Sivu 2/2
Lähetetty: 06 Loka 2005 17:08
Kirjoittaja TeRoK
Joo se voi joissain tapauksissa olla mahdollsta että on lyhyemmät.
No mut leijuhan nyt sentään täälläkin vähän kun tuli penkistä ilonen ylläri

Mieli tekee kuitenkin.
EDIT: Jaa sä olitkin jo kerenny jäsenpuolella retostelemaan

Lähetetty: 06 Loka 2005 17:12
Kirjoittaja Sambzonic
Ajattelin tossa öljyt vaihtaa mutta mitäs mitäs, mihin öljysuodatin on kadonnut? Ei näy sitten yhtikäs missään. Tietoa mistä se mahtaa löytyä tuolta

Mistäs mahtaa johtua levoton tyhjäkäynti. Putsasin imusarjan kyljestä löytyvän motin vasemmalta puolelta (en tiedä mikä on) koska myyjä sanoi että sillä rauhottuu mutta ei. Misäs toi pakakaasun kierrätysventtiili mahtaa sijaita?
Edit: öljysuodatin löyty!
Lähetetty: 10 Loka 2005 17:03
Kirjoittaja Kessi
Sambzonic kirjoitti:Misäs toi pakakaasun kierrätysventtiili mahtaa sijaita?
Näyttäis siitä pakosarjan kuskinpuoleisesta päästä lähtevän semmonen n.15mm paksu putki, joka päätyy imusarjan alle... En sitten ihan varmaksi sano, mutta vois kuvitella olevan juurikin egr:n putki

Lähetetty: 31 Loka 2005 19:11
Kirjoittaja Sambzonic
Kessi , Sopiko madallusjouset paikallensa?
Lähetetty: 02 Marras 2005 23:18
Kirjoittaja Sambzonic
Minkäköhänlainen turbo olisi optimi tälle 2,2 koneelle? koska tuo vakio on ehkä vähän turhan pieni
Lähetetty: 03 Marras 2005 11:55
Kirjoittaja Jaakko85
Jos ei mitään kamalaa viritystä oo tekemässä niin joku garrettin kolmonen yli 40mm kompurasiivellä kyllä riittää ainakin reilusti yli 200hv. Pakopesä vähintään se 0.48. Mikä ahdin siinä on vakiona ? Tietysti jos enenmmän meinaa ahtaa niin isompaa pakopesää tai sitten kokonaan isomman kokoluokan ahdin. Voihan siihen tietysti hieman modernimpaakin laittaa.
P.s. Tämä on vaan mutua

Lähetetty: 04 Marras 2005 16:54
Kirjoittaja Kessi
Sambzonic kirjoitti:Kessi , Sopiko madallusjouset paikallensa?
Ovat edelleen tallin nurkassa... On ollu vähän kaiken näköstä muuta projektia, mut ilmottelen kyllä heti kun saan paikalleen! Kyllä ne olis tarkotus asentaa tässä lähiviikkoina.....
Lähetetty: 04 Marras 2005 17:04
Kirjoittaja Kessi
Sambzonic kirjoitti:Minkäköhänlainen turbo olisi optimi tälle 2,2 koneelle? koska tuo vakio on ehkä vähän turhan pieni
Turbon koko/tarve riippuu täysin syötettävästä bensa määrästä... Kyllä tuolla orkkiksellakin alkuun pääsee, kun nostaa ahdot esim. 0.8bar ja katsoo sitten kuinka paljon joutuu bensan syöttöä lisäämään... Ja muistetaan edelleen, että ei se lisääntynyt ilmamäärä siellä koneessa vielä ihmeitä tee, sillä vakio ecu kykenee syöttämään rajalliselle ilmamäärälle bensaa.. Sitä en sit tiedä missä se raja tulee proben kohdalla vastaan, mutta kokeilemalla ja asiaa tutkimalla se varmasti selviää...

Myös isompi välijäähdytin olis poikaa, sillä kuumenee noilla vakioahdoillakin tuo imusarja aikas mukavasti, ja mitä viileämpänä ilma koneeseen saadaan, sitä enemmän irtoo tehoja

...
Mukavaa toistaa näitä samoja juttuja, varsinkin silloin, kun ei varsinaisesti edes vastaa kysymykseen

...
Lähetetty: 04 Marras 2005 20:26
Kirjoittaja Sambzonic
Nyt löyty todella halpa ECU:
http://www.injecttech.com/
Itse ajattelin tilata tuollaisen.. Kiinnostaisiko jotain muutakin lähteä mukaan tilaukseen? Lähettäkää mailia asiasta jos jotakin kiinnostaa...
Lähetetty: 05 Marras 2005 00:02
Kirjoittaja Jaakko85
Kessi kirjoitti:Turbon koko/tarve riippuu täysin syötettävästä bensa määrästä... Mukavaa toistaa näitä samoja juttuja, varsinkin silloin, kun ei varsinaisesti edes vastaa kysymykseen

...
Mun mielestä kannattas kuitenkin valita se turbo sen mukaan mikä on esim tehotavoite/koneen koko ym. Bensamäärästä on vähän vaikea haistella minkä ahtimen sinne laittaisi

Lähetetty: 07 Marras 2005 10:53
Kirjoittaja robe
vakio pumppu ei jaksa lykätä kunnolla ku 0,7b ahtopaineisiin asti,itellä sama vika
Lähetetty: 07 Marras 2005 23:24
Kirjoittaja Kessi
Lähetetty: 07 Marras 2005 23:27
Kirjoittaja Kessi
Sambzonic kirjoitti:Nyt löyty todella halpa ECU:
http://www.injecttech.com/
Itse ajattelin tilata tuollaisen.. Kiinnostaisiko jotain muutakin lähteä mukaan tilaukseen? Lähettäkää mailia asiasta jos jotakin kiinnostaa...
On ilmeisesti kyse pelkästä lastusta..

En sen tarkemmin tullu lukeneeks.. Mutta tuo lastuhan se olennaisin osa siellä ecun sisällä onkin.

Ja silloin tuo toimii varmasti kiitettävästi, mikäli muut mutokset ovat kutakuinkin samoja, kuin esimerkki-autossa..
Lähetetty: 02 Maalis 2006 09:42
Kirjoittaja toevone^
no nii... kevät tulossa ja auto pian liikkeelle. vetarin löysin kuin löysinkin ja vaihdettu on... katotaa mitä ensi talvi tuo tullessaan

Lähetetty: 02 Maalis 2006 21:26
Kirjoittaja robe
mistä sait vetarin
Lähetetty: 04 Maalis 2006 13:49
Kirjoittaja toevone^
vahinko autokeskuksesta käytettynä koko akseli 185e, jouduttiin tilaamaan ruotsista...
Lähetetty: 04 Maalis 2006 16:01
Kirjoittaja hartza
toevone^ kirjoitti:vahinko autokeskuksesta käytettynä koko akseli 185e, jouduttiin tilaamaan ruotsista...
Melko kallis, eikös 636 Mazdan akseli/nivelet sovi, vm.88-92?
Lähetetty: 08 Maalis 2006 18:12
Kirjoittaja toevone^
ei sovi...