Sivu 2/2

Lähetetty: 10 Helmi 2006 21:51
Kirjoittaja Aksu
Katu käyttöä ajatellen olisi tuo kytkin voinnut olla jousitettu. Hieman vähemmän rasittanut voimansiirtoa. Kyllä tuolakin ajaa mutta hieman on ruuhkassa/kaupungilla :roll: ja näillä keleillä lähdot paikoiltaan varsin mukavia.

Lähetetty: 11 Helmi 2006 10:19
Kirjoittaja make89
Ei täällä ajeta talvella ihan kesäkäyttöä aatelin harrastaa. Ja toi kaupungilla rälläys mahtaa kansa jäädä aika vähälle. Kun täällä korvessa ei ole kuin hiekka- ja kapeita asfalttiteitä

Lähetetty: 11 Helmi 2006 11:53
Kirjoittaja Jaakko85
Ei se jousittamaton niin kamala ole, varsinkaan jos ei oo mikään hirveän jäykkä asetelma.

Lähetetty: 11 Helmi 2006 19:20
Kirjoittaja Aksu
Ei se ole jäykälläkään mikään mahdoton mutta kyllä tähän vapariin(170hv) olisi riittänyt massalevy+jäykkä asetelma. Itse ajelin HD levyllä puhallin koneisella,n.220 hv (väänto ???). Väänto sitten kyllä kypsytti kytkimen jonkun ajan päästä.

Lähetetty: 29 Huhti 2006 22:37
Kirjoittaja make89
Joo moottori seisonut pirun monta kuukautta koulun ja rahan takia

Nyt tuli vaan prkl moinen turbo kuumme. Niin mitä pitäs tehä?
Pystyykö/kannattaako laitaa vakio mäntien kanssa turboa. Mitä pitäs pitäs tehä männille,puristuksille ja ne paineet. Lueskelin just tota turbo juttua ja ei ihan mahottomalta tunnostanut.


Kesän kun keräis rahaa niin saattas saaha koneen valmiiksi

Lähetetty: 29 Huhti 2006 22:49
Kirjoittaja Sultzi
Itsekin piti ensin tehdä 1.6l vapari virikone Cortinaan. No perkele, nyt on tulossa turboa ja varmaankin sitten loppujenlopuks 2.0l :D

Vakiomännistä voi sorvata tavaraa pois laelta. Puristukset varmaan pitäis saada johonkin 7.5:1? Eihän nuo vakkarimännät tietysti hirmu paineita kestä, mutta luulis jotain alle baarin kestävän kuitenkin "normi"ajossa?

Itsellä alkaa tuo koneen rakennus syksyllä koululla, saan siitä tehtyä päättötyön sitten :)

Lähetetty: 29 Huhti 2006 23:11
Kirjoittaja Jaakko85
No ei niitä puristuksia edelleenkään kannata nuin alas laskea. Joku 8.8-9:1 Mieluummin, niin ei katoa ne alaväännöt ihan kokonaan.

Lähetetty: 29 Huhti 2006 23:15
Kirjoittaja Sultzi
Okei, hyvä että selvensit :)

Edit: Mikä on 2.0l vakiomännän lakikorkeus? Entä mikä on vakiopalotilan koko?