Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
suklaa-auto kirjoitti:Jos keskimääräiseen tehoon saa lisättyä tuon 12% se välittyy suoraan esim. kiihtyvyyteen. Esim. 0-100km/h@9sec -> 7,92sec. Mielestäni aika huomattava parannus.
ei tolla 12% pljoa tunnu toi kiihtyvyys voi ehkä parantua puoli sekuntia tai vähän alle rajotin ainakin tulee myöhemmin vastaan
No yli 100% tehonlisäyskään ei vaikuttanut normaali sierrassa kuin ~3,5sek verran 0-100km/h. Tosin se mahdollistaa hieman nopeamman 200km/h saavuttamisen kuin vakiona.
suklaa-auto kirjoitti:Jos keskimääräiseen tehoon saa lisättyä tuon 12% se välittyy suoraan esim. kiihtyvyyteen. Esim. 0-100km/h@9sec -> 7,92sec. Mielestäni aika huomattava parannus.
ei tolla 12% pljoa tunnu toi kiihtyvyys voi ehkä parantua puoli sekuntia tai vähän alle rajotin ainakin tulee myöhemmin vastaan
Eipä se tehon lisäys vaikuta mitenkään rajoittimen toimintaan
Jos tuossa edellisessä cossussani alkuperäinen teho oli 204hv ja stg1 lastulla siinä olisi vaikkapa 260hv (reilu 25% lisää), niin ei sillä vielä alkuperäinen 6,5 sek. 0-100km/h aika parane tuonne 5 sek. paikkeille. Taisi g-techillä mitattu olla jossain 6 sek. paikkeilla (tosin 3hlö kuormalla).
Ja kun 260 hp tuplataan niin ei 0-100km/h paljon alle 5 sek kuitenkaan päästä 8) .
täällä on MOndeon virittäminen edennyt "pitkälle"
Lastu, vapari, ja cat-back putkisto löytyy vielä kun ens viikolla kävis repimässä etukatit mäkeen ja sit penkkiin 8)