Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Speed_Sprite kirjoitti:emmä usko et toi t3/4 välttämättä liian iso oo kunhan tekee paremma pakosarja ja putkisto ja iso cooleri,riippuen tietysti tosiaa tosta pumpusta et paljonko siinä piisaa tehoo mut itel on ylimääräsenä toi t03 nii ajattelin sen pistää kylkee ym hilut niinku edellä kerroinki nii näkee sitte mihkä asti tehot riittää ja toihan on perjaattees sama puhallin ku cossuis et kyl sillä pitäs pariin sataa hepoo päästä jos kakkua riittää eikä rupee virtauste tai lämpöjen takia ahdistaan
Joo erilainen pakosarja on tulossa tuohon. Ja vähä uutta putkeeki miettiny, semmone 2,5" ois ainaki riittävän iso Pitäis vaan käydä putkentaivutusvehkeet ostaa, nii pääsis tekemään. 8)
Kai tuo "cossun" ahdin toimis ihan hyvin vähemmilläki tehoilla, siis ihan sillä että jos tehot jäis siihe noin 150hv:hen?
kyllä mäki tolla aken sivuil oon käyny kattomas noita mut ne on välil sellasta hepreaa et parempi melkee mennä kysyy suoraa konttorilta ennen ku rupee tekee mitää siis joo kyllähä se t03 on iha hyvä 150 hepallaki,eihä siinä tarvi ku ahtoja ja syöttöö säädellä ja onha se rs turbo escorteissaki vissii toi sama puhallin ja niis oli muistaakseni vakiona 150 vai 160 hummaa en oo iha varma mut muistelisin tollee mut hain vaan sitä et kyllä tossa t03 riittää tuotto hyvin 200 heppaa asti eikä pitäs pakopaineet ja lämmöt nousta liian korkeiks ainakaa turbon puolesta
Eli toisinsanoen tuon T3/4:n vois ostaa tuota mun käyttötarkotusta ajatellen? Kun kuitenkin ois tarkotus pitää auto semmosena käyttiksenä, että jaksaa kuitenki alempaakin vääntää (=ahtaa jo 2000:sta)..
Mut sen 150hv+ silti tarkotus ottaa tuosta..
itellä ny ei oo kokemusta tosta t3/4 mut luulisin et toi t03 vois olla ehkä parempi jos ei oo tarkotusta enempää tehoo ottaa luulisin et se lähtis ahtaa jo vähä alempaa ja se ei oo sellane "piikki" turbo mut niinku sanoin nii itel ei oo t3/4 mitää kokemusta ja kyl seki varmaa asiansa ajaa,mut tosiaa toi t03 vois olla parempi tollee arkikäytös ja vissii helpommin löytää noita t03 ja saa halvemmal
ja toinen turbo mikä vois olla iha hyvä ainaki kaverin puheide perusteel ku sil on a4 1.8 t nii on just toi 1.8 turbo Vag:eis käytetty vakioturbo onko se ny sitte holset vai mikä niis on vakiona mutta kumminki et se lähtee kans ahtaa aika hyvi jo heti alhaalta ja niitäki varmaa löytyis aika helposti ja halval ku käy kattoos jostai audi ym foorumilta taikka sitte jostai purkaamolta en sit vaan oo iha varma mut niissähä mun mielestä ecu hoitelee hukkaporttia ja paineita nii voi olla et hukkikse joutus ehkä vaihtaa mut muuten olis kans iha ok hyrrä
kuulemma iha hyvä ja kyl se iha mukavalta tuntu ajaa ku joskus ollu kuskina sillä jos siis tarkotit et toi holseti hx25 ois noitte vaggilaiste vakkarihyrrä?
nyt tuli sitte hommattua tollane värkki halval,leima on loppu ja laitettu eilen seisontaan,tänää tuli jo purettua koko pakopuoli turboinee päivinee ja alustavasti soviteltu cooleria ja ahtoputkia väännetty projekti kuvia tulee jossai vaihees ku ehtii saas nähä miten käy ja mite kone kestää,kalvo näytti olevan tostaki paskana