaisen flektit kehyksineen tuohon syylärin yhteyteen. Miten valitsen tuon haistimen lämpöarvon, sama kuin termarissa? Samalla voisi vaihtaa noita vesiletkuja - onko vinkkiä mistä niitä tähän myllyyn voisi hankkia?
Lähetetty: 11 Touko 2005 20:48
Kirjoittaja TeRoK
Mikäs systeemi siinä taas on alkuperäsenä???
Kun mulla on tohon laitettu ainakin flekti. Käynnistyy ihan sopivassa lämpötilassa eli voin kyllä sen lämpöarvon kattoa jos kiinnostaa.
Valmiita vesiletkuja on varmaan turha luulla mistään löytävänsä (paitsi ehkä topboss) eli jotain metritavara silikoniletkua vaan varmaan?
Minkäslainen ton paisuntasäiliön pitäs olla? Ihan noku vai?
Lähetetty: 13 Touko 2005 18:58
Kirjoittaja xrissane
Tuossa koneessa, -92 siis, ei ollut sähköflektiä, vaan viskotuuletin. Paisuntasäiliö on ihan tavallinen kutoskoneisen tavara, alunperin tämän kölninkoneen peruja, kaksi tuloletkua ja yksi lähtö plus tuo anturi.
Juu, jos viitsit niin voisit katsoa tuon lämpöarvon - jonkin verran suurempi kuin termostaatin, right?