Sivu 87/99

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 29 Marras 2021 19:37
Kirjoittaja ärräpärrä
Nipa kirjoitti: 29 Marras 2021 19:30
ärräpärrä kirjoitti: 29 Marras 2021 18:26

Annoitko autosi liian halvalla?
Sain sen mitä halusin. Nythän se kannatti myydä. Mittarissa oli 18tkm. 20tkm ku ois tullut ni hinta taas tipahtanut, 2 vuotta sille olisi tullut maaliskuussa jolloin hinta olisi taas tippunut sekä facelift tulossa joten hinta olisi taas tippunut vielä lisää.

Nämä listatut ei siis normaalia arvon alenemaa vaan ns. virstanpylväistä johtuvaa alenemaa + tietysti se normaali alenema siihen päälle :D
Omalle autolle kävi ihan päinvastoin. Sovittiin tilaus uudesta ST:stä 31.5. jollon alennus uudesta 9,82% ja nettohyvitys omasta 16 200€. Nyt faceliftiin sama alennus ja luovutus olisi 4/2022, niin nettohyvitys 16 700€. Auton hinta noussut 500€, luovutus 10/2021 52 000 ajettuna vs. luovutus 4/2022 60 000 ajetuna.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 29 Marras 2021 20:33
Kirjoittaja Nipa
ärräpärrä kirjoitti: 29 Marras 2021 19:37
Nipa kirjoitti: 29 Marras 2021 19:30

Sain sen mitä halusin. Nythän se kannatti myydä. Mittarissa oli 18tkm. 20tkm ku ois tullut ni hinta taas tipahtanut, 2 vuotta sille olisi tullut maaliskuussa jolloin hinta olisi taas tippunut sekä facelift tulossa joten hinta olisi taas tippunut vielä lisää.

Nämä listatut ei siis normaalia arvon alenemaa vaan ns. virstanpylväistä johtuvaa alenemaa + tietysti se normaali alenema siihen päälle :D
Omalle autolle kävi ihan päinvastoin. Sovittiin tilaus uudesta ST:stä 31.5. jollon alennus uudesta 9,82% ja nettohyvitys omasta 16 200€. Nyt faceliftiin sama alennus ja luovutus olisi 4/2022, niin nettohyvitys 16 700€. Auton hinta noussut 500€, luovutus 10/2021 52 000 ajettuna vs. luovutus 4/2022 60 000 ajetuna.
Suora myynti vs vanha vaihdossa uuteen ei kulje ihan käsi kädessä :lol:

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 29 Marras 2021 23:47
Kirjoittaja ärräpärrä
Nipa kirjoitti: 29 Marras 2021 20:33
ärräpärrä kirjoitti: 29 Marras 2021 19:37

Omalle autolle kävi ihan päinvastoin. Sovittiin tilaus uudesta ST:stä 31.5. jollon alennus uudesta 9,82% ja nettohyvitys omasta 16 200€. Nyt faceliftiin sama alennus ja luovutus olisi 4/2022, niin nettohyvitys 16 700€. Auton hinta noussut 500€, luovutus 10/2021 52 000 ajettuna vs. luovutus 4/2022 60 000 ajetuna.
Suora myynti vs vanha vaihdossa uuteen ei kulje ihan käsi kädessä :lol:
Missä olen väittänyt että kulkee. Mainitsemani hinnat ovat nettohintoja. Samoja hintoja jotka yritys maksaa autosta myös käteiskaupalla.
Vaihtohyvitys ST:hen oli 19189.10€ ja Hyundai i20N:ään 18908,12€.
Tuttu myi vähän ajetu 2020 mallin ST:n liikkeeseen 25 000€. Kovan hinnan sai.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 02 Joulu 2021 00:20
Kirjoittaja ärräpärrä
Nipa kirjoitti: 28 Marras 2021 14:21 Tää oma työväli kikkare on -06 vuoden farkku golffi. Kävin tänään sen kanssa ajamassa saman reitin kun töihin oli menossa ja lämpömittari näytti normaalia lämpöä jo 1/4 osa matkan jälkeen. Fordissa olisi lämpömittari ollut juuri ja juuri siinä ekassa viivassa työmaan pihassa. Hyvin kyllä Ford lämmintä puhalsi vaikka mittari ei näyttänytkään juuri mitään.

