Sivu 2/2

Lähetetty: 21 Syys 2005 16:43
Kirjoittaja Bootsi
Ihmettelen suuresti mitä erityisen hyvää siinä kolaroidussa mk1 sierrassa on, kun sitä kannattaa vielä korjata ja muuttaa uudemman mallin näköiseksi?? :roll:
Noita uudemmalla keulalla olevia Sierroja saa nykyisin niin halvalla, etten minä ainakaan alkais suurempia peltitöitä/remontteja tekemään, vaan etsisin paremman yksiön ja pistäisin vanhan paaliin tai varaosiksi. 8)

Esim. TÄMÄ meni paloiksi, viime kesänä. :twisted:

Lähetetty: 21 Syys 2005 19:27
Kirjoittaja Henna
No saahan sitä ihmetellä. Ehkä se idea on just siinä ettei samanlaisia varmaan kovinkaan paljon ole. :roll: Joillekkin auto on vaan enemmän kuin kulkuväline. Ja rahaa mennyt niiiiiin paljon tässä viiden vuoden aikana ettei siitä ihan hevillä halua luopua. Jokaisella omat mieltymyksensä. :shock:

Lähetetty: 04 Loka 2005 14:40
Kirjoittaja chevystw
jep. Itse samanlaisen projektin kimpussa, mk1 2d vuodelta 86. Tolppaan ajettu. Nyt on jo kiskottu suoraksi ja varaosa-autosta mk2 -87 sovitettu etupää iskaritolpista eteenpäin. Näin ei tullut ongelmia vilkkujen ja puskimen kiinnityksen suhteen. Seuraavaks vaan loksut paikalleen ja maalaamaan. Niin, ja ehkä on järjetöntä mutta kun auto on 100% ruosteeton, ei edes pilkkua missään. Ja maalipinta on melko virheetön (tehtaan jäljiltä) ettei tarvi maalata kun keulan osat. Rahallisesti autoon on nyt uponnut 200€, sis. 2 sierraa ja uudet Nokian NRT kesägummit.

Lähetetty: 06 Loka 2005 14:41
Kirjoittaja Henna
Voi kun mullakin asiat ois noin hyvin, vaan kun rupee mätänemään koko auto seisonnan takia. :cry: No mut pääasia et nyt pääsee ajelemaa OMALLA romulla vaikkei mikään kaunistus ole, maalausta vailla edelleen mut meneehän se näinkin, pohjamaalit sentään. Mut hemmetti joku muu tekee "samanlaisen" auton ku minä. :shock:

Lähetetty: 06 Loka 2005 21:43
Kirjoittaja Jaakko85
Bootsi kirjoitti:Ihmettelen suuresti mitä erityisen hyvää siinä kolaroidussa mk1 sierrassa on, kun sitä kannattaa vielä korjata ja muuttaa uudemman mallin näköiseksi?? :roll:
Noita uudemmalla keulalla olevia Sierroja saa nykyisin niin halvalla, etten minä ainakaan alkais suurempia peltitöitä/remontteja tekemään, vaan etsisin paremman yksiön ja pistäisin vanhan paaliin tai varaosiksi. 8)

Esim. TÄMÄ meni paloiksi, viime kesänä. :twisted:
no kyllä tollanen kakkoskoppanen paaliin joutaakin :lol:

Lähetetty: 13 Loka 2005 16:15
Kirjoittaja K.S.

Lähetetty: 13 Loka 2005 16:38
Kirjoittaja DragoN1982
:?:

Lähetetty: 13 Loka 2005 16:50
Kirjoittaja Henna
Niinpä, mikä pointti tossa nyt on? Ei tajua, vai johtuuko blondiudesta. :roll:

Lähetetty: 13 Loka 2005 21:16
Kirjoittaja Bootsi
Henna kirjoitti:Niinpä, mikä pointti tossa nyt on? Ei tajua, vai johtuuko blondiudesta. :roll:
Ihmettelevät varmaan tuota RS2000 merkintää. :wink:

Puskurin alajatke kulkee RS nimellä. :D

Lähetetty: 13 Loka 2005 21:30
Kirjoittaja DragoN1982
jaaa :wink: voihan siinä toki olla RS2000:n kansikin...

Lähetetty: 13 Loka 2005 21:57
Kirjoittaja Henna
Jaa no nyt vähä edes tajuan mistä ehkä voi olla kyse, itse en kyllä huomioinut koko asiaa. Ihmettelin vaan et miten tuo linkki yleensäkään kuuluu tähän asiaan. Onpas sekavaa. :D

Lähetetty: 13 Loka 2005 22:05
Kirjoittaja DragoN1982
Niin, en minäkään vielä tajua miten se tähän topicciin liittyy :D

Lähetetty: 13 Loka 2005 22:53
Kirjoittaja Jaakko85
DragoN1982 kirjoitti:Niin, en minäkään vielä tajua miten se tähän topicciin liittyy :D
Ei kaikkea tarvi tajuta. :D

Lähetetty: 13 Loka 2005 23:06
Kirjoittaja DragoN1982
Jaakko85 kirjoitti: Ei kaikkea tarvi tajuta. :D
Näi o, se on insinöörien hommaa se :lol: