Sivu 2/2
Re: sierran perästä
Lähetetty: 08 Loka 2011 00:02
Kirjoittaja country sedan
ts196 kirjoitti:PS: Nelivaihteisissa 1.6 Emax koneisissa tuo 3,14 väli
Ei ainakaan tuossa ole mikä pihalla maatuu.
Re: sierran perästä
Lähetetty: 08 Loka 2011 20:53
Kirjoittaja bomble
vähän ot mutta mistäs tuon Emax koneen tunnistaa ;o?
e: tai siis kannen lähinnä, onko jotain huomattavia eroja?
Re: sierran perästä
Lähetetty: 08 Loka 2011 21:18
Kirjoittaja ts196
Emax koneen lohkossa numero 164, normaali 1.6 ohc: ssä 165, vanhoissa/ taunuksen koneissa 16. Emaxin imukanavat ovat "spiraalin" muotoiset, helppo erottaa jos nähnyt perus kannen imukanavien muotoilua. 5- v laatikoisissa emaxeissa tiheämpi välitys, ja onhan Sierroihin periä vaihdeltu.
Re: sierran perästä
Lähetetty: 08 Loka 2011 22:13
Kirjoittaja emax
Molemmat 164 ja 165 lohkon kannet on spiraali imukanavalla. 164 saa porattua 2 litraiseksi, (sylinteri"putket" on tosi paksut), 165 menee puhki. Pakoventtiili lisäksi pienempi kuin 16 lohkoisen. Vesikanavat ja kannenpinnan muoto, palotiloja lukuun ottamatta, on identtinen 2 litraisen kanssa, toisin kuin 16 lohkoisen. Lisäksi e-max koneeseen ja 2 litraiseen käy sama jakoremmi. Kaikki 1,6 mk2 sierrat mitä oon nähny on ollu e-max koneella.
E-maxin imukanava on huono virtaamaan yläkierroksilla, mutta vois siitä saada tehtyä mutkaiselle jokkisradalle ihan hyvänkin.
Re: sierran perästä
Lähetetty: 09 Loka 2011 09:47
Kirjoittaja country sedan
ts196 kirjoitti: ja onhan Sierroihin periä vaihdeltu.
Ko. tapauksessa tyyppikilvessä on peränä U.