Sivu 2/3

Lähetetty: 22 Syys 2007 08:45
Kirjoittaja jaska74
TeRoK kirjoitti: Ei... :D Kyllä noihin ihan yhtä lailla saa osia kuin muihinkin vähän tehokkaampiin koneisiin.
tais olla sitten vaan yksittäistapaus tolla papalla
http://www.ford-club.net/foorumi/viewtopic.php?t=6461

Lähetetty: 22 Syys 2007 10:03
Kirjoittaja TeRoK
Nii siis kyllähän tuollakin mainittiin, että kaikkea saa, mutta ei tietenkään ole hyllytavaraa.
Ja tuolla kun puhuttiin "sumujen saarista" niin sillä viitattiin Englantiin (josta muutenkin harrastajat paljon tilaa tavaraa) eikä suinkaan afrikkaan :lol: :wink:

Lähetetty: 22 Syys 2007 11:31
Kirjoittaja jaska74
TeRoK kirjoitti:Nii siis kyllähän tuollakin mainittiin, että kaikkea saa, mutta ei tietenkään ole hyllytavaraa.
pappa kirjoitti:NYT alkaa olemaan faktaa: Mulkosilma Cossuun ON vaikea saada mottiinosia.
jep jep.. :roll:



ajoin takaa lähinnä sitä, että onko viisaampaa vaihtaa keulalle tollanen johon joka osa pitää tilata jostain, vai esim kossun kone johon osia saa lähes naapurin sivasta.



enkä kyllä tätäkään lausetta oikein ymmäsrtäny
Ares kirjoitti: eikä ole täynnä vikoja niinku 16v cossun kone, kannet niissäki yhtä sontaa
eipä niissä sen enempää vikoja ole kun muissakaan, saatikaan kansivikoja?
http://personal.inet.fi/koti/sh/cosworth/viat.html

Lähetetty: 22 Syys 2007 11:32
Kirjoittaja jaska74
edit

Lähetetty: 22 Syys 2007 22:37
Kirjoittaja TeRoK
Joopajoo. Paljoko olet naapurin siwasta hakenu cossun osia? Tai toisin sanoien ilmeisesti 16V cossun osia kun et runnu näitä täys koneita cossuina pitävän.
Meinaa voin kertoa, että ei sitten ole 2litraseenkaan cossuun osat halpoja tai hyllytavaraa. Voit tätä asiaa selvitellä aikasi kuluksi. Koita vaikka piruuttaan hakea nelikkoon vetoniveliä...

Lähetetty: 22 Syys 2007 23:28
Kirjoittaja jaska74
TeRoK kirjoitti: Koita vaikka piruuttaan hakea nelikkoon vetoniveliä...
kaverille just vaihdettiin, yks puhelinsoitto riitti, autoracingissa niitä on ihan hyllyllä :wink:



enkä kyllä mielestäni ole mollannut mitään konetta, vaan tarkotin että oiskos järkevämpää laittaa keulille kone johon saa reilusti varaosia, tilaamatta ulkomailta

Lähetetty: 22 Syys 2007 23:31
Kirjoittaja tony the tiger
jaska74 kirjoitti: kaverille just vaihdettiin, yks puhelinsoitto riitti, autoracingissa niitä on ihan hyllyllä :wink:



enkä kyllä mielestäni ole mollannut mitään konetta, vaan tarkotin että oiskos järkevämpää laittaa keulille kone johon saa reilusti varaosia, tilaamatta ulkomailta
Mikäs vetonivel löytyi noin helpolla?

Lähetetty: 23 Syys 2007 08:18
Kirjoittaja jaska74
-93 4wd cossuun eteen apukuskin puolelle

Lähetetty: 23 Syys 2007 09:43
Kirjoittaja tony the tiger
jaska74 kirjoitti:-93 4wd cossuun eteen apukuskin puolelle
Ja varmaan ulompi nivel?

Lähetetty: 23 Syys 2007 11:23
Kirjoittaja jaska74
koko akseli, mutta eiköhän lopeteta offtopic tähän ja palata itse aiheeseen...

Lähetetty: 25 Syys 2007 11:22
Kirjoittaja kimmok
Niin palataan aiheeseen dohciin hepoja! Miten noihin paskoihin saa edes sen 120hp takas?? Pätkii niin perkeleesti ja vikaa ei missään.
Olisko kellään myydä mulle kolmatta autoo? Kelpaa jopa joku muu ku fordi ku ei nämä koskaa toimi...

Lähetetty: 08 Loka 2007 19:28
Kirjoittaja riesa-reising
minkäs takii näit dokkeja ei näy oikeestaa yhtää turbotettuina? Tuleeko taas kansi vastaa?

Lähetetty: 08 Loka 2007 21:35
Kirjoittaja Aaltonen
Niin,kansi ei kestä,ja erittäin huono viritys aihio muutenkin,kannen takia..