Mainitsit tuolla, että työmatkasi on 30km, siis 15 töihin ja toinen takaisin. Fiesta st:ssä lämmöt moottorissa nousi vasta ekaan viivaan 15 kllsan ajon jälkeen.
VW -06 normaalilämmössä 3,75km.
Lähdin tänään työmaan pihasta omalla -16 st:llä. Auto oli seissyt 8,5 tuntia pakkasessa. Oli -9 pakkasta kun lähdin. 2,2 km niin lämpömittari oli normaalissa.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 02 Joulu 2021 05:23
Kirjoittaja Nipa
Saa fiestassa toki mittarin nousemaan nopeastikkin normaaliin. Vaatii moottoritien. Oma koko työmatka 50 rajoituksella.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 02 Joulu 2021 09:28
Kirjoittaja fasteST
Nipa kirjoitti: 02 Joulu 2021 05:23 Saa fiestassa toki mittarin nousemaan nopeastikkin normaaliin. Vaatii moottoritien. Oma koko työmatka 50 rajoituksella.
Ärräpärrän Fiesta on vanhempi nelipyttynen Mk7, käytännössä eri auto koska täysin erilainen moottori. Ongelma talvisten alilämpöjen kanssa käsittääkseni vain Mk8 Fiestassa kun motti vain 3 -pyttynen ja turbokin on moottorin takana jolloin sen lämpö varmaan haihtuu alustan kautta taivaalle.

Mä ajoin ilman viimasuojaa -4 asteen pakkasessa 30 kilsaa 80-100 km/h väyliä ja lämmöt nousi vain 80 C saakka kun viimasuojan kanssa myöhemmin samana päivänä lämmöt nousi vastaavalla matkalla normaaleiksi lähelle 100 C. Ero on huikee, viimasuojan kanssa lämmöt nousee näin talvella nopeasti myös lyhyemmillä matkoilla jopa ihan parin kilsan aikana ei toki maksimiin mutta lämpiää, ilman viimasuojaa lämmönnousu kestää selvästi kauemmin vaikka oltais vielä plussan puolella.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 02 Joulu 2021 13:54
Kirjoittaja ärräpärrä
Nipa kirjoitti: 02 Joulu 2021 05:23 Saa fiestassa toki mittarin nousemaan nopeastikkin normaaliin. Vaatii moottoritien. Oma koko työmatka 50 rajoituksella.
Tuokin vielä. On tuo vanhakoppanen sitten aika nopea lämpiämään kun oman työmatkan nopeusrajoitus 40 koko matkan siihen asti mistä lähdin ja missä oli normaalissa lämmöt.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 02 Joulu 2021 14:00
Kirjoittaja ärräpärrä
fasteST kirjoitti: 02 Joulu 2021 09:28
Nipa kirjoitti: 02 Joulu 2021 05:23 Saa fiestassa toki mittarin nousemaan nopeastikkin normaaliin. Vaatii moottoritien. Oma koko työmatka 50 rajoituksella.
Ärräpärrän Fiesta on vanhempi nelipyttynen Mk7, käytännössä eri auto koska täysin erilainen moottori. Ongelma talvisten alilämpöjen kanssa käsittääkseni vain Mk8 Fiestassa kun motti vain 3 -pyttynen ja turbokin on moottorin takana jolloin sen lämpö varmaan haihtuu alustan kautta taivaalle.

