Sivu 2/2
Lähetetty: 12 Huhti 2006 16:25
Kirjoittaja s.o.h.c
Grazzius kirjoitti:hahah eli siis onkohan semmosta mikä sopii suoraa ?
Oletko lukenut tämän threadin viestejä ensinkään? Vielä kerran mikään foordin 5-vaihteinen laatikko ei mene ilman kytkilevyn vaihtoa tuohon 1.6ohc:n perään. Jos kytkinlevyn vaihto on ylitsepääsemätön ongelma kannattaa unohtaa noi 5v laatikot ja ajella sillä 4vaihteisella.

Lähetetty: 12 Huhti 2006 16:46
Kirjoittaja Grazzius
juu kyllä olen lukenut mut mihinkä sitä luottaa jos joka toinen sanoo että käy suoraan ja jokatoinen että ei käy??? ei ole mikään ongelma alkaa niitä osia vaihtamaan vaan suurin ongelma on niiden ostamisessa ja etsimisessä!"!!"Q!
Lähetetty: 19 Touko 2006 12:14
Kirjoittaja Grazzius
nyt olis ajankohtaista tuo laatikon vaihto sierraan 4-lovisesta 5-loviseen käykö tämän ja tämän laatikot päittäin ja mitä irrotan mk1 sierrasta että laatikko käy 88vm sierraan? (kytkin+asetelmat tulee uudet)
ja käykö loput tuosta vanhemmasta riesasta uudempaan?
Lähetetty: 19 Touko 2006 15:47
Kirjoittaja s.o.h.c
Grazzius kirjoitti:nyt olis ajankohtaista tuo laatikon vaihto sierraan 4-lovisesta 5-loviseen käykö tämän ja tämän laatikot päittäin ja mitä irrotan mk1 sierrasta että laatikko käy 88vm sierraan? (kytkin+asetelmat tulee uudet)
ja käykö loput tuosta vanhemmasta riesasta uudempaan?
Ajattelitko vielä monta kertaa kysyä tuota samaa kysymystä?
Lähetetty: 19 Touko 2006 18:15
Kirjoittaja Grazzius
juu ajattelin niin monta kertaa että saan vastauksen ? ei oikein auta vastaus "kyl ne käy ehkä"
tai toinen sanoo et kytkin pitää vaihtaa ja toinen sanoo et ei ...
kytkin kylläkin pitää vaihtaa sen tarkistin.
ja mikä V...u se kardaanin tumppi on????!!!!!!!
Lähetetty: 19 Touko 2006 18:21
Kirjoittaja janzamar

..kun irrotat laatikon,niin kardaanin ja kannattimen joudut joka tapauksessa ottamaan pois tieltä,kuin myös vaijerin,ja kun kytkin menee uusiksi niin ei kun paikoilleen vaan.
Kumminkin tuossa vaiheessa on kaikki tarvittava irrallaan,ja pääset kokeilemaan mikä osa menee ja mikä ei,luultavasti siinä ei tule kuitenkaan mitään ongelmaa vastaan

Lähetetty: 19 Touko 2006 18:54
Kirjoittaja Bootsi
Laatikon vaihto on ns. Plug and play..
MUTTA
Sinun täytyy etsiä sopivat osat, mitään ei tarvitse itse "veistää puusta".
Kytkinlevyn, pitää sopia laatikonakselin booreihin.
Paineasetelman, pitää sopia vauhtipyörään
Kardaanin, pitää sopia laatikonhännän booreihin.
Kardaanin pitää olla pituudeltaan sopiva (5v pidempi kuin 4v)
Laatikon palkin pitää sopia koneen ja laatikon kans kohdilleen (5v pidempi kuin 4v)
:roll:Käyttämällä HIEMAN omaa päätä, osaa kyllä päätellä mistä pitää osat ottaa, siitä 5v Sierrasta vai siitä 4v Sierrasta.ö
Kardaanin tumppi=joke=joukki= se osa kardaania mikä menee laatikonhäntään sisälle. (eri kokoisilla booreilla olevia)
Lähetetty: 20 Touko 2006 03:46
Kirjoittaja Grazzius
jep kiitoksia tiedoista...
ajatuksena tällä kyselyllä oli että ei tarttee purkaa nähdäkseni mitä pitää tehdä ja kasata ja taas purkaa kun sen tekee.
eli olis kaikki osat valmiina kun alkaa vaihtamaan että ei joudu ilman autoa olemaan ennen ku osat löytää .