Voi hyvät hyssykät, aurinkoa voi huoletta pällistellä ympäri vuoden, mutta ei nyt tai tulee sokeaksi..

Vähän viiveellä tulee, mutta vastaisen varalle... Joku sanoi, että "aurinko on kuin tissit: nopea vilkaisu on OK, mutta tuijottaminen voi olla epäterveellistä"
Kokeile sitä jollain julkisella uimarannalla, pitkään, hartaasti ja läheltä. Voi olla yllättäviä vaikutuksia, muuallekin kuin silmiin.
Tämä pitää paikkansa,tahtoo jäsenet jäykistyä vanhemmallakin miehellä eikä ole edes VitaPro auttanut
Uskoisin käyttöautojen osalta jatkavani 2000-luvun vehkeillä vielä toven, eli W211, E39, E60 tai MV6 haaveena vielä joskus, muutoin mennään näillä mitä on, manuuleja siis
Niin se vaan menee, hölmöt maksaa. Sama juttu sähkön kanssa. Jos sen kilpailuttaa sähkövertailu.fi:ssä, niin "vtun puhelinmyyjät" alkaa soittelee epsanjasta ja tarjoo uutta halvempaa sopimusta...olis tarjonnu aikaisemmin...Renee kirjoitti: ↑16 Syys 2021 14:22 Tämä puhelinliittymien hinnoitelu.Jos olet liittymää vaihtamassa kun halvemmalla saisi toisesta firmasta liittymän.Sitten alkaa tulla omasta liittymän firmasta puhelintarjouksia 50€ ostokorttia ja liittymähinta laskee huomattavasti kuukaudessa.Kuten tässä miksi ei voi noita hintoja tarkista ilman näitä vaihdan liittymän juttuja
Kyllähän toi idea toimii teoriassa, Sierrassa aikoinaan piti vaan ottaa ennen katsastusta polttimot irti ja vähän aikaa tohottaa hiustenkuivaajalla...yks katsastusmies neuvoi että kun laittaa auton nokan aurinkoon päin ja mustan lattiamaton siihen lampun lasin päälle niin se paistaa kosteuden sieltä pois...no niin tapansa kullakin...kymppitonni on kyllä kova hinta tosta leikistä..Renee kirjoitti: ↑08 Marras 2021 08:29 Umpiot huurtuu mitä tehdä. Tässä Audimiehen kikka. Joskin ei suositeltava. Ennen oli helppoa kun H4 antoi lämpöä umpioon ja ⁷ siten pysyi kuivana ja ilman huurtumista umpio. Vähän sama homma asunto on kylmä kyllä sitä kosteutta tiivistyy ikkunoihin talvella.
Kuluttaja korjasi Audin valojen kosteusongelmaa porakoneella – reiät umpion rakenteissa maksoivat lähes kymppitonnin https://www.is.fi/autot/art-2000008382391.html
Olen huomannu saman ilmiön.. Koskee myös muutamaa muuta kansan autoa, koska monesti Ford, Peugeot, Citroen ja Opel saavat osakseen ihan hitommoista merkkirasismia, vaikka volkkari taitaa todellisuudessa johtaa sähkövikojen tilastoja. Yksi keskeinen ongelma että 300tkm ajetttua Mk3 Mondeoata lähdetään vertaamaan muutaman vuoden ikäiseen Golfiin, tai vähän niin kuin 10 vuotta takaperin että verrataan tyyliin 1.8T 20V Audia OHC Sierraan, todeten että Fordien kanssa on vaan remonttia, muttei ajoayritäedes kirjoitti: ↑08 Marras 2021 16:12 Aika usein, kun Fordissa on jotain vikaa tai ei-toivottua ominaisuutta, aletaan täällä palstoilla katsella huolettoman, laadukkaan merkin suuntaan. Kuten Skoda, "naapurillakin on jo viides peräkkäin, ei koskaan mitään vikoja".
Totta vai tarua?
Jos englanti taipuu, niin tuossa yksi kommentti:
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... esworries/
Ja auton lattialta kumimatto lasin päälle, valot pitkille joksikin aikaa ja sitten katsastukseen, usein käytetty tapa takavuosina. Hermeettisissä umpioissa toimii huonosti.tursas kirjoitti: ↑08 Marras 2021 11:59Kyllähän toi idea toimii teoriassa, Sierrassa aikoinaan piti vaan ottaa ennen katsastusta polttimot irti ja vähän aikaa tohottaa hiustenkuivaajalla...yks katsastusmies neuvoi että kun laittaa auton nokan aurinkoon päin ja mustan lattiamaton siihen lampun lasin päälle niin se paistaa kosteuden sieltä pois...no niin tapansa kullakin...kymppitonni on kyllä kova hinta tosta leikistä..Renee kirjoitti: ↑08 Marras 2021 08:29 Umpiot huurtuu mitä tehdä. Tässä Audimiehen kikka. Joskin ei suositeltava. Ennen oli helppoa kun H4 antoi lämpöä umpioon ja ⁷ siten pysyi kuivana ja ilman huurtumista umpio. Vähän sama homma asunto on kylmä kyllä sitä kosteutta tiivistyy ikkunoihin talvella.
Kuluttaja korjasi Audin valojen kosteusongelmaa porakoneella – reiät umpion rakenteissa maksoivat lähes kymppitonnin https://www.is.fi/autot/art-2000008382391.html