Re: Focus 2015
Lähetetty: 30 Heinä 2020 06:56
Parkkitutkia ei saanut eteen tilattaessa (valmistajan toimesta). Virran kanssa ei ongelmia vaikka auto seissyt välillä pitkiä aikoja (alkup akku).
Mulla on ST Linessa parkkitutkat edesssä. Tuli pysäköinti paketin mukana.Focus_2.0 kirjoitti: 29 Heinä 2020 22:59 Saiko ST-Focukseen parkkitutkia eteen? Kaikissa mitä olen nähnyt niin anturit vain takapuskurissa.. Ei ole mk3.5 esitettä nyt käsillä.
Oletteko joutuneet vaihtamaan alkuperäistä akkua? Itselläni tulee alkuvuodesta 5v täyteen ja alkuperäinen akku. Mm. S/S toimii normaalisti jos käytössä.
ST on eri kuin ST-line. Tässä kysyttiin saiko ST-malliin parkkitutkia eteen.larna kirjoitti: 30 Heinä 2020 11:45Mulla on ST Linessa parkkitutkat edesssä. Tuli pysäköinti paketin mukana.Focus_2.0 kirjoitti: 29 Heinä 2020 22:59 Saiko ST-Focukseen parkkitutkia eteen? Kaikissa mitä olen nähnyt niin anturit vain takapuskurissa.. Ei ole mk3.5 esitettä nyt käsillä.
Oletteko joutuneet vaihtamaan alkuperäistä akkua? Itselläni tulee alkuvuodesta 5v täyteen ja alkuperäinen akku. Mm. S/S toimii normaalisti jos käytössä.
Juu ST-mallista oli kyse. Eli ilmeisesti ei ole koskaan saanutkaan parkkitutkia eteen kun niitä ei missään näe.. ST-lineessä olen nähnyt.
Valmistusajankohdan ja rekisteröinnin välissä voi olla joskus iso väli, siksi voi mennä vähän ristiin noi..Frnz kirjoitti: 30 Elo 2020 08:57 Kaverin puolesta kyselen joka suunnittelee vaihtoa tällaiseen, että onko missään faktatietoa milloin näihin MK3.5 Focuksiin on tullut Sync 3 ja tukeeko ne Apple Carplaytä jos Sync 3 on asennettuna?
Joissain myyntikuvissa näyttäisi kuin siellä olisi Sync 3 2016 rekisteröidyissä, mutta sitten taas joissain kuin olisi Sync 2 uudemmassa. Ei kenelläkään sattuisi olemaan tarkempaa tietoa?
Harmaa/Ruskea piuha on heräte.jaska74 kirjoitti: 19 Syys 2020 12:26 Ja mistä valoille heräte Bi-xenon umpioista? Ei ilmeisesti ole ihan päivänselvä asia mistä sen nappaa?
Ei 1.5tdci konetta jos meinaat oulunseudulla ajaa. Ei kestä ajaa kun huoltovälin jakopäällä. Kapea ja kova hihna syö pyörät nopeasti pilalle. Muuten ois varmaan ihan hyvä peli.Palelee kirjoitti: 27 Syys 2020 19:10 Olisi harkinnassa 2016-vuoden FORD Focus 1,5 TDCi 120 S/S Powershift Titanium. reilu 100 000km ajettu.
Miten tämä moottori soveltuu pitkän matkan ajoon ? onko kellään kokemuksia?
vuodessa tulee yli 50 000tkm
Kiitos jo etukäteen
https://www.juhanauto.fi/vaihtoautot/fo ... b-943.html
Oulu - Kemi väliä tulee ajettua.. toinen vaihto ehto on 2015- vuoden 1.6 l tiisseli Passat. ajettu 160 tkmfocst kirjoitti: 27 Syys 2020 19:15Ei 1.5tdci konetta jos meinaat oulunseudulla ajaa. Ei kestä ajaa kun huoltovälin jakopäällä. Kapea ja kova hihna syö pyörät nopeasti pilalle. Muuten ois varmaan ihan hyvä peli.Palelee kirjoitti: 27 Syys 2020 19:10 Olisi harkinnassa 2016-vuoden FORD Focus 1,5 TDCi 120 S/S Powershift Titanium. reilu 100 000km ajettu.
Miten tämä moottori soveltuu pitkän matkan ajoon ? onko kellään kokemuksia?
vuodessa tulee yli 50 000tkm
Kiitos jo etukäteen
https://www.juhanauto.fi/vaihtoautot/fo ... b-943.html
Miro- kirjoitti: 20 Syys 2020 07:20
Harmaa/Ruskea piuha on heräte.
Normaalilla relejohtosarjalla on kytketty lisävalo.
En nyt muista oliko tuossa Focuksessa takalaseissa yhden painalluksen sulkeminen. Jos on, niin saako lasin suljettua ilman yhden painalluksen sulkemista? Jos saa, niin lasille pitää opettaa rajat uudestaan.jaska74 kirjoitti: 07 Loka 2020 17:48 Jasso, heti kun takuu loppuu niin ongelmat alkaa...
Toinen takalasi avautuu samantien kun sulkeutuu, ihan kun olisi välissä joku este.
Ideoita mistä lähtee tutkimaan?
Onnyhden painalluksen taktiikka myös takana. Ja ei saa suljettua täysin ollenkaan, sepä sen ongelman tekeekin. Millin ennen yläasentoa kun stoppaa niin sitten pysyy kiinnitoasti kirjoitti: 07 Loka 2020 17:54En nyt muista oliko tuossa Focuksessa takalaseissa yhden painalluksen sulkeminen. Jos on, niin saako lasin suljettua ilman yhden painalluksen sulkemista? Jos saa, niin lasille pitää opettaa rajat uudestaan.jaska74 kirjoitti: 07 Loka 2020 17:48 Jasso, heti kun takuu loppuu niin ongelmat alkaa...
Toinen takalasi avautuu samantien kun sulkeutuu, ihan kun olisi välissä joku este.
Ideoita mistä lähtee tutkimaan?
Edit. Niin ja se opetusprosessi löytyy käyttöoppaasta.
Kokeile opettaa ne rajat uusiksi, uskoisin olevan siitä.jaska74 kirjoitti: 07 Loka 2020 19:09Onnyhden painalluksen taktiikka myös takana. Ja ei saa suljettua täysin ollenkaan, sepä sen ongelman tekeekin. Millin ennen yläasentoa kun stoppaa niin sitten pysyy kiinnitoasti kirjoitti: 07 Loka 2020 17:54
En nyt muista oliko tuossa Focuksessa takalaseissa yhden painalluksen sulkeminen. Jos on, niin saako lasin suljettua ilman yhden painalluksen sulkemista? Jos saa, niin lasille pitää opettaa rajat uudestaan.
Edit. Niin ja se opetusprosessi löytyy käyttöoppaasta.