No mistähän tämäkin väite nyt on temmattu? Ainoana huonona puolena näen 0 Dohcin kokemuksella nuo kannet jotka tuppaa halkeamaan ja ohjurit tippumaan( johtuuko sitten koneen ylilämpöisyydestä vai mistä..?), mutta kai siitäkin tehoa silti saa?. Tosin osia varmaan vaikeampi löytää ja näin ollen ne ovat sitten kalliimpiakin.TeRoK kirjoitti:Ei, mutta oharista saa sentään kun vähän rakentaa lisää. dokkilaisesta ei tahdo saada millään yli puoltatoistasataa heppaa
2l iS vai 2l DOCH
Vastasit omaan kysymykseesi.
Eli ei oo mulla ainakaan tullu kauheesti vastaan tullut esim. ahdettuja dokkeja.
Noihan kai hengittääkin huonommin kuin oharit.
Oharista ainakin saa vaparinakin sen 200hummaa, mutta dohcista on työn ja tuskan takana edes se 150hv. Vaikka olisi jo koneen sisuskalujakin ropattu. Kessi voi kommentoida siitä lisää


Eli ei oo mulla ainakaan tullu kauheesti vastaan tullut esim. ahdettuja dokkeja.
Noihan kai hengittääkin huonommin kuin oharit.
Oharista ainakin saa vaparinakin sen 200hummaa, mutta dohcista on työn ja tuskan takana edes se 150hv. Vaikka olisi jo koneen sisuskalujakin ropattu. Kessi voi kommentoida siitä lisää

Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Olin ton kessin kanssa samassa työ paikassa tetissä, niin tuli siel juteltua aika paljon,, niin jos en väärin muista niin sil just tuli se 150hepoo ja meni joku 1000€TeRoK kirjoitti:Vastasit omaan kysymykseesi.![]()
![]()
Eli ei oo mulla ainakaan tullu kauheesti vastaan tullut esim. ahdettuja dokkeja.
Noihan kai hengittääkin huonommin kuin oharit.
Oharista ainakin saa vaparinakin sen 200hummaa, mutta dohcista on työn ja tuskan takana edes se 150hv. Vaikka olisi jo koneen sisuskalujakin ropattu. Kessi voi kommentoida siitä lisää

Mahtokohan tonni ees riittää kun briteistä tuli täysin käsitelty alakerta. Ja siihen moottorin ohjaukset sun muut lisäks. Luultiin kyllä , että olis enempikin irronnu.Nuori_Sierra_kuski kirjoitti: Olin ton kessin kanssa samassa työ paikassa tetissä, niin tuli siel juteltua aika paljon,, niin jos en väärin muista niin sil just tuli se 150hepoo ja meni joku 1000€
No joo. En oo itekään niin perehtyny ko. motteihin. Mutta jostain on semmonen käsitys jäänyt, että oharista helpompi niitä hepoja on kutitella ja se on myöskin kestävämpi.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
No joo.. konetehoa 200hv on aika paljon ohc:llekin. Ei mikään helppo homma, mutta jotain perus 170-180hv vapareja löytyy kyllä vaikka millä mitalla. Eikä edes hirveitä maksa tollasen tekeminen.Jaakko85 kirjoitti:Nojoo, on niitä ahdettunakin muutamia ainakin. Kyllä se ohc:sta vaparina 200hv ulos saanti taitaa vaatia runsaasti rahaa ja ammattitaitoa kuitenkin. No kuitenkin
Kannestahan toi kaikki on hyvin pitkälti kiinni.
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
sekin voi olla,mutta jollen nyt väärin muista niin
http://www.nyrkkipaja.tk
siellä on se riesa. olisko siin jotain speksejä
http://www.nyrkkipaja.tk
siellä on se riesa. olisko siin jotain speksejä

viewtopic.php?t=2287&postdays=0&postord ... hp&start=0
tuosta löytyy jotain,ja on varmaan yksi eniten höpistyistä aiheista,tympeetä laittaa aina uudelle että käytä hakua,mutta..Käytä hakua
tuosta löytyy jotain,ja on varmaan yksi eniten höpistyistä aiheista,tympeetä laittaa aina uudelle että käytä hakua,mutta..Käytä hakua

ei sieltä mitään junia t...
Kannen porttaus, tuplat, kireä nokka, kunnon peltisarja ja päästään aika lähelle.jikes kirjoitti:Mitä tomosesta 2L ohc:tä sais revittyä heppoja vaparina? kun haluisin jotain 150hv-> sieraan niin onko mahdolista ilman ahdinta? eli jotain 150hv pintaan pitäs ainakin saada mieluiten vaparina ja mitä muutoksia se tohon 150hv tarviis?
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
kyllähän noista ohc koneistaa saabin kangilla ja männillä ja kunnon kannella sen 200hp ja jostain ruottalaisilta sierra miehen sivuilta lukasin että ois 300hp vaparina kone teho että en tiedä sit saako dokista vai ei, ja dokki kyllä kestää KUN vaihtaa sen vitun termarin ei tipu ohjurit ja halkeile kannet kun vakio termari aukee jossain 97selssiuksesssa muistaakseni jotkut puhuu että ohc:n termari kävis mutta en ole sen vertaa (vielä) tutkinu
Tai laita oikea Dohc kone eli 2.3i 16V
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
JA löytyisi tehdasuutena viel =)
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/