Lähetetty: 09 Loka 2007 19:50
Kirjoittaja Focus_2.0
Äkkiseltään löytyi yksi turbotettu dohc Ruotsissa. Tiedä sitten miten kestää, ihan mukavasti kulkee..

http://youtube.com/watch?v=WmQsP7dhdl8

Lähetetty: 09 Loka 2007 19:54
Kirjoittaja Aaltonen
Kuten videosta huomaa matalilla ahdoilla mennän ;)

Lähetetty: 09 Loka 2007 20:08
Kirjoittaja Kessi
Joo.. Sillaihan tuon dochin saa turbotettuna kestämään, kun pitää paineet matalalla ja onnistuu pitään lämmöt kurissa :wink: ... Mutta saahan sitä matalillakin ahdoilla tehoa irti, kunhan kansi ja imusarja on kunnolla tehty :wink: ...

Lähetetty: 09 Loka 2007 20:18
Kirjoittaja Aaltonen
Juu mutta viittasin tuohon kannen kestävyyteen,noilla matalilla ahdoilla ;)

Lähetetty: 09 Loka 2007 20:34
Kirjoittaja riesa-reising
Focus_2.0 kirjoitti:Äkkiseltään löytyi yksi turbotettu dohc Ruotsissa. Tiedä sitten miten kestää, ihan mukavasti kulkee..

http://youtube.com/watch?v=WmQsP7dhdl8
toi on kans ainut mitä löysin googlettamalla. Minkäs laiset ahdot toi sit kestäis ainaki varmasti?

Lähetetty: 09 Loka 2007 21:18
Kirjoittaja Aaltonen
riesa-reising kirjoitti:toi on kans ainut mitä löysin googlettamalla. Minkäs laiset ahdot toi sit kestäis ainaki varmasti?
Pakko kysyä ,että miksi pitäis ahtaa just doch,jotenkin riippuvainen kyseisestä koneesta,ohc kestää "paremmin" ahtamista joten miksi et ahtaisi tätä?

Lähetetty: 09 Loka 2007 21:31
Kirjoittaja jaska74
riesa-reising kirjoitti: Minkäs-laiset ahdot toi sit kestäis ainaki varmasti?
ja sitähän ei kukaan varmasti pysty sanomaan, kun kukaan ei pysty takaamaan että se kestää ehjänä edes ilman ahdinta :lol:

Lähetetty: 09 Loka 2007 21:44
Kirjoittaja Aaltonen
jaska74 kirjoitti: ja sitähän ei kukaan varmasti pysty sanomaan, kun kukaan ei pysty takaamaan että se kestää ehjänä edes ilman ahdinta :lol:
:D:D

Lähetetty: 09 Loka 2007 21:59
Kirjoittaja riesa-reising
Aaltonen kirjoitti: :D:D
no hekoheko-honkhonk :D Ja tuohon toiseen kysymykseen; ettei tarvis vaihtaa konetta. ja enkä mä nyt ole ollut edes mitenkää varmasti mitää dokkia turbottamassa. kyselin vaa lähinnä ihmetyksestä. mut eihän sitä koskaa tiiä mitä tulee kokeiltuu

Lähetetty: 10 Loka 2007 08:02
Kirjoittaja jaska74
jos se toimis, niitä ois tehty paljon... (vrt turbo-ohc)

Lähetetty: 10 Loka 2007 09:10
Kirjoittaja henu
jaska74 kirjoitti:jos se toimis, niitä ois tehty paljon... (vrt turbo-ohc)
Eiköhän se toimi siinä missä muutkii rakennetut turbot, mut eiköhän se ahdettujen dokkien vähäisyys johdu rakentamisen kalleudesta.
Onhan niitä dokkeja saanu stocman turboinakii...

edit: tarkemmin kun rupesin miettimään ni aivan 100% varma en nyt ookaa tosta stocmannin ahtamasta dokista mut jossain näin esitteen jostain paikasta missä ahtovat noita dokkeja :)

edit 2: joo eli tätä muistelin....
http://www.fordsierranet.com.ar/Fotos/turbotec01.jpg
http://www.fordsierranet.com.ar/Fotos/turbotec02.jpg

Lähetetty: 10 Loka 2007 17:04
Kirjoittaja riesa-reising
henu kirjoitti: Eiköhän se toimi siinä missä muutkii rakennetut turbot, mut eiköhän se ahdettujen dokkien vähäisyys johdu rakentamisen kalleudesta.
Onhan niitä dokkeja saanu stocman turboinakii...

edit: tarkemmin kun rupesin miettimään ni aivan 100% varma en nyt ookaa tosta stocmannin ahtamasta dokista mut jossain näin esitteen jostain paikasta missä ahtovat noita dokkeja :)

edit 2: joo eli tätä muistelin....
http://www.fordsierranet.com.ar/Fotos/turbotec01.jpg
http://www.fordsierranet.com.ar/Fotos/turbotec02.jpg
mitäs toi saphire tos sit meinaa? ett onks noi saphiret aina turbollisii?