Mä ajoin ilman viimasuojaa -4 asteen pakkasessa 30 kilsaa 80-100 km/h väyliä ja lämmöt nousi vain 80 C saakka kun viimasuojan kanssa myöhemmin samana päivänä lämmöt nousi vastaavalla matkalla normaaleiksi lähelle 100 C. Ero on huikee, viimasuojan kanssa lämmöt nousee näin talvella nopeasti myös lyhyemmillä matkoilla jopa ihan parin kilsan aikana ei toki maksimiin mutta lämpiää, ilman viimasuojaa lämmönnousu kestää selvästi kauemmin vaikka oltais vielä plussan puolella.
Mainistit että ongelmia on ollut vain mk8 3 pyttyisessä Fiestassa. Tarkoitatko ainoastaan ST:tä?. Meillä on tuo uudemman korin 2018 100 heppainen Titanium Fiesta 3 pyttyisellä litraisella koneella. Kyllä sekin aika nopeasti lämpiää, tosin ei läheskään niin nopeasti kuin minun autoni.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 02 Joulu 2021 14:36
Kirjoittaja Dandalon
Normi versioissa on sulkeutuva / avautuva säleikkö, sen takia ne lämpiää hyvin. ST mallissa tuota ei ole.


Asiasta toiseen BMW luopuu kosketusnäytöistä piiripulan takia osassa autoja. Olikohan nipan kamera moduulin puuttuminen samoja syitä aikoinaan?

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/bmw- ... cb431265b0

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 02 Joulu 2021 23:11
Kirjoittaja Nipa
Dandalon kirjoitti: 02 Joulu 2021 14:36 Normi versioissa on sulkeutuva / avautuva säleikkö, sen takia ne lämpiää hyvin. ST mallissa tuota ei ole.


Asiasta toiseen BMW luopuu kosketusnäytöistä piiripulan takia osassa autoja. Olikohan nipan kamera moduulin puuttuminen samoja syitä aikoinaan?

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/bmw- ... cb431265b0
En kyllä osaa sanoa. Luulis että olisivat maininneet. Olen bongaillut aika paljon 2020 mallisia missä kameraa ei ollut. Tainnu muutamassa olla mutta olisiko niissäkin ollut mahdollista että rakennettu 2019 lopulla ja rekisteröity 20 mallisiksi?

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 03 Joulu 2021 00:52
Kirjoittaja ärräpärrä
Nipa kirjoitti: 02 Joulu 2021 23:11
Dandalon kirjoitti: 02 Joulu 2021 14:36 Normi versioissa on sulkeutuva / avautuva säleikkö, sen takia ne lämpiää hyvin. ST mallissa tuota ei ole.


Asiasta toiseen BMW luopuu kosketusnäytöistä piiripulan takia osassa autoja. Olikohan nipan kamera moduulin puuttuminen samoja syitä aikoinaan?

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/bmw- ... cb431265b0
En kyllä osaa sanoa. Luulis että olisivat maininneet. Olen bongaillut aika paljon 2020 mallisia missä kameraa ei ollut. Tainnu muutamassa olla mutta olisiko niissäkin ollut mahdollista että rakennettu 2019 lopulla ja rekisteröity 20 mallisiksi?
Kamera ei kuulunut vakiovarusteisiin ainakaan 2021. -20 en muista, nyt facessa vakio.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 03 Joulu 2021 05:21
Kirjoittaja Nipa
ärräpärrä kirjoitti: 03 Joulu 2021 00:52
Nipa kirjoitti: 02 Joulu 2021 23:11

