Sivu 2/2

Lähetetty: 06 Elo 2006 14:56
Kirjoittaja tuppu
lähtihän se kansi irti eikä ollu halki :D tiviste oli kyllä aika eläneen näkönen ja samalla meni nokkaketjua ohjaava muovi panaaneiks :evil: ... nii ilmeisesti kannentiivistees ei tartte edes olla kaikki kanavat auki :?: uudes ainaki puolet kanavista oli kiinni ja edellises tiivistees kiinni olevat kanvat oli pullistunu ja sellasta mäikkyä täynnä :?:

Lähetetty: 06 Elo 2006 15:32
Kirjoittaja Riesa2.0
Kattele se kansi sitten tarkasti, itsekkään en meinannut huomata että se oli 2 ja 3 pyttyjen venttiilien väleistä halki. Kanavista en osaa sanoa mitään, muutakuin että noin mullakin oli...

Mulla olis muuten ylimääräinen ketjunohjari jos tarttet :lol:

Lähetetty: 06 Elo 2006 17:37
Kirjoittaja tuppu
onkohan se kuinka tärkeä ku se katkes siitä kiinnitysruuvin kohalta.. ja mitenkähän se on sielä lohkos kiinni et saako irti ilman et aukasee lohkoa...

Lähetetty: 06 Elo 2006 17:56
Kirjoittaja Riesa2.0
tuppu kirjoitti:onkohan se kuinka tärkeä ku se katkes siitä kiinnitysruuvin kohalta.. ja mitenkähän se on sielä lohkos kiinni et saako irti ilman et aukasee lohkoa...
Ruuvilla se on kiinni sieltä alhaalta, mutta siinä joutuu sen alaluukun avaamaan ja voi olla että ketju ja alarataskin piti poistaa... Ei tahdo muistaa enää tarkasti, mutta katto kuinka se ketju siellä kulkee, ei kai se haittaa vaikka se rikki on jos vain ketju pääsee normaalisti kulkemaan, eikä sitten hinkkaa mihinkään...

Lähetetty: 07 Elo 2006 20:52
Kirjoittaja tuppu
nyt on kansi kiinni ja ketju paikallaan mut kuinka ton ketjun saa kireelle... pitääkö konetta vaa pyöritellä et tulee öljynpaineita ja kiristin kiristää... hyvin kesti vanhat pultit vaikka kiristin aiva ohjeiden mukaa eka nyyttonit ja sitte asteet...