Sivu 2/2

Lähetetty: 07 Kesä 2005 09:56
Kirjoittaja cikatti
Olisko vielä ihan simppeliä kerrontaa mitä pitää irroittaa. Joku puhui venakopa irrotuksesta... Sitä EI pidä irroittaa koska remelihän on siinä muovikopan alla, moottorin vasemmassa päätyssä.
- muovikoppa irti (ei lähde jossei moottorikannatinta irrota???)
- Moniurahinat irti
- mitä vielä?

Lähetetty: 07 Kesä 2005 13:08
Kirjoittaja ZyaS
cikatti kirjoitti:Olisko vielä ihan simppeliä kerrontaa mitä pitää irroittaa. Joku puhui venakopa irrotuksesta... Sitä EI pidä irroittaa koska remelihän on siinä muovikopan alla, moottorin vasemmassa päätyssä.
- muovikoppa irti (ei lähde jossei moottorikannatinta irrota???)
- Moniurahinat irti
- mitä vielä?
mutta jos meinaa laittaa sen 5mm paksun latan sinne nokka-akselien uriin niin sitten tarvii se koppa irrottaa, tuo ed. mainittu ei tosin ole pakollista mutta helpottaa mielestäni kummasti kun ei tarvii kyttäillä oma piirtämiä merkkejä 8)

Lähetetty: 07 Kesä 2005 19:14
Kirjoittaja Regu
Mahtaakohan tuossa 98==> zetecissä olla muuten sama kansi kuin vanhemmassa jos laittaisi omaansa palasäädön kun tahtoo kilkattaa