En kyllä osaa sanoa. Luulis että olisivat maininneet. Olen bongaillut aika paljon 2020 mallisia missä kameraa ei ollut. Tainnu muutamassa olla mutta olisiko niissäkin ollut mahdollista että rakennettu 2019 lopulla ja rekisteröity 20 mallisiksi?
Kamera ei kuulunut vakiovarusteisiin ainakaan 2021. -20 en muista, nyt facessa vakio.
En minäkään nyt muista miten se meni mutta oisko sit ollu 2019 lista varusteista mitä oli netissä vielä 2020 alussa. Fordin rakentelu sivuillakin silloin lista raksittavista varusteista erilainen netissä kun automyyjällä. Otin ihan kaikki varusteet paitsi panoraman ja tupakkasetin.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 06 Joulu 2021 22:27
Kirjoittaja ärräpärrä
Osaiskohan kukaan vastata tähän. Ekä vika ilmaantu keskiviikkona mk7 st:n. Auto seisoi reilut 8 tuntia työmaan pihassa -9 pakkasessa. Lähtiessäni kotiin tiessä oli pieni töyssy. Etupäästä kuului hirvittävä rahahdus. Eilen kun oli -22 pakkasta kuului myös kun tiessä oli pikkuinen heijausta aiheuttava kohta. Sitten kokeilen vanhan autotallini edessä missä on pieni hidastus, noin 10 senttiä . Auton tullessa alas hidastuksesta kuuluu etupäästä hirveä rahahdus.
Scirocco piti uudesta asti samaa. Mitä kylmempi ilma, sen hirveempi ääni. En tutkituttanut koskaan sitä vikaa. Ei pitänyt viime talvena mitään ääntä, vaikka seisoi joskus työmaan pihassa 8,5 tuntia -25 pakkasessa. Iskareista tuo mielestäni kuuluu. Olisiko siellä jokin öljy heikentynyt ja tekee tuollaista pakkasessa.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 07 Joulu 2021 06:47
Kirjoittaja focst
ärräpärrä kirjoitti: 06 Joulu 2021 22:27 Osaiskohan kukaan vastata tähän. Ekä vika ilmaantu keskiviikkona mk7 st:n. Auto seisoi reilut 8 tuntia työmaan pihassa -9 pakkasessa. Lähtiessäni kotiin tiessä oli pieni töyssy. Etupäästä kuului hirvittävä rahahdus. Eilen kun oli -22 pakkasta kuului myös kun tiessä oli pikkuinen heijausta aiheuttava kohta. Sitten kokeilen vanhan autotallini edessä missä on pieni hidastus, noin 10 senttiä . Auton tullessa alas hidastuksesta kuuluu etupäästä hirveä rahahdus.
Scirocco piti uudesta asti samaa. Mitä kylmempi ilma, sen hirveempi ääni. En tutkituttanut koskaan sitä vikaa. Ei pitänyt viime talvena mitään ääntä, vaikka seisoi joskus työmaan pihassa 8,5 tuntia -25 pakkasessa. Iskareista tuo mielestäni kuuluu. Olisiko siellä jokin öljy heikentynyt ja tekee tuollaista pakkasessa.
Etu vakaajan kiinnitys helat narisee pakkasella ihan perus mallissakin. Taitaa olla ominaisuus?

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 07 Joulu 2021 08:28
Kirjoittaja toasti
focst kirjoitti: 07 Joulu 2021 06:47
ärräpärrä kirjoitti: 06 Joulu 2021 22:27 Osaiskohan kukaan vastata tähän. Ekä vika ilmaantu keskiviikkona mk7 st:n. Auto seisoi reilut 8 tuntia työmaan pihassa -9 pakkasessa. Lähtiessäni kotiin tiessä oli pieni töyssy. Etupäästä kuului hirvittävä rahahdus. Eilen kun oli -22 pakkasta kuului myös kun tiessä oli pikkuinen heijausta aiheuttava kohta. Sitten kokeilen vanhan autotallini edessä missä on pieni hidastus, noin 10 senttiä . Auton tullessa alas hidastuksesta kuuluu etupäästä hirveä rahahdus.
Scirocco piti uudesta asti samaa. Mitä kylmempi ilma, sen hirveempi ääni. En tutkituttanut koskaan sitä vikaa. Ei pitänyt viime talvena mitään ääntä, vaikka seisoi joskus työmaan pihassa 8,5 tuntia -25 pakkasessa. Iskareista tuo mielestäni kuuluu. Olisiko siellä jokin öljy heikentynyt ja tekee tuollaista pakkasessa.
Etu vakaajan kiinnitys helat narisee pakkasella ihan perus mallissakin. Taitaa olla ominaisuus?
Jep, itsellä kakkosautona perus mk7.5 ja narissut pakkasella aivan jumalattomasti uudesta saakka. Kaikki silti kunnossa niin huollossa kuin katsastuksessakin.

