Sivu 2/2

Lähetetty: 27 Maalis 2006 09:16
Kirjoittaja janzamar
Yksi kytkinsarja ja yksi painelaakeri.
Jos ei se laakeri ole jo tosiaan siinä sarjassa mukana.
Eli paineasetelma,kytkinlevy ja se painelaakeri tuohon kuuluu.

Lähetetty: 27 Maalis 2006 10:19
Kirjoittaja Jaakko85
Silmälaakerikihan kannattaa samalla vaivalla laittaa..

Lähetetty: 27 Maalis 2006 12:26
Kirjoittaja Katya
Liian tyhmä kysymys? :lol: Mitkä on silmälaakerit??
Eli yks satsi.. Se helpottaa, nimittäin Fordin liike sano hinnaks n. 500e. Tuo 167 kuulostaa paljon paremmalta :wink:

Lähetetty: 27 Maalis 2006 14:23
Kirjoittaja janzamar
Se mihin kytkinakseli asettuu.

Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:09
Kirjoittaja Bootsi
Silmälaakeri, siellä koneessa kampuran sisällä.

Painelaakeri, se joka painaa asetelmaa kun kytkintä käytetään.

Siinäpä ne tärkeimmät/ainoat laakerit kytkimessä. :wink:

Siinä "satsissa"... levy,asetelma ja painelaakeri.

Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:46
Kirjoittaja ktm
Katya kirjoitti:No jotenkin se on luiskahtanut jostain. Sellanen metallinen, kuutiomainen juttu. Vaijeri oli siinä kiinni.
Kysymys vaan on, miten se on päässyt luiskahtamaan, oisko jotain isompaa kasahtanut? (mikä mun tuurilla ois ilmeistä...)
Oliskohan toi murikka lähtenyt vain irti siintä vivun päästä, kun se ei ole mitenkään erikseen lukittu painetaan vaan vivunpäähän kiinni. On vähän arveluttava rakennelma kun joustaa ja heiluu.

Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:58
Kirjoittaja Katya
Korjattu on, se tosiaan oli vaan se mulikka tippunut siitä päästä. Kaipaisin kuvaa, jotta näkisin miten se on alunperin ratkaistu!
Korjaaja laittoi siihen jonkun sokkasysteemin, pitää kuulema varmasti. :)

Mutta miten se voi olla rakennettu niin pöljästi, että pääsee tippumaan? Onkohan siitä joku osa irronnut??

Lähetetty: 26 Touko 2006 12:10
Kirjoittaja enjoi
hmph, veikasin tässä vaiheessa, että tämä kyseinen nupikka (kuution muotoinen-osa, jossa hahlo keskellä) on kytkinvaijerin laatikon puoleinen pää? 8)