Mutta vähän mutulla, oisko se oktaanivalitsin joku noista ilmanputsari kotelon ymäpistön liittimistä


On ollu niitäkin asemia jotka vaatinut 1bar penkityksessä käytettäväksi.emax kirjoitti:Ja nuo paineet riippuu katsastajasta tai katsastus asemasta. Joku turbottajiin kyrpiintyny voi vaatia vähintään 0,5 ahdot, kun taas joku joka ymmärtää ettei muuten vakio moottoriin ny kovin kovia paineita tohdi laittaa vaatii vain että painetta on.
Mikäs siinä on niin ihmeellistä ?rangleri kirjoitti:Sinänsä aika temppu lisätä tehoa turbolla 2L 16V moottoriin alle 10 hevovoimaa mutta kai se mahdollista on
Ei auta vaikka olis 400mm levyt joka nurkassa.132+20%=158,4hvJulupero89 kirjoitti:kiitos erittäin hyvistä vinkeistä , nuita varmaan joutuu käyttämään , ellei sitten vaihtas parempia jarruja yms ois varmaan sitten mahollista mitähän kaikkee joutuskaan vaihtamaan ?
Missäpäin Suomea Ford-liike myöntää suoraan lapun saati sitten tarkastaa jarrut?Julupero89 kirjoitti:joo eipä tuossa nyt paljoo muuta oo ennää ku tuo lisäruiskun toimintaan saaminen ja käyttäminen ford liikeessä jossa ne tarkistaa jarrut onko kuulemma varmasti alkuperäset ja antaavat lupalapun sitten , tuommosen se katastaja vaati
Turhaa rahastusta tuo fordilla näyttäminen.duckworth kirjoitti: Missäpäin Suomea Ford-liike myöntää suoraan lapun saati sitten tarkastaa jarrut?Meinaan mulle eivät liikkeestä antaneet muuta kun puhelinnumeron josta piti kinuta "rakenteelliset erot dokumentti" inssiä varten..