deisel vs bensa
Se vaan on vähän erilaista jerkkua,patalaiska paska kun olen niin arvostan sitä että maantiellä ei tartte vitoselle vaihdon jälkeen keppiin koskea kun ohi pääsee suht mallikkaasti sillä suurimmallakin vaihteella.Kaikki bensa-autot tuntuu tuhnuilta kun saap odotella että alkaa tapahtumaan,toi fokuksen ruoska alkaa kuitenkin vetää jo 1500:sta ihan jees.NiceMan kirjoitti:Itselläni ei voima ole koskaa loppunut ohittaessa =) vaikka on "vain" bensa kone =)


Seat Leon 1.0 Tsi Dsg -17
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10
Hmm, eipä ole itselle tullut niin kiireistä tilannetta vielä ohituksessa että olis neloselle tarvinu tiputtaa. Bensakoneella siis vaikka nyt jälkeen päin kun miettii niin pariin sellaiseen väliin on tullut lähdettyä mikä ei jälkeenpäin tulisi mieleenkään
Pitää vaan olla se teho/paino suhde kohdallaan, vaikka eipä tuossa omassakaan ihan paras mahdollinen ole ( 115hv/750kg). Pitäisi vaan olla tuollakin painolla lähempänä 150hv.
Se on kyllä totta että kiisselit on laiskoja kuin mitkä. Ja bensa ja kiisselikoneita pitää verrata niin kuin monteonisti tuossa jo sanoi eli 1.6 bensa vs. 1.6 d ja vaikka 2.0T bensa ja 2.0Td
Vaikka kuinka mietin niin mitään muuta hyvää en kiisselistä keksi kuin että menee pienellä aineella
Pitää vaan olla se teho/paino suhde kohdallaan, vaikka eipä tuossa omassakaan ihan paras mahdollinen ole ( 115hv/750kg). Pitäisi vaan olla tuollakin painolla lähempänä 150hv.
Se on kyllä totta että kiisselit on laiskoja kuin mitkä. Ja bensa ja kiisselikoneita pitää verrata niin kuin monteonisti tuossa jo sanoi eli 1.6 bensa vs. 1.6 d ja vaikka 2.0T bensa ja 2.0Td
Vaikka kuinka mietin niin mitään muuta hyvää en kiisselistä keksi kuin että menee pienellä aineella
*Kaikki bensa-autot tuntuu tuhnuilta kun saap odotella että alkaa tapahtumaan*
Tää on totta mutta en voi mitään että renkaat hakee pitoa ja siitä viive... Ei vaan pidä vaan vetää 2 mustaa raitaa vaika ei koske vaihdekeppiin
Mutta ovat tosin tisulit jo kaukana takana tässäkin vaiheessa =)
Tää on totta mutta en voi mitään että renkaat hakee pitoa ja siitä viive... Ei vaan pidä vaan vetää 2 mustaa raitaa vaika ei koske vaihdekeppiin

Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Kyllä kait suurin osa nykynakuista lähtee myös pakkasella käyntiin, on vaan pelko että sattuu se joka ei lähde!
Entinen naapuri joutui kytkeen Mesensä roikkaan aina kun oli lähellä nollaa, ei kestänyt edes välillä irroittaa, muuten ei lähtenyt omin avuin käyntii. Oli kyllä erikoinen malli, tuontiauto kun teki ulkomaankeikkaa!
Suurin syy on tuohon nakukammoon sen tekniikan outous, pensakoneenhan purkaa ja kasaa vaikka silmät ummessa!

Entinen naapuri joutui kytkeen Mesensä roikkaan aina kun oli lähellä nollaa, ei kestänyt edes välillä irroittaa, muuten ei lähtenyt omin avuin käyntii. Oli kyllä erikoinen malli, tuontiauto kun teki ulkomaankeikkaa!

Suurin syy on tuohon nakukammoon sen tekniikan outous, pensakoneenhan purkaa ja kasaa vaikka silmät ummessa!

