Tehoa 1.6 cvh koneesta?
varmaan riittää ihan 1.6:sen oma (tdlm) kaasari,esim kent camss cvh 22 nokka,pelti sarja,putkisto ja puristuksien nosto.
kannen virtaus riittää hyvin noille tehoille.
kannen virtaus riittää hyvin noille tehoille.
CRSC #1503
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Jos kannesta ottaa 1mm pois, luulisi olevan riittävä? Saa nähdä laitanko peltisarjaa, on kuitenkin tulossa vain sellainen rässimisauto, ekaksi autoksi ja tulee olemaan ahdasta.
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
No mitkä on vakiopuristukset tuollaisessa 1.6l 90hv versiossa? Nokaksi varmaan tuo paljon mainostettu cvh 22.
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
mitenkä jäykät ovat CVH koneen nämä venttiilin jouset?
omani olivat aivan pirun jäykät että mä sain painaa melkein koko painollani että saatiin ne lukot irti niistä.
omani olivat aivan pirun jäykät että mä sain painaa melkein koko painollani että saatiin ne lukot irti niistä.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
On mahdollista katsastaa. Ajattelin itsekin katsastaa oman escon xr3i:ksi jos en löydä taakse kallistuksenvakaajaa kun katsastuksen aika koittaa. Tosiaan ei tarvitse kuin jarrut päivittää ja tietysti alusta. Ottaa vain riittävän pienen teholapun katsastukseen.
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Mä itse teetin jakajan yhdellä tutulla jolla on jakaja penkki.tapola kirjoitti:Virranjakajista olisin kysynyt..
eli kun minulla on tuo tuoreempi CVH (ns. laihaseoskone) ja sen virranjakaja, niin onko vanhempi Mk3 Escortin koneen virranjakaja täysin samanlainen, jopa parempi? Tartteisin enemmän ennakkoa antavan jakajan, ja luulen että vanhassa vara parempi??
-T
Kannattaa kysellä se vanhan jakajan muuttaminen ei oo montaa kymppiä...
CRSC #1503
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
No nyt laitoin noi pösön jouset kiinni oli just sopivat mun motille ei enää puskenut takaisin kaasareihin.avoesco kirjoitti: Sori kirjotus virhe siis pösön ja citikan 1.6 XU moottoreissa (205,405 jne...) on hyvät jouset escorttiin pituus ja halkasia täsmää ja sopivan jäykät.
Edit:Muistaakseni seeti paine 48kg kun vakio jousella alle 30kg
Auki paineessa oli myös reilu ero
Testattu 11.2 nostolla
kivalta tuntu ajossakin ku sai kaikki tehot irti

Nyt purin koneen uudestaan atomeihin ja kiillotan,hiotutan kaulat,uudet laakerit ja tasapainotutan kampiakseli/vauhtipyörä,asetelma paketin.
Onko kellään vinkkejä akselin kiillotukseen???
CRSC #1503
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Aika wizard olet jos täysin eri rakenteisen (OHV/OHC) koneen kannen ja lohkon saat risteytettyä.
Suomeksi: Unoha koko juttu.
Suomeksi: Unoha koko juttu.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
En tarkasti lukenu koko topiccia, mutta onko kukaan hoksannut että 1,3 cvh:n männissä on pienempi palotila kuin 1,6:sen männissä (hemi kansi), toki männät ovat hieman painavemmat, mutta ei ole itsellä aiheuttanut ongelmia kuin vasta rankoilla ylikierroksilla vaihdelaatikon pettämisen takia (ei rajoitinta), mäntä katkesi tapin keskeltä. Ja jos ei puristukset vielä riitä niin LOHKOSTA voi ottaa vielä 1,5mm ilman kansi kosketuksia (kannattaa kuitenkin mitata). Venttiilin koloja voi joutua suurentamaan riippuen tietysti nostosta... että näin meillä...
Ai minä vai...