Sivu 2/2
Lähetetty: 08 Kesä 2005 13:53
Kirjoittaja Megado
AnttiM kirjoitti:
Mutta voisiko sellaisenkin asian ottaa huomioon että ne 240/24 levyt vois olla 1.4:sessa vakiona

Ja jos ne ois vaihdettu myöhemmin niin silloinhan olis pitäny vaihtaa myös satulat, ja kuka "tavis" sellaseen hommaan välttämättä lähtis...?
Sanotaan näin että 20 min. homma vaihtaa nuo levyt/satulat per puoli
plus ilmaus. Että ei se niin vaikea ole, sitä paitti on tuossa Valenciassakin jäähdytetyt levyt edessä

vaihdoin itse kun oli ylimääräiset. Mukavampi jarrutella

Ei kuumene niin äkisti
Ja mitä siihen tulee että onko vakiona 1.4:sessa niin voin sanoa että kaippa niitä on fordilta aikoinaan saanut tuollaisena sitten. Who knows.
Lähetetty: 08 Kesä 2005 16:17
Kirjoittaja Volmari
eikös se ole nykyään ihan sama mitkä tai minkä jarrut missäkin kulmassa on?? kunhan ne on pareittain. voihan ne samantie päivittää jonku toisen auton jarrut sinne taakse, kun ei niistä muistaakseni oteta edes muutosprosentteja. race kilkkeet sinne vain

Lähetetty: 08 Kesä 2005 16:27
Kirjoittaja lalli69
Muutos prosentit menee jarruista normaalisti, paitsi jos autolle on tehty kanta-auto tarkistus.
Toisin tätäkin sovelletaan konttoreilla erilailla...
Lähetetty: 08 Kesä 2005 18:33
Kirjoittaja AnttiM
Megado kirjoitti:
Sanotaan näin että 20 min. homma vaihtaa nuo levyt/satulat per puoli
plus ilmaus. Että ei se niin vaikea ole, sitä paitti on tuossa Valenciassakin jäähdytetyt levyt edessä

vaihdoin itse kun oli ylimääräiset. Mukavampi jarrutella

Ei kuumene niin äkisti
Ja mitä siihen tulee että onko vakiona 1.4:sessa niin voin sanoa että kaippa niitä on fordilta aikoinaan saanut tuollaisena sitten. Who knows.
Joo ei se siis iso homma oo, paitsi jos ne pultit on "elämänkovaa" kiinni

ja yllätys että Fordin omistaja joutuu jarruja remppaamaan

Varaosaliikkeet myy ainakin 1.4:sen levyjä ostettaessa noita 240/24 jäähdytettyjä, siks rupesin ihmettelemään tätä valloillaan olevaa käsitystä, että 1.4:ssa EI olisi jäähdytettyjä levyjä...
Lähetetty: 08 Kesä 2005 21:14
Kirjoittaja mk4zetec
itellä ollu kaks 1.4:sta ja kyllä niissä kummassakin oli jäähdytetyt vakiona. taitaa 1.3:nen ja 1.6d olla ainoot 240/10 levyillä
Lähetetty: 09 Kesä 2005 09:24
Kirjoittaja Megado
AnttiM kirjoitti:
Joo ei se siis iso homma oo, paitsi jos ne pultit on "elämänkovaa" kiinni

ja yllätys että Fordin omistaja joutuu jarruja remppaamaan

Varaosaliikkeet myy ainakin 1.4:sen levyjä ostettaessa noita 240/24 jäähdytettyjä, siks rupesin ihmettelemään tätä valloillaan olevaa käsitystä, että 1.4:ssa EI olisi jäähdytettyjä levyjä...
OT: taitaa antti pojalta puuttu ruutia käsivarresta

ei herneitä

Lähetetty: 09 Kesä 2005 12:23
Kirjoittaja AnttiM
Megado kirjoitti:
OT: taitaa antti pojalta puuttu ruutia käsivarresta

ei herneitä


jos käyttäisin herneitä niin olisin jo Nastolassa sitä "ruutia" esittelemässä
Kauheeta OT:ta taas...

Lähetetty: 09 Kesä 2005 22:20
Kirjoittaja Janska
ZyaS kirjoitti:ei pyydetä mitään päästönormilappuja, tavallinen pakokaasujen mittaus
No pitääkö siihen autoon laittaa katalysaattori sitten? Katti pelejähän nuo zetecit ovat.... Aika ihme jos ei pyydetä mitään...Kaveri vaihto 2.0 omegaan 3.0 24v tekniikan ja alettiin katsastuksessa ruinaamaan päästövaatimus lappuja koneesta....Kyllähän sellaset saa mutta vittumaista niitä on lähteä metsästämään...
Lähetetty: 09 Kesä 2005 23:43
Kirjoittaja ZyaS
Janska kirjoitti:
No pitääkö siihen autoon laittaa katalysaattori sitten? Katti pelejähän nuo zetecit ovat.... Aika ihme jos ei pyydetä mitään...Kaveri vaihto 2.0 omegaan 3.0 24v tekniikan ja alettiin katsastuksessa ruinaamaan päästövaatimus lappuja koneesta....Kyllähän sellaset saa mutta ketokukka niitä on lähteä metsästämään...
ei tarvitse näin vanhoissa edes kattia.. 8)
Lähetetty: 10 Kesä 2005 10:29
Kirjoittaja VesQ
Niin ne päästövaatimukset ovat autokohtaisia, ei konekohtaisia. Todennäköisesti kaverisi omega on ollut sen verran uusi että se on jo luokiteltu vähäpäästöiseksi niin silloin oli kone mikä tahansa niin sen pitää täyttää vaatimukset