köh, en oo ihan samaa mieltä, ehkä €fordin dieselit ovatkin perseestä mutta en silti yleistäsi. voimaa kyllä saa dieselkoneestakin. eikös vaan.VesQ kirjoitti:Hmm, eipä ole itselle tullut niin kiireistä tilannetta vielä ohituksessa että olis neloselle tarvinu tiputtaa. Bensakoneella siis vaikka nyt jälkeen päin kun miettii niin pariin sellaiseen väliin on tullut lähdettyä mikä ei jälkeenpäin tulisi mieleenkään
Pitää vaan olla se teho/paino suhde kohdallaan, vaikka eipä tuossa omassakaan ihan paras mahdollinen ole ( 115hv/750kg). Pitäisi vaan olla tuollakin painolla lähempänä 150hv.
Se on kyllä totta että kiisselit on laiskoja kuin mitkä. Ja bensa ja kiisselikoneita pitää verrata niin kuin monteonisti tuossa jo sanoi eli 1.6 bensa vs. 1.6 d ja vaikka 2.0T bensa ja 2.0Td
Vaikka kuinka mietin niin mitään muuta hyvää en kiisselistä keksi kuin että menee pienellä aineella
Nyt kun diiselistä puhutaan niin en voinut vastustaa kiusausta laittaa linkkiä meidän kylän poikien td kamppeista.. 8)
http://www.teamrwd.com/dieselboost/index.php
Toi musta on kovassa kunnossa ja tänä päivänä tuo punainen haastaa jo kovasti.. 450hv ja 790nm nyt mustassa.. kun vaan kytkin pitäis
http://www.teamrwd.com/dieselboost/index.php
Toi musta on kovassa kunnossa ja tänä päivänä tuo punainen haastaa jo kovasti.. 450hv ja 790nm nyt mustassa.. kun vaan kytkin pitäis
-Auto on turbo, kuski on urpo-
Volvo C70 T5
Ford puma
Volvo C70 T5
Ford puma
RedFord kirjoitti:Nyt kun diiselistä puhutaan niin en voinut vastustaa kiusausta laittaa linkkiä meidän kylän poikien td kamppeista.. 8)
http://www.teamrwd.com/dieselboost/index.php
Toi musta on kovassa kunnossa ja tänä päivänä tuo punainen haastaa jo kovasti.. 450hv ja 790nm nyt mustassa.. kun vaan kytkin pitäis
Aika tehokkaan oloisia mersuja! Kyllä tuollaisella jo ehkä viitsisi ajaa, mutta taidan pysyä silti vielä bensa Sierrassa 8)
Onkohan nämä samaa porukkaa joista olen kuullut joitain juttuja täällä päin. Yks tyyppi vain kerran kertoi tarinaa kun oli mennyt jonkun kaverinsa kanssa uudella bemarilla olikohan joku 325i (tai joku sellainen en ole paljoa bemareihin perehtynyt) Kuitenkin olivat ohittaneet tuollaisen vanhan diisselimersun, hetken päästä mersu oli ilmestynyt rinnalle, bemari kuski oli tietysti heittänyt kaasun pohjaan, mutta sinne oli mersu kadonnut horisonttiin jättäen vain mustan savuvanan peräänsä.


Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Saa tulla vaikka M5 bimmeri niin jää. Hiekkasärkillä bemaristit järjestää joka vuosi aina tuolla lentokentällä kokoontumisajot, äijät käy aina piruuttaan cruisailemassa siellä päin
heh heh..
Tarkoituksella tuo musta tuollainen sleeper, ei mitään bling bling meinikiä

Tarkoituksella tuo musta tuollainen sleeper, ei mitään bling bling meinikiä
-Auto on turbo, kuski on urpo-
Volvo C70 T5
Ford puma
Volvo C70 T5
Ford puma
Köhköh kun työntää mustaaJaakko85 kirjoitti:köh, en oo ihan samaa mieltä, ehkä €fordin dieselit ovatkin perseestä mutta en silti yleistäsi. voimaa kyllä saa dieselkoneestakin. eikös vaan.

Ei vaa, saahan sitä voimaa mistä vaan kun rupeaa ottamaan tai kun on litroja tarpeeksi.
Ja asiasta toiseen, tuo musta kiisselimersu on vähän turhan "hieno" kunnon sleepperiksi. Kori vaihtoon ja kone esim vanhan 123 koppasen farkun keulalle, tietysti sopivasti lokarinkaaret kukkii ja muutenkin sen näköinen että on nähnyt maailmaa, perään vielä 200D merkit

Joo, mutta tuo mersu on aivan arkikäyttö peli, ja ei sitä kyllä äkkiseltään luulis miksikään raketiksi. No jos nuot putket huomaa niin sitten voi epäilyttää. Koneessa ois vielä tehoresursseja ottaa irti mutta aski ja perä on jo nyt tosi kovilla. Kaveri tuntee hyvin tuon mustan omistajan, oli kahvipöydässä kertonut että meinaavat alkaa rakentamaan kiihdytysautoa. Tietysti diesel myllyllä olevaa, ja luultavasti mersu..
Ois kuulemma myynnissä tuo MB

Ois kuulemma myynnissä tuo MB
-Auto on turbo, kuski on urpo-
Volvo C70 T5
Ford puma
Volvo C70 T5
Ford puma
123:han se vasta herrasmieskoppa onkinVesQ kirjoitti: Köhköh kun työntää mustaa![]()
Ei vaa, saahan sitä voimaa mistä vaan kun rupeaa ottamaan tai kun on litroja tarpeeksi.
Ja asiasta toiseen, tuo musta kiisselimersu on vähän turhan "hieno" kunnon sleepperiksi. Kori vaihtoon ja kone esim vanhan 123 koppasen farkun keulalle, tietysti sopivasti lokarinkaaret kukkii ja muutenkin sen näköinen että on nähnyt maailmaa, perään vielä 200D merkit
