KajS kirjoitti:
Niinpä, miten se Motonetin OE-laatu voidaan todentaa? Nuo Motonetin OE-laatujutut lienee vain vanhojen patujen höynäyttämistä varten; maksa enemmän ja usko saaneesi laatua (noin tein siis itse). Tosin takajarrusatulat Motonetista oli ihan hyvät; se käsijarruvipu palauttaa niinkuin pitääkin ja auto pysyy paikallaan käsijarru kytkettynä. Mutta Motonetin puolustukseksi voi sanoa, että täällä meilläpäin se on nopein tapa hankkia osia, ei juuri tule extrakilometrejä ja asiakaspalvelutiski on lähellä reklamaatioita varten.
Hyvin piikitetty

Enpä ole edes ehtinyt avaamaan jarrusatulapakettiani nro2, josko niissä olisi jotain eriävää. Välillä tuntuu, että olen aivan väärissä hommissa. Ostaja minun pitäis olla, mitään en usko ja aina hankin hyväksi todettua, välillä jopa halvinta.
Ja kyllä, Motonet on hyvä paikka jos on kiire. Saat maksaa jonkun euron enemmän, pikkutavaroissa ei niinkään, mutta yleensä löytyy heti varastosta ja välillä jopa ihan laatuosia. Kyllä minäkin hakisin pa-suodattimeni sieltä, jos ne olisi vielä Boschilaisia, mutta yhden kerran jälkeen olivat vaihtaneet toimittajan Topraniksi, mikä ei minun herkälle polttoainejärjestelmälleni käy.
Halvimmat takarenkaan laakeriasetelmat, jotka vastaan on tulleet taisi olla 88e / pari, jopa toimitettuna. Yritin kaivaa sitä osoitetta kirjanmerkeistä, mutta en sitä löytänytkään.
Hieman kuumottaisi vaihtaa vaan takalaakerit, en tiedä onko niitä vaihdettu ja takaata jonkinlaista rallatusta kyllä kuuluu. Mutta tässä nyt on kaikkee muuta niin eihän sitä o kehant investoida.
EDIT: hahaa, kylläpäs sen kaivoinkin. Aikamoinen sivuhistorianpenkoja olenkin.
https://www.atp-autoteile.eu/product/15 ... etails.htm
Näköjään parille tulee toimitettuna hintaa € 112.04 , joten ei maksane vaivaa säästää kiinalaakeri vs SKF(todnäk made in China..)