Sivu 2/2

Lähetetty: 14 Helmi 2007 14:36
Kirjoittaja Regu
Ei vaan jokin laittaa hanttiin ja kaikki voima kohdistuu noihin mainitsemiis kalikoihin sillä seurauksella että hajoavat

Lähetetty: 14 Helmi 2007 15:27
Kirjoittaja GeeTee-
Ite sain sierrasta 2 kertaa kytkinvaijerin poikki, johtu varmaankin loppujenlopuksi siitä rintapellin läpiviennistä joka siitä myös hajos elikkäs murtu ihan rikkipoikki kun painoin kytkintä, paukahti ja poljin jäi lattiaan. Tuumasin esti, että vaijeri taas mutta se oliki se läpiviennin putkenpätkä junttaantunu sen "muovirattaan" alle, enkä saanu ko. palikkaa silläkään lailla hajalle.
Mistähän paikasta nuo on sulla haljennu?

Lähetetty: 14 Helmi 2007 15:33
Kirjoittaja jype
sierran kytkin ei irrota kunnolla, pitäs automaatisäätö olla... liekkö vaijeri sitten venynyt jo vituiks ja säätövara loppu, tai sit se venyy kokoajan ku saikeitä menee poikki :lol:

Lähetetty: 15 Helmi 2007 18:46
Kirjoittaja Katya
Nooin.. Elikkä tuossa alotusviestissä oli se mikä nyt on vuoden sisään 3x uusittu (ja viimeks en laittanu ees alkuperäistä, vaan vahvistettiin metallilla tota vanhaa, elikkä nyt on erittäin kumma jos se hitsisaumakin tosta hajoo), ja tässäpä kuvaa siitä palikasta mikä ei meinaa millään pysyy paikallaan. Nyt pysyy, pistettiin siihen pultti! (vähän kehnot kuvat, ei ollu muuta kameraa lähellä kun puhelin..)

kalikka
ja kytkinvivun "kolot" jotka pitää sitä kalikkaa paikallaan!

Oikeesti, .ttu mikä systeemi! Joku Fordin mestarisuunnittelija on kuvitellu, että tollanen osa jota vedetään koko ajan pysyy paikallaan parin millin kumi"lukoilla", eli nypysillä jotka tulee kytkinvivun koloihin! Voi hemmetti mikä suunnittelun riemuvoitto...

Se ensimmäinen palikka hajos siis aina siitä samasta kohasta, poljinakselin (?) ympärille tuleva renkula meni heikoimmasta kohasta poikki. Tää toinen vaan ei meinaa pysyä kiinni...

Lähetetty: 15 Helmi 2007 20:59
Kirjoittaja overboost
Perhepiirissä on ollut kaksi 1.8 escorttia(92 ja 96) useamman vuoden ajan, jonka aikana toisella ajettu n.100 tkm ja toisella n.60tkm. Molemmissa mittarilukema lähentelee 250tkm:ää. Kummassakaan ei ole ollut kytkinvaijerin(säädön) kanssa ongelmia :roll:
Itsellä on mk4 escortissa ja sierrassa kyseinen säätöpalikka hajonnu.
Sierraan voi laittaa manuaalisen systeemin Taunuksesta :!: