Sivu 2/2
Lähetetty: 26 Maalis 2005 08:19
Kirjoittaja voicecoil
on se varmaan hyvää tuuria kun mulla on ollut 2 taunusta,4 väläri eskoo,1 vanha kuorinen,2 etuveto eskoo,nyt on kolmas sierra menossa ja ei ole ikinä mennyt levyt kieroks.en väistele ikinä lammikoita ja ajan urheilullisesti muutenkin.
Lähetetty: 11 Huhti 2005 01:26
Kirjoittaja Nsa
Tai sit sitä vaan ei huomaa kun vähän "urheilullisemmin" ajaa

Ite kans painelen kaasua ja jarrua fiiliksen mukaan ja kyllä sitä hissutellessa joskus pientä tärinää huomaa, mut se pahinkin hävis kun kävi tasapainottaa renkaat. Seuraavaks urepuslat vaihtoon ja sit katellaan jarruremppaa.. tarpeeks jäykkä alusta muutenkin, jaksa enään kaikkii pieniin mukavuusseikkoihin kiinnittää huomiota 8)
Lähetetty: 11 Huhti 2005 01:39
Kirjoittaja escomk2
no mul meinas tippuu koko kojelauta jarrutuksessa. En ihmettele yhtään kun sain auton oston mukana uudet levyt
Lähetetty: 12 Huhti 2005 03:25
Kirjoittaja Marso
voicecoil kirjoitti:on se varmaan hyvää tuuria kun mulla on ollut 2 taunusta,4 väläri eskoo,1 vanha kuorinen,2 etuveto eskoo,nyt on kolmas sierra menossa ja ei ole ikinä mennyt levyt kieroks.en väistele ikinä lammikoita ja ajan urheilullisesti muutenkin.
No mullakii ne meni solmuu sen takii, ku ajoin puuta päin.. meni kyl samal vähän muutakii solmuu..
Lähetetty: 12 Huhti 2005 06:09
Kirjoittaja voicecoil
Marso kirjoitti:
No mullakii ne meni solmuu sen takii, ku ajoin puuta päin.. meni kyl samal vähän muutakii solmuu..
häh?
Lähetetty: 12 Huhti 2005 06:10
Kirjoittaja voicecoil
voicecoil kirjoitti:
häh? ei mulla ole levyt mennyt kieroon.
Lähetetty: 12 Huhti 2005 23:36
Kirjoittaja 20M
Kierot jarrulevyt taitaa olla yllättävän yleinen keskustelunaihe.
Jotenkin mä en suostu uskomaan tuohon vesilätäkkökieroiluun, enemmän uskon syyn olevan jarrupalojen takertelussa tms. Aika usein jarruongelmien ratkaisuksi on riittänyt palojen irrotus ja putsaus ja takaisinlaitto. Palat uusitaan sitten kun ne on kuluneet

Lähetetty: 13 Huhti 2005 14:03
Kirjoittaja mkh
Minulla escortista meni levyt kieroksi kun jarrutuksen päätteeksi mentiin ison vesilätäkön yli.
Uudet levyt ja palat maksoi n. 40e eli minusta eivät mahdottoman kalliit. Asennuksen tein mittakellon kanssa, nyt olen ajellut kohta vuoden noilla levyillä ja eikä ravistele yhtään.
Lähetetty: 13 Huhti 2005 16:40
Kirjoittaja ZyaS
mittakellon?? ei kai nyt sentään??

Lähetetty: 14 Huhti 2005 00:06
Kirjoittaja Marso
voicecoil kirjoitti:
Nii että ei mullakaa o menny missää escortis eikä tos mk2 orionissakaa levyt solmuu pelkästää jarrutelles.. tai muuten vaa iteksiää..
Lähetetty: 22 Kesä 2005 00:03
Kirjoittaja Marso
kävin tässä nyt sitte ostamassa ne uudet levyt ja palat ja niitä laitellessa huomasin, että eipä ollukkaan levyt menny solmuu, vaa oli navan mutteri irronnu kiinnityksistää ja lyöstyny ½ kierrosta.. Hyvä, ettei koko paska ollu lentän mettää.. siitä siis se täristys.. mut onpahan prädikät levyt nyt alla..