Sierran mystinen sähkövika

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Asku

Re: Sierran mystinen sähkövika

Viesti Kirjoittaja Asku »

Laturi ei nyt ole minun tutkimuksen kohteena piste. laturi ei lepotilassa vaikuta tähän mitenkään piste.
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: Sierran mystinen sähkövika

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

... Pahoittelen mutta kuten sanoin etten ole Sierra expertti joten... En vielä tiedä missä systeemissä ollaan

Schematics ESC I - Kuva *Moottorin ohjausyksikkö eli ECU näyttää tältä... säälittävältä möykyltä.
Schematics ESC II - Kuva *Veikkaan nyt tätä... ECU on paljon suurempi...


Kun silloin opas kertoo;

The ignition advance is a function of the
ESC II module, and is controlled by vacuum.
The module is connected to the carburettor
by a vacuum pipe, and a transducer in the
module translates the vacuum signal into an
electrical voltage. From the vacuum signal,
the module determines engine load; engine
speed and temperature are determined from
the crankshaft speed/position sensor and the
engine coolant temperature sensor.


ja ihmettelen koko Sierran teknologiaa välillä muutenkin...


Jos kerrot kumpi se on niin voin kertoa ja mahdollisesti neuvoa mitä pinnejä tutkailla hall sensoria ajatellen (jos semmoista on :mrgreen: ) ja ehkä jos löydän tietoa tuleeko sieltä minkälaista jännitettä toimiessaan. Noissa kummassakin on näköjään tärkeä tuo imuputki.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Joker
Viestit: 16
Liittynyt: 22 Marras 2013 21:48

Re: Sierran mystinen sähkövika

Viesti Kirjoittaja Joker »

Veikkasit oikein, tuo ISO motocraftin ecu siellä konehuoneessa majailee..
Vastaa Viestiin