En oo jaksanut stressata varsinkin kun kyse on perheen kakkosautosta, mutta ärsyttäisi kyllä aivan jumalattomasti jos perheen ykkösauto tollasta narinaa pitäisi.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 07 Joulu 2021 16:28
Kirjoittaja ärräpärrä
focst kirjoitti: 07 Joulu 2021 06:47
ärräpärrä kirjoitti: 06 Joulu 2021 22:27 Osaiskohan kukaan vastata tähän. Ekä vika ilmaantu keskiviikkona mk7 st:n. Auto seisoi reilut 8 tuntia työmaan pihassa -9 pakkasessa. Lähtiessäni kotiin tiessä oli pieni töyssy. Etupäästä kuului hirvittävä rahahdus. Eilen kun oli -22 pakkasta kuului myös kun tiessä oli pikkuinen heijausta aiheuttava kohta. Sitten kokeilen vanhan autotallini edessä missä on pieni hidastus, noin 10 senttiä . Auton tullessa alas hidastuksesta kuuluu etupäästä hirveä rahahdus.
Scirocco piti uudesta asti samaa. Mitä kylmempi ilma, sen hirveempi ääni. En tutkituttanut koskaan sitä vikaa. Ei pitänyt viime talvena mitään ääntä, vaikka seisoi joskus työmaan pihassa 8,5 tuntia -25 pakkasessa. Iskareista tuo mielestäni kuuluu. Olisiko siellä jokin öljy heikentynyt ja tekee tuollaista pakkasessa.
Etu vakaajan kiinnitys helat narisee pakkasella ihan perus mallissakin. Taitaa olla ominaisuus?
Ei voi olla ominaisuus koska vika ilmaantui 55 000km ajettuna ja 5 vuotta ja 8 kuukautta rekisteröinnistä. Jos olisi ominaisuus, olisi tehnyt sitä uudesta asti. Jotainhan siellä on tapahtunut viime ja tämän talven välillä. Täytyy mennä testaamaan kuuluuko kun kohta menee plussalle.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 07 Joulu 2021 16:30
Kirjoittaja ärräpärrä
toasti kirjoitti: 07 Joulu 2021 08:28
focst kirjoitti: 07 Joulu 2021 06:47

Etu vakaajan kiinnitys helat narisee pakkasella ihan perus mallissakin. Taitaa olla ominaisuus?
Jep, itsellä kakkosautona perus mk7.5 ja narissut pakkasella aivan jumalattomasti uudesta saakka. Kaikki silti kunnossa niin huollossa kuin katsastuksessakin.

En oo jaksanut stressata varsinkin kun kyse on perheen kakkosautosta, mutta ärsyttäisi kyllä aivan jumalattomasti jos perheen ykkösauto tollasta narinaa pitäisi.
Varmaan mulla joku eri juttu kun alkoi kuulumaan vasta 55 000 ajettuna. Viime talvenakin kun oli vielä toi vanha talli missä se hidaste on, niin vetelin siitä -30 pakkasessa ja ei kuulunut mitään ääntä. Tosiaan v...mainen ääni.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 08 Joulu 2021 13:14
Kirjoittaja Dandalon
3v / 60k huolto tehty, takajarrulevyt ja palat olis pitäny kuulema vaihtaa, 250€ levyt ja satanen paloista.

Nuo vaihdettiin jo kerran takuun piikkiin puolenvuoden ajon jälkeen auton ostosta. Vaihdan mieluummin merkkiä kuin alan ostelemaan kerran vuodessa jarruosia.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 08 Joulu 2021 15:11
Kirjoittaja Renee
Mikä niitä paloja ja levyjä oikein kuluttaa. Onko siitä tullut selvyyttä . Normi homma toi ei ole kun kummiskin normi ajoa harrastetaan varmaakin.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 08 Joulu 2021 15:17
Kirjoittaja duckworth
Kerta takajarruista kyse, niin uskoisin että satula tai linkku vähän keljuilee, huollossa kun yleensä lyhyistä ohjeajoista johtuen käytetään vaan palat irrallaan ja rasvataan niiden päät, ehkä hyvällä tuurilla liukutapit, mutta nekin vasta silloin kun ei enää sormin liiku. Huoltojen välit ollaankin sitten omillaan :roll:

