Sivu 2/2
Lähetetty: 12 Tammi 2006 12:09
Kirjoittaja Jaakko85
suklaa-auto kirjoitti:Jos keskimääräiseen tehoon saa lisättyä tuon 12% se välittyy suoraan esim. kiihtyvyyteen. Esim. 0-100km/h@9sec -> 7,92sec. Mielestäni aika huomattava parannus.
ei tolla 12% pljoa tunnu toi kiihtyvyys voi ehkä parantua puoli sekuntia tai vähän alle rajotin ainakin tulee myöhemmin vastaan
No yli 100% tehonlisäyskään ei vaikuttanut normaali sierrassa kuin ~3,5sek verran 0-100km/h. Tosin se mahdollistaa hieman nopeamman 200km/h saavuttamisen kuin vakiona.

Lähetetty: 12 Tammi 2006 17:11
Kirjoittaja TeRoK
suklaa-auto kirjoitti:Jos keskimääräiseen tehoon saa lisättyä tuon 12% se välittyy suoraan esim. kiihtyvyyteen. Esim. 0-100km/h@9sec -> 7,92sec. Mielestäni aika huomattava parannus.
ei tolla 12% pljoa tunnu toi kiihtyvyys voi ehkä parantua puoli sekuntia tai vähän alle rajotin ainakin tulee myöhemmin vastaan
Eipä se tehon lisäys vaikuta mitenkään rajoittimen toimintaan

Lähetetty: 13 Tammi 2006 17:51
Kirjoittaja siipicossu
jouni kirjoitti:
Aika rohkea arvio..
Jos tuossa edellisessä cossussani alkuperäinen teho oli 204hv ja stg1 lastulla siinä
olisi vaikkapa 260hv (reilu 25% lisää), niin ei sillä vielä alkuperäinen 6,5 sek. 0-100km/h aika parane tuonne 5 sek. paikkeille. Taisi g-techillä mitattu olla jossain 6 sek. paikkeilla (tosin 3hlö kuormalla).
Ja kun 260 hp tuplataan niin ei 0-100km/h paljon alle 5 sek kuitenkaan päästä 8) .
Re:
Lähetetty: 29 Tammi 2009 16:28
Kirjoittaja Ape86
täällä on MOndeon virittäminen edennyt "pitkälle"
Lastu, vapari, ja cat-back putkisto löytyy vielä kun ens viikolla kävis repimässä etukatit mäkeen ja sit penkkiin 8)