Sivu 2/2

Lähetetty: 03 Helmi 2007 01:38
Kirjoittaja Monteonisti
Yks Ekkeri vaikutti kuluttavan puolikkaan vähemmän satasella Shellin pensalla matka-ajossa, pari kertaa oli pakko ostaa kun muuta ei ollut saatavilla, muuten välttelen kun on niin kallista! :roll:
Nuista kokeiluista on aikaa jotain 6 ja 4v, siis nykyisistä ei kokemusta muuta kuin hinta korkea! 8)

Lähetetty: 10 Maalis 2007 01:23
Kirjoittaja Jaawa
Tänää joutu käymää tankilla ni otin sit poikkeuksellisest 98ia kokeilu mielessä jos se ratkasisi käynti ongelmat.
Sieppo on pari viikkoo seissy, ajoin harvakseltaa ja eilen "joutu" ottaa sen taas käyttöön. Tänää huomasin vähä outoja käynti ongelmia. Liikennevaloihin tullessa kun laittaa kytkimen pohjaan niin kierrokset tippuu 400 paikkeille, jokusen ajan kuluttua nostaa normaaliin vähä päälle 800rpm. Himaa tullessa rullasin kytkin pohjassa niin heitteli kierrokset sen verta et meinas sammuu, nostaa, laskee, laturinvalo palo... :? Kuitenki pysy käynnissä.
Aikasemmin tyhjäkäynnin heilahtelut on menny silleen että sammuisrajoilta :arrow: 1000rpm ees taas about sekuntin välein. Sitä ollu satunnaisesti ja melkeen "tiedän" että siinä on tulppien hatuissa/ tulpissa/ johdoissa uusimisen tarvetta.. Ei oo vaa jaksanu/raaskinu tehdä asialle mitään. Jos ei rupee iteksee käyttäytyy kiltist ni sit vaa pelti auki, tökkii tulpanhattui ja pelaa :D

Saa nyt nähä et auttaisko pari tankkii 98ia vai onks se taas nää plussa kelit ku johonki kerää kosteutta eikä oikee pelitä... Viime syksyn ihmettelin asiaa mut pakkasen puolelle ku tipahti ja loppu räntäkelit ni katos käyntiongelmat.
Kai se johonki kerää sit kosteutta ja haittaa käyntiä :shock: Ja kyllä, olen just sen verran tyhmä etten mitään muuta järkevää keksi että sais sipen käymään kuin kissa :oops: :oops: Kaikki vinkit olis tervetulleita! Haulla pääsin siihen asti että automaattiryypyssä vois olla vikaa mutta liitty kaasari malleihin ja ku sitä ei ole ni vaikee etsiä vikaa siitä :wink:

Lähetetty: 10 Maalis 2007 21:33
Kirjoittaja Cheri
Oletkos kokeillut niinkin simppeliä keinoa kuin polttoaineen jäänesto?
Meinasi matkanteko katketa kokonaan ekoilla alle -20 keleillä, :shock: hirveetä nykimistä, hepoista kotona ehkä 2 tjtn, kärsi selvästi nälkää :cry: ´
Lorottelin ensin pullollisen ja toisenkin seuraavana päivänä - ei apua.... Hoksasin lopulta kolmannen kohdalla laittaa bensaa kans (ellei joku käynnyt vaihtamassa konetta kun kävin maksamassa) ja oli pakko vilkaista et on siinä nesteen katos pään päällä eikä palmu 8)

Lähetetty: 11 Maalis 2007 20:41
Kirjoittaja Jaawa
Cheri kirjoitti:Oletkos kokeillut niinkin simppeliä keinoa kuin polttoaineen jäänesto?
Meinasi matkanteko katketa kokonaan ekoilla alle -20 keleillä, :shock: hirveetä nykimistä, hepoista kotona ehkä 2 tjtn, kärsi selvästi nälkää :cry: ´
Meinaatko että jäänesto vois auttaa? Kun ongelmat yleensä esiintyy silloin kun kelit on nollassa. Bensan vaikutusta varten varmaan pitäis koittaa ajaa tankki suht tyhjäks ja sit 98a. Tänää oli havaittavissa edelleen tota kun kytkimen laittaa pohjaan niin kierrokset tipahtaa ja laturin valo rupee vilkkumaan. Tosin 20 eurol eilee 98a tankkasin ja tankis oli ehkä 5-15 litraa viel jälellä

Lähetetty: 11 Maalis 2007 20:47
Kirjoittaja Cheri
No kelit nollassa ja vesi nesteenä...
Kunhan tuli mieleen nuo omat tuskailut ja aattelin ehdottaa, tuskin se vahinkoa saa aikaan ku ei hirveesti liikaa laita (tosin laitoin, mutten mitään tuhoja huomannut)

Lähetetty: 11 Maalis 2007 20:51
Kirjoittaja Jaawa
No joo totta, hyvä pointti :D Vois huomen kokeilla etsiä sopivia aineita, kaataa tankkiin ja kokeilla mitä tapahtuu