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 08 Joulu 2021 16:39
Kirjoittaja ärräpärrä
duckworth kirjoitti: 08 Joulu 2021 15:17 Kerta takajarruista kyse, niin uskoisin että satula tai linkku vähän keljuilee, huollossa kun yleensä lyhyistä ohjeajoista johtuen käytetään vaan palat irrallaan ja rasvataan niiden päät, ehkä hyvällä tuurilla liukutapit, mutta nekin vasta silloin kun ei enää sormin liiku. Huoltojen välit ollaankin sitten omillaan :roll:
Alan oleen entistäkin vakuuttuneempi, että hyvä etten ole vaihtanut uuteen ja hyvä että 31.5.2021 tehty tilaus peruttiin, kun autoa ei sitten koskaan valmistettukaan enää kun facelift tuli.
Niin paljon on vikoja uudehkoissa ST:ssä täällä raportoitu. Mulla nyt se 55tkm ja huolloissa ei oo jarruihin eikä levyihin koskaan koskettukaan. Levyt edessä ja takana kuin uudet ja palat eivät juuri ole kuluneet.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 08 Joulu 2021 16:53
Kirjoittaja yritäedes
Tuolla Focuksen ketjussa epäiltiin aktiivivakkaria syylliseksi takapalojen kulumiseen. Että auto säätelisi nopeutta takajarruilla.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 08 Joulu 2021 17:11
Kirjoittaja Dandalon
yritäedes kirjoitti: 08 Joulu 2021 16:53 Tuolla Focuksen ketjussa epäiltiin aktiivivakkaria syylliseksi takapalojen kulumiseen. Että auto säätelisi nopeutta takajarruilla.
Kuva
Levyt on urilla, urat menee kuin olis kivi vetäny rinkulaa palan ja levyn välissä. Tätä ongelmaa on ollut 3 vuotta.

Sori huono kuvanlaatu, otettu screenshot videosta.

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 08 Joulu 2021 17:23
Kirjoittaja Renee
Onkp viellä jarruissa noi jarrukilvet ?

Re: Ford Fiesta ST 2018

Lähetetty: 08 Joulu 2021 17:52
Kirjoittaja duckworth
ärräpärrä kirjoitti: 08 Joulu 2021 16:39
duckworth kirjoitti: 08 Joulu 2021 15:17 Kerta takajarruista kyse, niin uskoisin että satula tai linkku vähän keljuilee, huollossa kun yleensä lyhyistä ohjeajoista johtuen käytetään vaan palat irrallaan ja rasvataan niiden päät, ehkä hyvällä tuurilla liukutapit, mutta nekin vasta silloin kun ei enää sormin liiku. Huoltojen välit ollaankin sitten omillaan :roll:
Alan oleen entistäkin vakuuttuneempi, että hyvä etten ole vaihtanut uuteen ja hyvä että 31.5.2021 tehty tilaus peruttiin, kun autoa ei sitten koskaan valmistettukaan enää kun facelift tuli.
Niin paljon on vikoja uudehkoissa ST:ssä täällä raportoitu. Mulla nyt se 55tkm ja huolloissa ei oo jarruihin eikä levyihin koskaan koskettukaan. Levyt edessä ja takana kuin uudet ja palat eivät juuri ole kuluneet.
Vaikka jarrulevyt tuntuvat kuluvan näissä, en silti usko Fordin keksineen koiranpaskaa uudelleen tässäkään asiassa. 3 vuotta on pirun pitkä väli jarruosille ilman herkistelyjä, nykyautoissa kuitenkin kerran vuoteen olisi hyvä varmistaa että palat ja liukutapit liikkuvat hyvin, itse jopa renkaan vaihdon yhteydessä rasvaanu tapit kevät/syksy. Jos palat kihnuttavat vähän levyä vasten, sitä ei ajossa välttämättä huomaa, kun ei kuulu varsinaista vikinää, mutta kun ajoa vaan jatketaan alkaa levy lasittua ja palat kulua. Itse ainakin tarkistelisin osien kuntoa huoltojen välillä, muutoinkin kuin korjaamon videopalvelun kautta jonka asentaja yleensä huollon päätteeksi kiirellä kuvaa.