Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
lähtihän se kansi irti eikä ollu halki tiviste oli kyllä aika eläneen näkönen ja samalla meni nokkaketjua ohjaava muovi panaaneiks ... nii ilmeisesti kannentiivistees ei tartte edes olla kaikki kanavat auki uudes ainaki puolet kanavista oli kiinni ja edellises tiivistees kiinni olevat kanvat oli pullistunu ja sellasta mäikkyä täynnä
Kattele se kansi sitten tarkasti, itsekkään en meinannut huomata että se oli 2 ja 3 pyttyjen venttiilien väleistä halki. Kanavista en osaa sanoa mitään, muutakuin että noin mullakin oli...
Mulla olis muuten ylimääräinen ketjunohjari jos tarttet
tuppu kirjoitti:onkohan se kuinka tärkeä ku se katkes siitä kiinnitysruuvin kohalta.. ja mitenkähän se on sielä lohkos kiinni et saako irti ilman et aukasee lohkoa...
Ruuvilla se on kiinni sieltä alhaalta, mutta siinä joutuu sen alaluukun avaamaan ja voi olla että ketju ja alarataskin piti poistaa... Ei tahdo muistaa enää tarkasti, mutta katto kuinka se ketju siellä kulkee, ei kai se haittaa vaikka se rikki on jos vain ketju pääsee normaalisti kulkemaan, eikä sitten hinkkaa mihinkään...
nyt on kansi kiinni ja ketju paikallaan mut kuinka ton ketjun saa kireelle... pitääkö konetta vaa pyöritellä et tulee öljynpaineita ja kiristin kiristää... hyvin kesti vanhat pultit vaikka kiristin aiva ohjeiden mukaa eka nyyttonit ja sitte asteet...